יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

מהיום מסירים דאגה אחת מליבנו בזכות הבית החכם של בזק

עם יד על הלב כמה פעמים במשך היום אתם מקבלים שיחת טלפון מהילדים: "אמא, הוא אמר לי, הוא לקח לי, הוא מרביץ לי..." ועוד ועוד.
אצלי לפחות אחת ליומיים אני מקבלת שיחה כזו, אף פעם לא יכולה באמת לדעת מה קדם למה, מה גרם למה, עכשיו עם הבית החכם של בזק- Bhome החיים שלנו יהפכו לקלים קצת יותר- נוכל לבדוק ולפקח על הילדים גם כשלא נהיה בבית.

מניחה שחלקכם יעידו כי זה לא ממש להיט אולם אני באופן אישי כאחת שעובדת במשרה מלאה והילדים לעיתים מגיעים לבית ריק חושבת כי זאת המצאת המאה, מהיום אני שולטת על המתרחש בבית גם כשאני בעבודה, אומנם לא באופן מלא אך עדיין עם היד על הדופק.

אז מה זה בית חכם בעצם? זוהי מערכת לניהול ושליטה על הבית מרחוק המאפשרת לנו צפייה בנעשה בבית בזמן אמת.



אומנם זהו שירות של בזק אולם הבית החכם מתאים לכולם,הוא פשוט וקל להתקנה. כל מה שצריך לעשות עם קבלת המערכת הוא לחבר אותה לחשמל, להתקין את האפליקציה ולבצע תהליך התקנה שאורך מספר דקות.

בית חכם זוהי למעשה מערכת  הכוללת מצלמת HD, מגוון חיישנים, מערכת אזעקה וכריזה. ניהול המערכת מתבצע באפליקציה ידידותית המאפשרת קבלת התראות על שינויים בבית (לדוגמא שהילדים חזרו הביתה ו/או אם אתם בחופשה תוכלו לקבל התראה על שינוי בבית) וצפייה בו בכל זמן ובכל מקום (בנייד האישי שלנו) . בנוסף, ניתן להוסיף שלל מוצרים חכמים המרחיבים את חווית הבית החכם ומאפשרים שליטה במוצרי חשמל מרחוק והגדרת תרחישים מותאמים אישית. לדוגמה, שהאור יידלק בכל פתיחת דלת.

השירות הינו שירות ענן מאובטח ובעל הצפנה גבוהה. בכל כניסה מתבצעת בדיקת אימות של המשתמש המונעת חדירה לפרטיות. בנוסף, כל המידע באפליקציה וסרטוני הווידאו מגובים בענן בענן מאובטח, וניתן לצפות בהם באמצעות האפליקציה בלבד, בכניסה עם שם משתמש וסיסמא שהגדרתם בתהליך הרישום לאפליקציה.

מי שמעוניין להצטרף לשירות אך רוצה להתנסות קודם מוזמן לגשת לאחד מסניפי בזקסטור ולהתנסות בשירות, מצ"ב רשימת הסניפים.

וכל התענוג הזה במחיר הכרות מעולה של 19.90 ש"ח לחודש בלבד- אני התחברתי ואתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה