יום שני, 19 בספטמבר 2016

אושילנד מתחם קניות, בילוי, תרבות, אטרקציות והקולינריה החדשני והייחודי בישראל.

את מתחם הקניות, הבילוי, התרבות והקולינריה החדש של ישראל אתם כבר מכירים? בליב ליבו של השרון - מתחם עתיר ידע בכפר סבא הושק המתחם המדהים שיציע למבקריו חוויה אחרת של קניות, בידור, פנאי וגסטרונומיה, כאן נמצא היצע מדהים לכל הגילאים.



בהקמת מתחם "אושילנד" השקיעה חב' "אושירה" שבבעלות איש העסקים סמי קצב  כ-350 מיליון ₪ , הוא שרוע על שטח של כ-52,000 מ"ר כולל 1500 מקומות חנייה.



"אושילנד" כולל כ-9 מתחמים שכל אחד מהם תוכנן באופן שיתנה מענה למגוון רחב של קהלים וגילאים, המתחם עוצב והוקם ע"י מיטב המעצבים ואנשי המקצוע המובילים בתחומים אלו:

ראשית נפתח במתחם בתי הקולנוע מרשת "גלובוס מקס"- המתחם כולל כ-18 אולמות קולנוע מתוכם 4 אולמות V.I.P, 4 אולמות 3D ואולם ענק בן 500 מקומות לכנסים, אירועים, הופעות והקרנות מיוחדות. ובנוסף מסך חוצות פתוח ללא עלות לקהל הרחב. מתחם "גלובוס מקס" משתרע על שטח של 10,000 מ"ר ויכלול 2500 מקומות ישיבה. בכל 18 אולמות בתי הקולנוע יותקנו מערכות סאונד המתקדמות ביותר בעולם עם חוויות צליל אולטימטיביות המעניקות לצופים תחושה שהם נמצאים "בתוך הסרט עצמו"- מערכת "DOLBY ATMOS". מידי יום יוקרנו בבתי הקולנוע של "גלובוס מקס" כ 110 סרטים והמתחם יציע קופות אוטומטיות חדשניות לשירות עצמי, לצד קופות מאוישות.




מתחם "מוגופארק"- הסייבר פארק הראשון בישראל! מרחב חוויות אינטראקטיבי המבוסס על קונספט המשחק הווירטואלי "מוגובי" בשיתוף מוגבי ישראל ממשפחת וואלה, משתרע על שטח של 1000 מ"ר כולל כ-70 עמדות 30 מתוכן בטכנולוגיית augmented reality. הפארק מחולק ל-5 מתחמים: מוגו סטודיו, מוגו חלל, מוגוקלאב, תקרת כדורים, מוגוסיטי ומוגופאשן, קיר גרפיטי דיגיטלי וכוכב סופר נובה. בהקמת "המוגו פארק" שולבו טכנולוגיות מתקדמות שהופכות את הפעילות לילדים בגילאי 5-12 למרתקות וייחודיות-יכולה להעיד כי ילדי נהנו להעביר במקום כשעה וחצי בלי להניד עפעף, במקום ישנה חנות לממכר מוצרי מוגובי במחירים מאוד נוחים (ויש מבצע מוצר שני ב-50%), כמו כן ישנו במקום מזנון עם שתיה קלה וחמה, חטיפים, ממתקים ואוכל קליל במחירים ממש נוחים (שלא מוצאים בדרך כלל במקומות כאלו).












מתחם "אושיפארק"- פארק פנטזיות ייחודי, מרתק, מלא בהרפתקאות, סיפורים ודמיון עם משחקי ענק מגוונים בפריסה רחבה, משתרע על שטח של כ-1400 מ"ר, תוכנן ועוצב ע"י האומן והמעצב גיל שדה המתמחה בפיתוח ועיצוב סביבות משחקים ייחודיות לילדים, והכניסה אליו היא חינם לאורך כל שעות היום, במתחם פזורים ספסלים לנוחיות המבקרים.





בכל  יום ראשון בין השעות 18.00-20.00 מתקיימת הקרנת סרט (נוסטלגי) בדיבוב - הסרטים מותאמים לילדים בגילאי
4-12- ההקרנה ללא עלות.


מגלשת האקסטרים הראשונה והגדולה ביותר בישראל- 3 קומות, 14 מ' גובה, 33 מ' אורך . מגלשת האקסטרים הוקמה ע"י צוות מהנדסים של חב' "אטלנטיס" מגרמניה עפ"י דגם ייחודי של מגלשת אקסטרים בקניון הגדול בדובאי- נכון להיום הגלישה ללא עלות ובהחלט מהווה אטרקציה מדהימה בקרב הילדים וגם ההורים ואף הסבים.


מתחם אקסטרים מקורה יחידי מסוגו בארץ, גודלו כ-300 מ"ר ומציע חווית גלישה לסקייטרים בצורה מהנה במקום ממוזג עם מוזיקה חוויתית לצד ציורי קיר מדהימים- הכניסה חופשית וללא עלות (רק אל תשכחו להביא קסדה מהבית- במידה ובכל זאת שכחתם ניתן לשכור בחנות הסמוכה למקום).




מתחם המעצבים "MA MU MI"- זהו מתחם קבוע ראשון מסוגו בענף הקניונים ומתחמי הקניות בישראל, מסייע ונותן במה למעצבים צעירים וחדשניים שאינם יכולים לעמוד בהוצאות כלכליות לפתיחת חנות והוא ישמש להם גם כחממה תוך שיתופי פעולה מסחריים עם יתר מתחמי "אושילנד". 
מתחם "MA MU MI" יאכלס כ-25 חנויות של מעצבים ישראלים בחלל OPEN SPACE בשטח של כ-500 מ"ר בקונספט של "ONE STOP SHOP". 

מתחם "MA MU MI" ינוהל ע"י רוני כהן ויכלול גם חלל עבודה משותף למעצבים עם מתחם לתצוגות אופנה.
ביום חמישי הקרוב יתקיים אירוע פתיחה חגיגי במיוחד בין השעות 17.00-24.00 ויכלול פינוקים לצד הנחות והטבות.






מתחם קניות, אופנה, ואקססוריז - משתרע בקומה ה-1 וה-2 של "אושילנד" וכולל מותגים מובילים מעולם האופנה ביניהם: קסטרו, קרולינה לימקה, סלקט,vans טופ טן, קמדן & שוז הודיס, בוניטה דה מאס, מישמיש, WOW, ליידי קומפורט, הפנינג, קוביקה, בורדר ליין, קומפס, מיננה דיסני, זיווה ד'אור, מנגו טרי לאב לולה אושקוש, קארטרס וmother hood גלרי 37 ועוד - כל החנויות מעוצבות בטוב טעם:







מתחם מסעדות, בתי קפה, ו- FAST FOOD – משתרע בקומה ה-1 וה-2 של "אושילנד" ומציע מגוון רחב של מסעדות שף, בתי קפה ברים ומזון מהיר ביניהם: בשרלה,שגב קונספט, גומבה, דרפט 55, ניין בורגר, קאמפי, לה גופרה, לנדוור, קפה גרג, cookeez, ארומה, מקדונלדס ועוד.





"אושימרקט"- שוק אוכל שישתרע על שטח של כ- 1,700 מ"ר ויכלול כ-25 מסעדות, מסעדות שף, מעדניות, חנויות תבלינים, פירות וירקות, חנויות קונספט בתחום כלי מטבח, יין וגבינות, דוכני אוכל כגון: טאטי, בר דגים, קמפניה איטליה, שניצליה גורמה, קאמפי, חומוס לול ועוד. את הקמתו וניהולו של "אושימרקט" ילווה השף ישראל אהרוני ביעוץ קולינרי. השוק יפתח במהלך חודש אוקטובר ויכלול אין סוף הפתעות קולינריות.


אולפן הקלטות בשיתוף אולפני טן טן שהוקם ע"י רוג'ר דרסי הגורו של אולפני ההקלטות בעולם, מי שתכנן ושיפץ את אולפן ההקלטות המפורסם בלונדון של הביטלס "ABBEY ROADS". אולפן ההקלטות ינוהל ע"י לואי להב וארן לביא בעלי אולפני הקלטות "טן טן" ויעמוד לרשות להקות צעירות ומקומיות, פיתוח אומנים צעירים מאזור השרון שיקבלו ליווי, פיקוח ויעוץ אומנותי, הקלטות של שירים במתנה והקלטות מקצועיות של אמנים.




לקראת החגים הקרבים ובאים עלינו לטובה- כל הרוכשים בסכום של 250 ש"ח בחנויות ומסעדות המתחם יקבלו ממגוון המתנות שנמצאות על עץ ה-OSHI דבש.


ניתן להגיע בתחבורה ציבורית מכפר סבא קווים : 40, 41 של חברת מטרופולין.

שעות הפתיחה: 10:00-22:00

רחוב עתיר ידע 4

טל. 0733-223-223



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה