יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

פלורה פלוס להגנה מירבית


יש דברים עליהם לא נהוג לדבר יותר מידי, יש עליהם מעין ווטו ולא נעים לדבר עליהם, אך אם נודה רגע באמת אין אחת שלא חוותה ביום זה או אחר לאורך כל שנותיה זיהום ווגינלי אשר מתבטא בגרד, ריח חריף, הפרשות לא רצויות ותחושת אי נוחות כללית.

במיוחד עכשיו בתקופת החופשות אנו יוצאות יותר לבריכה/לים/לבילוי בגקוזי ו/בספא ועל כן חשופות ליותר ויותר זיהומים הנפוצים ממקורות מים.

מהיום אנו לא צריכות לסבול, יוצאות לחופשה? קחי עימך בתיק את פלורה פלוס-  תכשיר טבעי ומעולה (מניסיון אישי) מסדרת "מולטי-ג'ין" למניעה של פטרייה וגינלית, ולטיפול בזיהומים וגינליים גם לאחר שאלו כבר נוצרו. כ 75% מהנשים יסבלו בשלב כלשהו מזיהום וגינלי.



שהייה ממושכת במים מהולים בכלור, משנה את איזון הפלורה בווגינה, כלומר -משנה את חומציות הרקמה הווגינלית. שינוי החומציות מתקשר באופן ישיר לסיכויי התפרצות של זיהום פטרייתי, לכן באופן כללי, כל שהייה במים, בד"כ תחשוף נשים לזיהומים חיידקיים (בקטריאלים) לא מעטים. 

מהי פלורה? הפלורה הטבעית שלנו בווגינה מורכבת, כמו בכל רירית בגוף, מחיידקים מזיקים ומחיידקים טובים. כאשר אוכלוסיית החיידקים היא מאוזנת, הסיכוי לזיהום חיידקי או לפטרייה הוא נמוך במיוחד. ביקור בבריכה/ג'קוזי חושף את הפלורה הווגינלית לגורמים חיצוניים המשפיעים על האיזון העדין הזה ומכאן הדרך לזיהום היא קצרה. בד"כ זיהום כזה יופיע בשתי צורות עיקריות: 

1. זיהום חיידקי – מצב בו האיזון בפלורה משתנה וכמות החיידקים המזיקים עולה על חשבון החיידקים החיוביים שמתקשים להתמודד עם העומס החיידקי.

2. קנדידה – התפתחות של פטריית השמר שנמצאת אצל כולנו במעיים, אך בעקבות הפגיעה בחיידקים הטובים, נוצרים לה תנאים טובים לשגשוג, מה שיכניס עוד מקום לחיידקים המזיקים להצטרף ל"חגיגה".


פלורה פלוס הוא פתרון טבעי מסדרת "מולטי ג'ין" לטיפול טבעי בזיהומי הנרתיק. 

ה'פלורה פלוס'- הנו תכשיר המיועד לטיפול ומניעת הקנדידה (פטרת הנרתיק). הפלורה פלוס עשיר בפרה-ביוטיקה (חומרי מזון לחיידקים הידידותיים) המגביר את השגשוג של החיידקים הטובים, משיבה את האיזון בפלורה ומונעת התפתחות קנדידה וזיהום חיידקי. 

כל מוצרי סדרת "מולטי ג'ין" מבוססים על חומרים טבעיים בעלי יעילות מוכחת מחקרית וללא חומרים משמרים או בישום, וכולל את הפטנט העולמי של החברה - תרכובת QR2 - המאפשרת לראשונה לפגוע ולחסל את החיידקים המזיקים (פתוגנים) מבלי להשפיע ולפגוע בחיידקים הידידותיים. 



אתר החברה www.multi-gyn.co.il או בטלפון 03-6822258

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה