יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה הישראלית משתלטת על שוק הקוסמטיקה המקצועית העולמית ומשיקה סדרת אנטי אייג'ינג חדשה



ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה הישראלית משתלטת על שוק הקוסמטיקה המקצועית העולמית ומשיקה סדרת אנטי אייג'ינג חדשה בהשקה ראשונה בישראל ומיד לאחריה במדינות אירופה השונות וגם בהונג-קונג, סינגפור וויאטנאם



לרגל המאורע הוזמנתי לאירוע השקת סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה , איבונה קרוגליאק נבחרה לשמש כפרזנטורית של החברה וזאת 20 שנה לאחר ששימשה לראשונה באותו התפקיד.



חיים זר, סמנכ"ל החברה ומיכל חלילי המדריכה הראשית עדכנו כי סדרת 'נוטרי פפטיד' החדשה, המבוססת על פיתוח טכנולוגי מתקדם עם מרכיב קפסולת ה- PhotoGlow המיקרוסקופית, מושקת בהשקה עולמית ראשונה בישראל וכבר החל מהשבוע הבא תושק אותה סדרה בסניפי החברה בהונגריה וברחבי מדינות אירופה השונות ומיד לאחר מכן בהונג-קונג, סינגפור וויאטנאם.

לדבריה של איבונה קרוגליאק: " אני מאמינה שלנשים קל יותר להתחבר לאישה בוגרת ובשלה המוכרת להן קרם נגד קמטים. אני גאה לשמש כפרזנטורית של מותג יופי מקצועי ישראלי שמצליח בעולם ומתרגשת מהעובדה שהקמפיין אליו הצטלמתי ישמש כמקור השראה לנשים רבות ברחבי תבל".



GIGI  מעבדות קוסמטיקה משיקה  את Nutri Peptide סדרת טיפול וטיפוח חדשה המשלבת פפטידים חדשניים עם מרכיבים טבעים להענקת מראה זוהר ושיפור מוכח בכל הפרמטרים המאפיינים עור צעיר ובריא.

סדרת " Nutri Peptide " החדשה יוצרת, לראשונה בתחום הטיפוח,  אפקט מוכח של מראה בריא וקורן לעור.  במרכז הסדרה: קפסולה טכנולוגית - PhotoGlow עטופה בפפטיד ליגנד המקשר את החומר הטבעי הפעיל לתא כדי ליצור פעולה ממוקדת ותוצאות מהירות הנראות לעין.




מוצרים בסדרת : Nutri Peptide 
ג'ל ניקוי - Clearing Cleanser
קרם לחות לעור יבש - Instant Moisturizer
קרם לחות לעור שמן - Balancing Moisturizer
קרם לילה מזין - Nutri Night Cream 
סרום חיוניות - Vitality Serum 
קרם עיניים - Eye Contour Cream
מסכה מטהרת - Purifying Clay Mask
מסכת יופי - Hydra Vitality Mask

והפעם אני בוחרת לספר לכן על 2 מוצרים אשר קיבלתי לשימוש ביתי:

הסרום עשיר במרכיבים חיוניים לשמירה על עור חיוני וזוהר למראה. מכיל קומפלקס ייחודי ההופך אור לאנרגיה: קפסולות של תמצית אצות עטופות במוליך פפטידי המעודדות יצירת אנרגיה חיונית להתחדשות סיבי הקולגן. עוד בסרום: קומפלקס מרכיבים המחזקים את תהליכי ההתחדשות ומניעת הופעת סימני גיל מוקדמים. 

יתרונות
· מסייע בתיקון נזקי פוטו-אייג'ינג 
· מעשיר את העור במרכיבי לחות זמינים 
· מחזק את רשת התמיכה הפיברובלסטית 
· משמש כבסיס (בוסטר) לקרם לחות 
· מעניק לעור מראה רענן ומלא חיים 

אופן השימוש: למרוח כמה טיפות על עור נקי. מומלץ לשימוש כבסיס מתחת לקרם לחות או מסכת יופי. 
מחיר: 189 ש"ח 
תכולה: 30 מ"ל


מסכת ניקוי עשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לאיזון וטיהור העור
מסכה מנקה, מרגיעה וסוגרת נקבוביות. משלבת בין יכולות החיטוי וניקוי העור בעזרת חימר טבעי סופח שומנים. מעודדת פעילות תקינה של העור ליצירת מראה בריא, רענן וחלק. 

יתרונות
· סופחת לכלוך ושומן עודף 
· מאזנת ומונעת הפרשת שומן 
· מעניקה לחות ומבהירה את גוון העור 
· מצמצמת נקבוביות פעורות 
· משפרת מוצקות וגמישות 
· מעניקה לעור מראה מאט, רענן ומלא חיים 

אופן השימוש: פעם או פעמיים בשבוע. למרוח שיכבה נדיבה על עור פנים רטוב. להמתין 10-15 דקות עד שהמסכה מתייבשת קלות ולשטוף היטב במים. יש לסיים את הטיפול במריחת קרם לחות. 
מחיר:139 ש"ח 
תכולה: 50 מ"ל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה