יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

בית הממתקים של טסה שוקולד

כולנו מכירים את סיפור הילדים הנוסטלגי של עמי ותמי בו מסופר על תאוותם וקסמותם של הילדים בשבילי הממתקים, איך הם הלכו לאיבוד ביער והגיעו לבית קסום של ממתקים בו היו אין סוף שוקולדים וסוכריות, בדיוק כך הרגשתי השבוע שהגעתי לבית הממתקים של טסה שוקולד השוכן בכפר סבא, זהו הסניף החמישי של הרשת (2 סניפים באשדוד, סניף ברעננה וסניף בחולון) אשר נפתחה לפני כשש שנים על ידי הזוג המקסים יש לומר דני ודניאלה טסה (אשר בעברם ניהלו קרוב ל-20 חנויות שונות על טהרת המתוק עד שהחליטו שהגיע הזמן לקחת צעד קדימה ולהביא לשוק הישראלי רשת שההתמחות שלה הוא ממתקים ולייבא את כל המוצרים והשוקולדים מכל העולם ובכך להעניק לנו הישראלים חוויה על חושית מתוקה שתרכז עבורנו את הכל תחת בית אחד מלא הפתעות ובמחירים משתלמים המותאמים לכל כיס).


מאחר וכפי שציינתי מעלה החנות מנוהלת על ידי המשפחה (דני, דניאלה ו-2 בניהם) יש כאן בהחלט תחושה של בית, של איכפתיות ואהבה, כאן כל לקוח מתקבל עם חיוך, לעיתים עם טעימות שוקולדים ואף יינות, אין כלל ספק כי החבר'ה כאן בהחלט אוהבים את החנות ואת הלקוחות.

החנות מאוד מרווחת וגדולה ומחולקת בצורה מסודרת למחלקות בהן ניתן למצוא בעצם הכל למסיבה, לכל אירוע או סתם לפינוק לבית ולמשפחה.

כאן ניתן למצוא מוצרי יום הולדת, מבחר רחב ביותר של הפתעות בשקל, מבחר ממתקים, שוקולדים מכל העולם, סוכריות בכל הצבעים, המינים והטעמים, מוצרי אפיה, כלים חד פעמיים, מבחר אלכוהול, חבילות שי ועוד.

בחנות מחלקת חד פעמים מטורפת שכוללת את כל הכלים לקינוחים ולהגשה חגיגית כל פרט ופרט נמצא כאן ובשפע כולל מפות וחובקני מפיות ועוד בדיוק מה שצריך שמתארגנים לאירוח בחגים הקרבים (אני כבר הכנתי לעצמי את הרשימה לחג).


ממש בסמוך למחלקה הזו נמצא את מחלקת עזרי אפיה - שאוהבי האפייה לא ירצו לעזוב לעולם ! ממכרת ומיועדת לאופה החובבני ו/או המקצועי, כאן נמצא את כל הציוד וחומרי הגלם המתאימים לאפייה החל מתבניות וכלים מעניינים, בצק סוכר על כל גווניו, סוכריות בשלל צבעים, רטבים, משחות.


עורכים מסיבה או יום הולדת? זה בדיוק המקום בשבילכם, כאן תמצאו מחלקה של מוצרי יום הולדת הכוללים: כרזות, בלונים, נרות, שקיות יום הולדת



מבחר אדיר של הפתעות וממתקים בשקל אחד בלבד: 





מבחר מתנות ובובות לכל הגילאים במחירים ממש מפתיעים שאני באופן אישי כאחת שקונה המון מתנות טרם נתקלתי בהם:


 
 
מבחר אדיר של שוקולדים בכל הצבעים, בכל המינים ובכל הטעמים, כי מהיום לא צריכים לעלות על מטוס על מנת להנות מכל העולמות:
למי שעורך מסיבה/אירוע זה בדיוק המקום עבורו, כאן ניתן לרכוש את כל המתוקים בשקיות גדולות על מנת לחסוך בעלויות, יכולה להעיד כי אני באופן אישי בכל מסיבה/אירוע עורכת שולחן מתוק ובזכות המחירים המגוכחיים הללו מצליחה לעשות שולחנות מפוארים למדי:



מבחר יינות ומשקאות אלכוהולים:



מגוון סוכריות על כל הצבעים והגוונים, הטעמים והניחוחות האפשריים, חלקם במשקל, חלקם בבודדים:





על הכל חשבו כאן, אמרתי כבר נכון? אז לאלו שמפחדים או נמנעים ממתוק אל דאגה לא מזניחים גם אתכם בחנויות מחלקה גדולה ועשירה שמציעה להם פתרונות מתוקים של מאפים ללא סוכר וגלוטן מגוון אדיר של טעמים והכול במחירים משתלמים.

לקראת החגים טסה שוקולד מוציאה ליין של חבילות שי טעימות ומרשימות . חלקם בקונספט מגניב ומעניין למשל חבילת שי ללא סוכר או מיוחדת לחובשי הכיפות עם מוצרים בהכשר מיוחד מעבר לחבילות תוכלו להכין חבילה משלכם בכל תקציב שתבחרו ולארוז בצורה חגיגית .




גם כאן ניתן וכדאי להצרף למועדון הלקוחות, עלותו הינה 50 ש"ח (חד פעמי), הוא מקנה 3% הנחה קבועה ולקראת הפתיחה 10% הנחה!

יש חניה חינם בחנות סטה בכפר סבא, הכניסה מרחוב הסדנה. החניה היא תת קרקעית. אל תשכחו לקחת את כרטיס החניה על מנת שבחנות ידביקו לכם מדבקה לחניה כדי שלא תשלמו חניה.

מבחר החנויות:
חולון - המלאכה 15, טלפון: 03-6540267
אשדוד - רוגוזין 27, טלפון: 08-9561133
אשדוד - שד' הציונות 13, טלפון : 08-6104895
רעננה - התעשייה 21 , טלפון: 09-7941506
כפר סבא- הסדנא 6

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה