יום חמישי, 8 בספטמבר 2016

המתנה המושלמת לכל יולדת- עוגת חיתולים

לא אחת שואלים אותי מה כדאי לקנות מתנה ללידה- לקנות ליולדת או לקנות כמו כולם לתינוק.
לקנות חליפה, צעצוע, קרמים, מה כדאי?
אז אני אומרת בואו נקנה גם וגם וגם וגם, בואו נעשה עוגת חיתולים- מתנה שכל יולדת תרצה לקבל ומבטיחה לכם שכאשר תתהלכו בפרוזדור בית החולים הרבה ראשים יסתובבו אחריכם.

אז איך מכינים? מה צריך? כאן זה נתון לשיקולכם- עניין של תקציב אבל ראשית זקוקים ל-2 חבילות חיתולים ומכאן השמיים הם הגבול.

המצרכים:
תחתית- אני באופן אישי קונה מגש פלסטיק ו/או מגש קרטון שיש בחנויות חד פעמי אך בהחלט ניתן להכין גם עם עיגול מקרטון.
צלופן.
סרטי מתנה.
חבילת גומיות.
גליל סלוטייפ.

חיתולים-מאחר ואני באופן אישי נאמנה להאגיס כבר כמעט שני עשורים עם ארבעת ילדי מכינה את עוגת החיתולים רק עם חיתולי החברה- לעוגה צריך בין חבילה ל-2, אני באופן אישי הכנתי עם 2 חבילות.



מוצרי החתלה:
משטחי החתלה של האגיס.
מגבוני האגיס.
קרם החתלה.








מוצרי טיפוח:






צעצועים ופינוקים לתינוק:




מוצצים, בקבוקים ומחלק מנות:






רפידות הנקה:



אופן ההכנה:

לגלגל כל חיתול ולהדקו היטב בעזרת גומיה.


ליצור מעגל של חיתולים בשכבה ראשונה, לחזק עם סלוטייפ וסרט מתנה:


להתחיל לסדר את מרכיבי העוגה:





לחזור על הפעולה עם שכבות חיתולים נוספות כראות עינכם ובתוך כל שכבה להוסיף עוד ועוד מרכיבים.












לארוז את העוגה עם צלופן וסרטי מתנה (מאחר וטרם ארזתי את העוגה הזאת מצרפת לכם תמונה מעוגה קודמת שהכנתי):




פנקו גם אתם את היולדות במתנה מפנקת ומיוחדת שאין כמותה, מבטיחה לכם שכולן תזכורנה לכן את המתנה השווה ביותר שקיבלו. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה