יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

גורדוס- כי שחיתות זה כאן

שמעתי רבות על מסעדת גורדוס ("שמנים" בספרדית למי שלא יודע כמוני)השוכנת בחולון, האמת לא הופתעתי שהביקורות כל כך טובות , בכל זאת מנוהלת ביד רמה על ידי ברנרדו בלחוביץ המקסים אשר מנהל עוד מספר מסעדות מצליחות כהוגן באיזור, אז גם אנחנו יצאנו לשטח לבדוק מקרוב ולחזור לכאן לדווח לכם שאתם חייבים אבל חייבים לרוץ לבקר.

ראשית מדובר בדיינר אמריקאי צבעוני ונוצץ (המסעדה לא כשרה) אשר ביקור בו דומה לביקור בהוליווד הקסומה, ברקע מתנגנת לה מוזיקת רקע קצבית עם קירות גרפיטי, תאורה צבעונית וגלגל מזל, שירות מקסים על ידי חבר'ה צעירים ותוססים אשר מדלגים בקלילות משולחן לשולחן, מגישים,מפנים, מנקים, עוזרים והכי חשוב הכל נעשה באהבה גדולה ללקוחות ולמקום.

כל מנה כאן בצבע, מוגשת בקפידה ושונה מכל מה שאתם מכירים, חומרי הגלם איכותיים וטריים והכל ניכר במנות.



נמצא מבחר מפתיע ורחב של המבורגרים עם השפעות בין לאומיות שונות לצד קינוחים מושחתים ביותר (את ייסורי המצפון תשאירו לרגע בחוץ כי הם לא יתקבלו כאן בברכה), את העונג הזה נשטוף עם מגוון רחב של קוקטיילים ייחודיים (עם אלכוהול או בלעדיו) שנרקחו במלאכת מחשבת ובירות איכותיות מהחבית.


אמש בחרנו לסעוד במקום ולהינות מ"התפריט הסודי"- למי שלא מכיר מדובר בתפריט אותו ניתן למצוא רק באפליקציה (כן, מחכה לכם עבודה לא קלה אבל שווה במיוחד ), את המנות האלה לא נמצא בתפריט , מעבר לכך מי שמזמין את אחת ממנות התפריט הסודי יזכה לגלגל את גלגל המזל ולזכות במבחר רחב של מתנות שוות במיוחד.

פתחנו בקוקטייל BENITO-קוקטייל לחובבי אניס, בטעם חמצמץ-קיצי עם מתיקות שקדית על בסיס של טקילה עם טאץ’ של אניס צרפתי מתובל, מוגש בזעם עם פלפל חריף וקליפת לימון לקישוט.


אנחנו בחרנו בציביטו'- זהו מאכל אורוגווי חלומי - לחם פרנה חם וטעים במיוחד ובתוכו נחים להם 200 גרם רצועות סינטה, חזה אווז מעושן, חסה, עגבניות, פלפלים קלויים, גבינת צדר ,מיונז שום ומעל כל העונג הזה ביצת עין נוזלית, מוגש לצד ציפס בטטה ותפוחי אדמה- אחת המנות הכי טעימות שטעמתי- מזל שבשולחן הסמוך אלינו לא ישבו אנשים ולא שמעו את קריאות העונג של שנינו:




שניצל עגל מעולה מוגש בלחמניית בריוש רכה ונימוחה ומעל הכל גבינת צדר ועגבניה, השניצל "ענקי" וגימיק המנה- הלחמניה קטנה ובתוכה שוכב לו השניצל , אותו צריך לזלול בהנאה מרובה סביב סביב ואז מגיעים לשוס ומתענגים על לחמניה עם המנה.
המנה הזו באמת ענקית ובהחלט לא מתאימה לסועד אחד (אלא אם כן הוא ממש רעב), גם מנה זו מוגשת לצד ציפס בטטה ותפוחי אדמה:



למרות שדי התפוצצנו בשלב זה לא הצלחנו לוותר על קינוח - בכל זאת צריך משהו מתוק לסיים את העונג הזה, אז בחרנו בקל שבקינוחים ועדיין מלא בשחיתות ענוגה - פגז פירות- מילקשייק קרם ברולה סמיך עם: שבבי קוקוס קלוי, רוטב שוקולד לבן וקצפת, פירות העונה, שערות סבתא, שלל עדשים, מתוקים ושוקולדים,ו... רוטב תות שנשפך על כל העסק:



אז אם גם אתם רוצים להגיע למקום (ואני בטוחה שכך) רצוי ומומלץ להזמין מקומות (חבל שסתם תחכו המוןןןן זמן בתור).

שדרות ירושלים 222 , מתחם לה פרס, חולון.
053-4273744

שעות פעילות:
יום א'-ה' , 17:00-02:00 
יום ו'-ש' , 12:00-02:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה