יום רביעי, 21 בספטמבר 2016

כשבא לי להתפנק - פיטנס משיקה 2 מוצרים חדשים



אסם-נסטלה מרחיבה את המותג FITNESS
ומשיקה שני מוצרים חדשים: 
"ביסקוויט Fitness" ו-"Fitness בר פריכיות שוקולד"


בעת כתיבת הפוסט השעה בדיוק 15.30- זאת השעה הקשה של היום, רגע לפני היציאה הביתה למשרת האם השניה שלי אני יושבת ומתענגת על כוס קפה עם משהו מתוק, אולם משתדלת להפחית סוכרים, להפחית שומנים ועל כן תמיד מחפשת את האתגר הבא- את המוצר שמצד אחד יהיה מתוק, ממריץ ומפנק אך מצד שני לא יהיה בעל קלוריות רב.

במיוחד לשם כך חברת FITNESS, מותג דגני הבוקר של נסטלה, משיקה שני מוצרים חדשים: "ביסקוויט FITNESS" ו-"Fitness בר פריכיות שוקולד ". 

ביסקוויט פיטנס מכיל חיטה מלאה ופרי (תות, שזיף, צימוקים) ומגיע בשני טעמים: פירות אדומים וצימוקים-שיבולת שועל. ייתרון משמעותי אדיר הינו שכל מארז של ביסקוויט פיטנס מכיל אריזות אישיות (6 יחידות) To go, ארוזות בנפרד לשמירה על הטריות. כל אריזה אישית מכילה מנה מדודה של קלוריות. ביסקוויט פיטנס פירות אדומים מכיל 97 קלוריות למנה, וביסקוויט פיטנס צימוקים-שיבולת שועל מכיל 105 קלוריות למנה



"פיטנס בר פריכיות שוקולד" משלב דגנים מלאים וסיבים תזונתיים עם שוקולד מעולה. מדובר במוצר חדשני, הפריכית בטעם מפתיע ובתוספת שכבה דקה של שוקולד מפנק בשני טעמים, שוקולד חלב ושוקולד לבן. בכל מאגדת ישנן 6 אריזות אישיות, קלות לנשיאה, ארוזות בנפרד לשמירה על הטריות וכל אריזה אישית מכילה עד 73 קלוריות.

אחד הדברים שאני מאוד אוהבת לאכול זה פריכיות אורז עם שוקולד, כאן בפיטנס חשבו עלינו ופינקו אותנו במוצר נפלא, שוקולד מובחר וטעים מאוד (במיוחד הלבן)- ממליצה בחום.



בזכות המנות המדודות והערך הקלורי המדויק, ביסקוויט פיטנס וופיטנס בר פריכיות שוקולד מהווים פתרון מצוין לרעב הקטן שתוקף אותנו באמצע היום וכנשנוש טעים עם שליטה מדויקת על הצריכה הקלורית (Portion control).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה