יום שני, 19 בספטמבר 2016

אז מה אתם קונים מתנות לחגים? הצעה מיוחדת לספרים נפלאים

חגי תשרי כבר בפתח, כולנו מתארחים או מארחים ועל כן נושא רכישת המתנות די מעסיק אותנו בתקופה זו, אני נוהגת גם שאני מארחת להעניק לאורחיי שי קטן ולרוב הילדים מקבלים ממני משהו חינוכי, הפעם בחרתי להעניק לילדי המשפחה מבחר ספרי קריאה מובחרים.

מאחר שאני דואגת גם לכם קוראיי היקרים החלטתי הפעם להמליץ על ה"ספרים" החדשים והטובים ביותר בשוק במיוחד בתקופה זו:

אחד הדברים שהנסיכים שלי הכי אוהבים אלו הם הדינוזאורים , הספריה שלהם כבר די גדושה ועמוסה בדינוזאורים על כל גווניהם- בובות, יצירות וכמובן ספרים ובכל זאת הוצאת הספרים של דני ספרים הצליחו להפתיע בספר נוסף.

דינוזאורים



"דינוזאורים", בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "ראשית מידע", שיצאה לאחרונה במהדורה מחודשת בפורמט גדול. זוהי סדרת ספרים יפהפייה, הנותנת מידע בסיסי וחשוב על נושאים שונים האהובים על הילדים.



הדינוזאורים שוטטו בעבר הרחוק על פני כדור הארץ והיו שליטיו הבלעדיים. הילדים ילמדו, בין היתר, על תקופת הדינוזאורים, מהו דינוזאור, מה היה גדלם של הדינוזאורים ומה הם אכלו? אילו דינוזאורים היו מפחידים ואלו היו ידידותיים? לאן הם נעלמו ומילים שכדאי לדעת. בספר זה תמצאו את התשובות לשאלות אלה ותלמדו דברים נוספים על חייהם המרתקים של הדינוזאורים.



הטקסט קל וקליט מאוד לקריאה והוא מותאם במיוחד לילדי גן חובה וכיתה א' שמתחילים את דרכם בעולם הקריאה.


כדור הארץ 



"כדור הארץ" מאת ליאוני פראט, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר בסדרת "ראשית מידע", שיצאה לאחרונה במהדורה מחודשת בפורמט גדול. זוהי סדרת ספרים יפהפייה, הנותנת מידע בסיסי וחשוב על נושאים שונים האהובים על הילדים. 



בספר זה ילמדו הילדים, בין היתר, על איך נוצרים הרים? למה הר געש מתפרץ? מהו המפל הגבוה ביותר בעולם? בספר זה תמצאו את התשובות לשאלות אלה ותלמדו דברים נוספים על כוכב הלכת המדהים שעליו אנו חיים - כדור הארץ. 



גם כאן הטקסט קל וקליט מאוד לקריאה והוא מותאם במיוחד לילדי גן חובה וכיתה א' שמתחילים את דרכם בעולם הקריאה.


ספרים נוספים בסדרה: כלבים, חתולים, דובים, פרפרים, אפרוחים וגוזלים, סוסים, חיות מסוכנות, חיות לילה, רכבות, מטוסים, משאיות, יערות גשם, החיים בחלל, כבאים, הרי געש, מזג האוויר, הגוף שלנו, אנו אוכלים, אנטארקטיקה, החיים מתחת למים, סביבה ירוקה, כדור הארץ. 

גם לגדולים יותר יש כאן המלצה על ספר מקסים מקסים:



"באושר ועושר כאילו – שערה בכוס מים" 
מאת שרה מלינובסקי 

ספר חמישי בסדרה 





שלום, קוראים לי אֶבִּי. פעם החיים שלי היו נורמליים, ואז המראה במרתף בלעה אותי ואת אחי ג'ונה... 

"שערה בכוס מים" מאת שרה מלינובסקי בהוצאת דני ספרים, הוא הספר החמישי בסדרה המצליחה לראשית קריאה, "באושר ועושר כאילו", בו נכנסת הגיבורה בכל פעם לאגדה אחרת. הפעם היא נכנסת עם אחיה היישר לתוך האגדה של רפונזל. בעוד שרוב האגדות שאֶבִּי מכירה הן בעלות סוף טוב, כאן המצב שונה. אחרי יום קשה בבית הספר, מצב הרוח של אֶבִּי לא בעננים. ומה יכול לשפר את הרגשתה? כמובן! מסע חדש מבעד למראת הקסמים! 

הפעם מגיעים היא ואחיה (פלוס הכלבלב החדש שלהם) לאגדה של רפונזל, וברגע שהם רואים אותה, הם פשוט חייבים לטפס על השיער המדהים שלה! אבל אבוי! מה קרה לשיער שלה? הוא נראה כאילו התקיפה אותו מגררת גבינה! אולי תספורת קטנה תעזור? סניפ! סניפ! סניפ! אופס... פתאום לרפונזל יש תספורת קצוצה והם לכודים...אם לא יצליחו להתיר את התסבוכת בזמן, לא יוכלו לחזור הביתה וישארו תקועים שם לנצח! 

"אֶבִּי היא גיבורה מגניבה שמצליחה להכניס הרבה פלפל לתוך סיפורי האגדות המכרים לנו. טונות של כיף מחכים לכם בספר הזה!" מג קאבוט, הסופרת האהובה שכתבה את "יומני הנסיכה" ו"ספר החוקים של אלי פינקל". 

כל ספר בסדרה עוסק בגיבורה שונה מעולם האגדות. הספרים בסדרה: ראי ראי שעל הקיר, הלוקח את הקוראים היישר לתוך הרפתקה מופלאה עם שלגיה ושבעת הגמדים - נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2014; הקסם פג בחצות, הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של סינדרלה. נבחר למצעד הספרים לכיתות א-ג לשנת 2015. לשחות או לא לשחות הלוקח את הקוראים הפעם היישר לתוך אגדת בת הים הקטנה בנחיתה רטובה מתמיד. חלומות מתוקים הלוקח את הקוראים היישר לתוך האגדה של היפהפייה הנרדמת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה