יום שלישי, 6 בספטמבר 2016

מרכז רפואי רמת אביב פותח מכון לבריאות השד ומציע בדיקות ממוגרפיה, US וביופסיות שד בפיענוח מיידי

מרכז רפואי רמת אביב פותח מכון לבריאות השד ומציע בדיקות ממוגרפיה, US  וביופסיות שד  בפיענוח מיידי
מכון לבריאות השד במרכז הרפואי רמת אביב מבצע בדיקות שד בעזרת  מכשור מתקדם. הבדיקות מתבצעות על ידי רופאים מומחים, ותוצאות הבדיקה מידיות!


כאחת שגדלה בבית שהסרטן הינו חלק פעיל ביותר יודעת עד כמה המחלה הזו ארורה, עד כמה היא קשה, שנים המחלה ריחפה מעלינו כמו צל מעיק במיוחד, שנים היא הייתה שם ולא רצתה ללכת עד שגבתה עוד ועוד איברים שהוצעו מגופם של יקיריי, עד שגבתה את המחיר הסופי ולקחה עימה את היקרים לי מכל לעולם שכולו טוב.

במשך שנים רבות לא הצלחתי להתמודד, לא הצלחתי לדבר על הקושי שיש לבני משפחה לחולה סרטן, על ההתמודדות עם הכאבים, ההקרנות, הקירחות, התרופות, הלילות ללא שינה.

בילדותי לא הייתה מודעות למחלה כמו היום, שנים הסתרתי את המחלה השוכנת אצלינו בבית מחשש שמא ילדים יפחדו לשחק איתי, יפחדו להדבק באותה מחלה ארורה.

יקירות, המחלה הזאת קשה, משנה לשנה הנתונים גודלים לצערינו , אולם היום גילוי מוקדם יכול להציל חיים! לכו הבדקו! 

סרטן השד הוא הגידול הממאיר הנפוץ ביותר בקרב נשים. אחת מכל שבע נשים בישראל עלולה ללקות במחלה במהלך חייה, ומספר החולות אף גדל בשנים האחרונות. עם זאת, אם המחלה מתגלה בשלב מוקדם, סיכויי ההחלמה טובים – עד 90% ואף יותר. גילוי מוקדם של המחלה מחייב ביצוע בדיקות ממוגרפיה ו- US שד. כל אישה צריכה לשאול את עצמה, האם היא נמצאת בקבוצת הסיכון? ולפעול בהתאם.

במרכז לבריאות השד במרכז הרפואי רמת אביב ניתן לבצע בדיקות ממוגרפיה US וביופסיות שד ע"י רופאים מומחים, מיכשור רפואי מתקדם ווברמה מקצועית הגבוהה ביותר. מכון השד מנוהל ע"י ד"ר גרובשטיין אהובה מומחית ברדיולוגיה , וצוות הרופאים ד"ר גדיאל איתי, ד"ר מלמד אילנה וד"ר קינן רחל.

המכשור החדיש והמתקדם, של חברת פיליפס כולל מערכת הדמיה ו .USהטכנולוגיה המתקדמת של המכשור מגיעה לתוצאות המדויקות והאמינות ביותר תוך שימוש בקרינה נמוכה. הבדיקות מתבצעות על ידי רופאים מומחים ברדיולוגיה ובעלי מיומנות באיבחון וביופסיות שד.

ד"ר גרובשטיין אהובה, מנהלת מכון השד במרכז הרפואי רמת אביב, מציינת כי על כל אלף מקרים, ממוגרפיה מגלה בין 5-7 אבחנות של סרטן חודרני, ה- US שד מוסיף עוד 2-3 אבחנות של סרטן שד. גילוי מוקדם היא הדרך הטובה ביותר להבריא ואכן יש ירידה של 30% בתמותה בקרב הנמצאות במעקב ממוגרפיה/ US שד. עוד מציינת ד"ר גרובשטיין את

זמינות התורים, ומיידיות הפיענוח. המשך ההפניה לUS או לביופסיה מיידית במידת הצורך והכל במסגרת המרכז לבריאות השד של המרכז הרפואי רמת אביב .

מרכז רפואי רמת אביב הינו מרכז רפואי חדיש ומתקדם ממוקם בקניון רמת אביב ונמצא בבעלות פרטית. מרכז רפואי רמת אביב מתמחה ביישום טכנולוגיות מתקדמות זעיר פולשניות. המרכז מציע שירות רפואי איכותי, אישי, מתקדם ונוח. המרכז הרפואי מפעיל 4 חדרי ניתוח, מכון דימות CT ואולטרה סאונד, מכון ממוגרפיה, מכון גסטרו, מרפאות מומחים, מרפאת כאב, מכון פיזיותרפיה ועוד. המרכז פועל בסטנדרטים רפואיים מתקדמים ברישיון משרד הבריאות ובגיבוי המרכז הרפואי תל אביב ע"ש סוראסקי (איכילוב). הבעלים והמפעילה של המרכז הרפואי, חברת נור-מד בע"מ, שמה לה למטרה להוסיף ולשפר את השירותים הרפואיים הניתנים במרכז, תוך שילוב טכנולוגיה מתקדמת, הצבת רמה מקצועית גבוהה והקפדה על שירות איכותי, לרווחת המטופלים ולנוחות הרופאים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה