יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

קציצות חלומיות שטרם טעמתם

היום כולם כבר יודעים שבשביל לקבל תבשיל טוב, איכותי, מהביל צריך להתחיל בסירים איכותיים וטובים.

רשת "נעמן" משנה את חוקי המשחק במטבח ומשווקת סדרת סירים ומחבתות מהפכנית "IRON SPRAY" סדרת כלי הבישול מביאה בשורה טכנולוגית חדשנית ומפתיעה אל תחום הבישול, תחסוך זמן יקר, כסף ואף תעזור בשמירה על איכות הסביבה.

ראש השנה מתקרב וכמדי שנה מביא איתו רוח של התחדשות במגוון תחומים. השנה, בזכות סדרת הסירים המהפכנית IRON SPRAY" " אפשר להרגיש את ההתחדשות גם במטבח. "IRON SPRAY" - טכנולוגיה המביאה חדשנות מהירה ..למטבח ומאפשרת לחסוך כ-30% מזמן הבישול , בסדרה נמצא סירים ומחבתות המיוצרים מסגסוגות אלומיניום איכותיות בעלות ידיות אחיזה חזקות ובטוחות לשימוש.

בעת הבישול בסדרה החדשה לא נפגוש בהדבקות המזון גם בעת שימוש בכמות מופחתת של שמן וזאת בזכות הציפוי הפנימי NON STICK מבית DuPont ארה"ב.
לסדרה ציפוי חיצוני Hard Anodized ומעליו שתי שכבות נוספות של NON STICK המגנות על ה Hard Anodized ומאפשרות שימוש במדיחי כלים ללא כול חשש ,כמו כן צבעם השחור של הסירים מקנה להם מראה מקצועי, אלגנטי אחיד וקל יותר לניקוי. הידיות הארגונומיות נועדו לשפר את נוחות האחיזה וניתנות לשימוש בכיריים מכל סוג והכנסתם למדיח כלים ללא חשש.

החידוש בסדרת הסירים הוא התחתית: טכנולוגיית "IRON SPRAY" המתקדמת בעולם- נחשבת בעיני רבים כדבר הבא במטבח המקצועי והביתי, הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לחסוך כ-30% מזמן הבישול וזאת הודות לארבעת השכבות הייחודיות אשר ממוקמות בתחתית החיצונית של כלי הבישול.

החידושים הטכנולוגיים שהוכנסו לסדרה החדשה, יהפכו כל מטבח ביתי למטבח מקצועי אשר מאובזר בכלי הבישול החדישים ביותר כך, סדרת " IRON SPRAY " תבטיח לכם שהכלים שיעמדו לרשותכם יהיו המתקדמים ביותר כך שאם תדאגו לטעמים הנכונים, תזכו לבשל כמו שפים אמיתיים. 

טוב, אז אחרי שהסברתי לכם אודות הסירים, אשתף אתכם במתכון מעולה לקציצות שלא תרצו להפסיק לזלול (מקור המתכון חברתי האלופה זהבה שומרי):

סוד המרקם של הקציצות האלה טמון בחצילים. נכון, זה מוסיף שלב לתהליך ההכנה, אבל המאמץ המתון שווה את התוצאה. באחריות.



החומרים הדרושים:

2-3 חצילים בינוניים
חצי קילו חזה עוף טחון
רבע קילו בקר טחון
2 פרוסות לחם לא טרי
3 ביצים
כוס וחצי פירורי לחם
שמן לטיגון
עלים מראש סלרי אמריקאי
חצי כוס שמיר קצוץ
מלח ופלפל שחור גרוס
1 כפית שטוחה קינמון

לרוטב:

1 בצל גדול קצוץ
4 שיני שום קצוצות
הגבעולים של ראש הסלרי, קצוצים דק
2 שורשי פטרוזיליה
1 כף כורכום
1 כוס מרק בשר (ברור שמאבקה) 

אופן ההכנה 

דוקרים את החצילים בכמה מקומות במזלג. מניחים בתבנית וקולים בתנור חם מאוד תחת הגריל. מסובבים מדי פעם וממשיכים לקלות עד שהקליפה משחירה ונחרכת והמטבח מתמלא ריח טוב של חצילים שרופים. מוציאים ומעבירים לשקית ניילון, שסוגרים ברפיון. מניחים לעשר דקות לצינון.

חוצים את החצילים ומוציאים את בשרם הרך בכף לקערה. מוסיפים מעט מהקליפה החרוכה ומועכים היטב היטב במזלג. נפטרים מהנוזלים שהחצילים הפרישו.

מרטיבים את הלחם וסוחטים היטב. מגררים לקערה בפומפייה גסה. מוסיפים את שני סוגי הבשר, ביצה אחת, עלי הסלרי (קצוצים דק), השמיר, חצי כוס פירורי לחם, מלח, פלפל וקינמון. לשים היטב בידיים ליצירת תערובת אחידה. 

יוצרים מהתערובת כעשרים וחמש קציצות. טורפים את שתי הביצים הנותרות וטובלים את הקציצות בביצים ואחר כך בפירורי הלחם שנותרו. מטגנים במחבת גדולה ורחבה משני הצדדים עד להזהבה בשמן בעומק של כחצי ס"מ. מוציאים לצלחת מרופדת בנייר סופג.

כשכל הקציצות מטוגנות מוסיפים לשמן שבמחבת את הבצל הקצוץ ואת הסלרי. מטגנים שלוש-ארבע דקות.

קולפים ומגררים את שורשי הפטרוזיליה ומוסיפים למחבת. קוצצים את שיני השום ומוסיפים. 

מערבבים את המרק והכורכום ומוסיפים למחבת. מערבבים היטב. שמים את הקציצות במחבת בצפיפות כך שתהיינה טבולות כדי שני-שליש ברוטב (אם חסרים נוזלים מוסיפים עד כוס מים חמים). מביאים לרתיחה, מנמיכים להבה, מכסים ומבשלים על אש קטנה עשרים דקות. 

מעל הקציצות בעת ההגשה רצוי להוסיף כמה גבעולי ועלי סלרי.


מצרפת לעיונכם גם את תמונת הסיר להמחשה:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה