יום שבת, 17 בספטמבר 2016

בורגר סאלון- חוויה קרניבורית

על רשת בורגר סאלון שמעתם? האמת שאני בעוונותי הרבים לא הכרתי עד השבוע, ולאחר החשיפה חייבת לציין כי הפסד גדול בידיו של מי שלא מכיר את הרשת.

מדובר ברשת המונה כשבעה סניפים ברחבי הארץ (אשר הרוב ממוקם בצפון הארץ), הוויילד בורגר של הרשת עשוי כולו מ-100% בשר בקר טרי שמקורו בחווה בלב הירוק של עמק יזרעאל- שם בעלי החיים זוכים לתנאי מחייה טובים במיוחד , נהנים ממרעה במרחבים וניזונים ממזון איכותי.
לאחר השחיטה ופירוק הבשר, נבחרים בקפידה חלקים איכותייםשמיועדים לטחינה, אשר ישמשו להכנת ההמבורגרים ברשת. הדרך הסטרילית שעושה הבשר לא עוברת דרך אף אמצעי חיצוני; כך, הבשר אינו מנוילן ולא עובר דרך מכונת ואקום או זרז אחר לשם קבלת תוצאות מהירות.



הבשר מיושן במקום, באוויר הפתוח, כשגינת וטלמור (בעלי החווה) טועמים את הנתחים בעצמם, ואז נכנס לקירור, בטמפרטורה שבין 0-2 מעלות. בשלב הבא נארזים הנתחים במארז רשת, ומובלים, בקירור ובפיקוח וטרינרי לסניפי הרשת. 100% בשר, 100% טעם, כמו שהטבע התכוון.




הבשר שמובא אל הקצביות השקופות בסניפי הרשת נטחן, כשהוא טרי ומיושן, אל מול עיני הלקוחות. התבלינים שנוספים לו הם מלח, פלפל ובצל קצוץ בלבד.
כשהנתחים טריים ואיכותיים והבשר משובח, לא צריך יותר מזה.

לאחר הטחינה ויצירת הקציצה, היא עוברת תהליך צלייה, שאף הוא נעשה אל מול עיני הלקוחות, על ידי גריל-מן מיומן. ב”בורגר סאלון” קציצת ההמבורגר היא המרכז, ולכן הוויילד-בורגר הוא הכוכב האמיתי בתפריט.
גם שחקניות המשנה, הלחמניות הטריות, נאפות במקום. לצד מנות מנצחות נוספות כמו הבורגר הצמחוני, תמצאו גם סלט סאלון, סלופי ג׳ו וקינוחים תוצרת בית, שסוגרים ארוחה מנצחת.



אנחנו בחרנו לבקר בסניף בראשון לציון, סניף חדש יחסית (רק 5 חודשים) אך בהחלט לא ניתן לחוש בכך במקום, הצוות מקצועי ביותר, סובלני ואדיב, השירות מוקפד והאוכל מושלם, המקום מעוצב כדיינר אמיתי.




אז שנתחיל?

אני הזמנתי WILD בורגר גבינה 220 גרם ובתוספת אסאדו מעושן (חלומי, אל תוותרו)  ובצל מטוגן- ההמבורגר הוגש במידת העשייה המתבקשת, בצירוף רטבים והתוספות יצרו חגיגה קרניבורית במיוחד, הלחמניה רכה אשר ספחה לתוכה את כל מיצי ההמבורגר ולא התפרקה כמו בהרבה מקומות אחרים, המנה הייתה מדהימה, אל תפספסו:




הזוגי בחר סלופי ג'ו- ג'בטה במילוי בשר טחון בתוספת בצל, פטריות, ברביקיו ורוטב שמנת פלפלת- אוי, כמה קולות בקעו מגרונו, המנה מדהימה, מוגשת חמה מאוד בתוך לחמנית גבטה טריה חלומית, נתחי הבשר טעימים ומוקפדים מאוד, שילוב התוספות והרטבים גם כאן מרקיעים שחקים, בהחלט בהחלט חגיגה קרניבורית אמיתית, המנה גדולה ועשירה במיוחד:




לצד המנות הוגשו ציפס וטבעות בצל פריכות וטעימות:


כמובן שלא ניתן לוותר על קינוח ועל כן הזמנו זברה ליחיד- שכבת קרם גבינה איכותית עם זיגוג שוקולד בתוספת פתי-בר שוקולד- קינוח לא מתוק מידי , מפנק וטעים.
עוד הוגש מוס שוקולד מפנק - 2 הקינוחים נפלאים ומהווים סיום מושלם לארוחה נהדרת:






הצטרפו למועדון הלקוחות של הרשת , צברו כוכבים ותהנו מהמון מבצעים, הנחות והטבות:


עוד דבר אחרון לפני סיום שחשוב לי לספר לכם זה על ערב קסום- ערב אסאדו גדול שיתקיים בסניף ראשון לציון בתאריך 28.9.16, בשעה 19.30- אני אהיה שם ואתם?


סניף ראשון לציון
דרך המכבים 67, תחנת דלק פז נחלת יהודה.
שעות פתיחה: 11:00-23:00 כל ימות השבוע כולל שישי שבת
טל': 1-700-705-715 שלוחה 6

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה