יום שבת, 3 בספטמבר 2016

מסעדת כרמים בסגולה

השבוע יצאנו לחגוג יום הולדת של חברה טובה במסעדת כרמים במושב סגולה שבדרום, נכון, מעט רחוק, אך בהחלט שווה את הנסיעה ואם נעשה חשבון של נסיעה + חיפוש חניה (שלעיתים לוקחת אף חצי שעה) נקבל תשובה מהירה שבהחלט לא מדובר בנסיעה רחוקה מידי.



מסעדת כרמים הינה מסעדת שף של השף סהר רפאל, כרמים הן מסעדות השף המובילות בדרום- יש אחת במושב סגולה  בה ביקרנו (קיימת כבר כ-14 שנים) ואחת בבאר שבע (קיימת כבר כשנתיים).
הקו המנחה של השף בבחירת המנות הן קלאסיות עם נגיעות ים תיכוניות, כאן נמצא מבחר רחב של בשרים, דגים, פירות ים, סלטים ומתאבנים.
המסעדה מעוצבת בסגנון כפרי וקלאסי תוך שילוב אווירה נעימה עם כ-210 מקומות ישיבה, כמו כן במסעדה נמצא חדר VIP לאירועים קטנים של עד כ-30 איש (כולל מקרן ומוזיקה) לצד תאורה נעימה, מבעד לחלונות העצומים נהננו משדות פלחה, עצי נוי וכרמי הזיתים.





המסעדה מגישה ארוחות בוקר עשירות בין השעות 9.00-12.00, תפריט צהריים המציע ארוחות עיסקיות בין השעות 12.00-17.00 וארוחות ערב רומנטיות סוחפות שלצידם תפריט יינות מרשים .



בימי שני ישנו תפריט SPACIAL MONDAY המציע תפריט מיוחד המורכב מכ-3-4 מנות ראשונות ועוד כ-4 מנות עיקריות (בתוספת לתפריט הרגיל).

בימי שלישי - ערב נשי ובו יין הבית (לבן ו/או אדום) ללא תחתית במחיר של כ-42 ש"ח בלבד וקוקטיילים במבצע של 1+1.


כמו כן ניתן לרכוש מתוצרת המקום ריבות ושמן זית בייצור עצמי.



השף סהר רפאל מקפיד לעבוד עם חומרי גלם טריים וברמה גבוהה בלבד, הדגים ופירות הים מגיעים טריים יום יום למסעדה, את הבשרים הוא מטפח ומיישן בחדר היישון במסעדה:







אז שנתחיל?
לשולחננו התחילו להגיע מבחר מנות ראשונות, כל מנה טובה מקודמתה:

לחם כפרי -עם אגוזים / פוקצ'ה עם עגבניות מיובשות ועשבי תיבול- לחם קריספי, טרי וחמים - אך אל תתפתו תשאירו מקום לשאר המנות המדהימות:


בקלאווה טלה- עלה פילו במילוי בשר טלה קצוץ בתיבול אוריינטלי מוגש על טחינה גולמית וסילאן בעיטורי שקדים קלויים- מנה מדהימה, מילוי הבשר נפלא ומתובל בעדינות, שילוב הטחינה והסילאן יצרו ארומה מדהימה למנה:


פטה כבדים קטיפתי - הנעשה בשיטה המסורתית בליווי ריבת בצל צנימים וסלט מרענן- כשמו כן הוא קטיפתי,נימוח וכל כך  טעים, שילוב ריבת הבצל המקומית הנפלאה יצרו חגיגת טעמים לחיך:


סלט שורשים- מבחר עשיר של ירקות שורש, רוקט, חמוציות ואגוזי מלך מסוכרים ברוטב ויניגרט הדרים- מסלט זה לא טעמתי אולם שותפתי לשולחן התענגה עליו ומהקולות שיצאו מפיה ניכר כי הסלט היה מצוין:


כבד אווז- מדליוני כבד אווז צרובים בגריל המונחים על חלת בריוש, תרד וריבת תפוזים- כל מילה מיותרת, מנה מושלמת, הכבד נימוח, החלה רכה וטעימה אשר ספחה לתוכה את מיצי הכבד- מדהים:


פטריות בגריל- פטריות שמפיניון, פורטובלו ויער מוקפצות בחמאה, שמנת ויין לבן, מוגשות במחבת לוהטת- מנה מדהימה, אל תוותרו עליה:


למנות עיקריות חלקנו:

מהמשובחים-אנטרקוט, פילה בקר, צלע טלה וכבד אווז הנצלים בגריל בליווי מח עצם, תפוחי אדמה וירקות קלויים בליווי רוטב צ’ימיצ’ורי- מנה מצויינת, כל הנתחים איכותיים, טריים, עשויים בדיוק במידת העשייה המתבקשת, וכל כך טעימים.

פורטר האוס 500 גרם -טעימת בשרים בשניים, בשר פילה רך ונימוך מצד אחד וסינטה בשרנית ועסיסית מצד שני. מוגשים על העצם עם ארומה וטעמי צלייה נפלאים

ניו יורק 400 גרם -סינטה על העצם ממרכז הנתח, סטייק בשרני לאוהבי הבשר והעצם עם ארומה נפלאה.




מוגש בליווי פירה קטיפתי (חלבי) וטעים:


כמובן שארוחה מדהימה שכזו לא ניתן לסיים ללא קינוח ועל כן בחרנו 2 קינוחים מעניינים, טעימים ומפנקים, כל הקינוחים נעשים במקום על ידי קונדיטורית הבית.

פאי בזיליקום ולימון- עם נשיקות מרנג ונענע בכוסיות בצק שחום פריך- קינוח שמאוד עניין אותי לטעום מפאת מרכיביו, חיש מהר הסתבר כי הבחירה הייתה מצויינת, קינוח מרענן עם עקצוץ של חמצמצות- מדהים:


עוגת גבינה ושוקולד לבן- בציפוי גנאש שוקולד- עוגה קלילה, לא מתוקה מידי וטעימה מאוד:


לסיכום, ממליצה בחום על המסעדה, שירות אדיב וחייכני לאורך כל הארוחה, אווירה קסומה, חניה בשפע במקום, מחירים נוחים והאוכל מדהים.

בסופי שבוע ממליצה מאוד להזמין מקומות מראש.

המסעדה ממוקמת בכניסה למושב סגולה.
טלפון: 08-8505859 
שעות פתיחה: יום א' - שבת 24:00 - 09:00

הכנסו ואולי תזכו במתנה מפנקת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה