יום שבת, 10 בספטמבר 2016

מסעדת אלפרדו פתח תקווה-

אני לא חושבת שיש תושב בפתח תקווה שלא מכיר את מוסד הקולינריה- "אלפרדו" השוכן בלב העסקים של קריית אריה בעיר.

במילון מונחי הגסטרונומיה, אלפרדו פירושו רוטב איטלקי עשיר, עשוי שמנת, גבינת פרמז’ן וחמאה. הרוטב מתמזג בטבעיות עם פסטה מסוג פטוצ’יני. המנה המכונה ‘פטוצ’יני אלפרדו’ נוצרה בשנות העשרים של המאה הקודמת, על ידי בעל מסעדה איטלקי בשם אלפרדו די ללו, שגם העניק לה את שמו.

על שם המנה המפתה, האיטלקית כל כך, קרויה רשת “אלפרדו” – רשת שהתחילה כמסעדה איטלקית כשרה ויפייפיה בפתח תקווה כבר לפני כ-16 שנים ובמהרה הפכה לשם דבר והתווסף לה סניף בראשון לציון ובקרוב גם בערים נוספות.

מסעדת “אלפרדו” מספקת בריחה מושלמת מהשגרה. בשעות הבוקר והצהריים נוכל להנות ב”אלפרדו” מעסקיות משתלמות ובכל שעות היום מציע התפריט טעמים איטלקיים אהובים, הכוללים פסטות, פוקצ’ות, לזניות, סלטים, מנות דגים ועוד.

יצאנו בערב יום חמישי האחרון והאמת הופתעתי לגלות כי המסעדה חיש מהר התמלאה לה עד לכדי 0 מקום (ובחוץ תור ארוך השתרך לו)- המלצה אישית- אל תשכחו להזמין מקום!!


המסעדה מרווחת מאוד, במקום ישנם מבחר רחב של פינות ישיבה- במרפסת, בחלל המסעדה ובחוץ לאוהבי הבריזה.




התחלנו את הארוחה במבחר מנות ראשונות מצויינות- שימו לב להגשה היפה של המנות:

סיגר פורמג’יו - עלי סיגר במילוי גבינות, חציל וזיתים שחורים מוגש עם רוטב ציזיקי יוגורט בצד- מנה קלילה , טעימה מאוד- שילוב הטעמים במילוי פשוט מדהים, ממליצה בחום:


ארנצ’יני - כדורי ריזוטו פריכים מטוגנים במילוי עשבי תיבול טריים וגבינת מוצרלה על מצע רוטב עגבניות בנגיעת פסטו - מנה מסורתית מהמטבח האיטלקי, יצא לי לאכול מנה זו לא אחת וזאת הייתה אחת הטובות:


פטריות ממולאות- פטריות שמפיניון ממולאות בתערובת גבינות, אגוזי קליפורניה ועשבי תיבול בציפוי פריך על מצע רוטב אלפרדו - זאת המנה שהוכתרה למנה הטובה ביותר משלושת האופציות, שילוב תערובת הגבינות עם שאר המרכיבים יצרו חגיגת טעמים, תוספת הרוטב הוסיפה ארומה מדהימה למנה- אל תוותרו:


למנות עיקריות הגיעו לשולחננו:

בהמלצתה של המלצרית המקסימה שלנו הזמנו פיצה קרצ‘ופי.- רוטב עגבניות, פרוסות ארטישוק, בצל סגול, זיתי קלמטה וגבינת מוצרלה- פיצה עם בצק דקיק אך עם קריספי, הרוטב מצוין, מבחר התוספות בשילוב קולינרי מדויק והגבינת מוצרלה עטפה את כל העונג בנדיבות רבה:


עוד מנה מצוינת שהזמנו- לברק סיציליאני.- אפוי בתנור לבנים עם פרוסות שום, מעטפת תבלינים עדינה ושמן אלה אוליו- לרוב אני מזמינה דגים רק במסעדות דגים, הפעם מאוד התחשק לי לנסות את המנה והאמת שהופתעתי מאוד, קיבלנו דג טרי וטעים מאוד, בתיבול מינימליסטי אך אם זאת דומיננטי, המנה מוגשת עם סלט ירקות ותוספת חמה לבחירה: ציפס, שעועית ירוקה, הום פרייז, פסטה -מנה מצוינת:



קינחנו בעוגת גבינה ביתית וטעימה בעלת מרקם ציזי , נימוך בפה ומפנק במיוחד בעיטור פירות יער ורוטב פסיפלורה:


לסיכום, אין לי כלל ספק כי לכאן נחזור עוד רבות, לפתח תקווה בהחלט יש להציע מסעדות קולינריות איכותיות, אז אם גם אתם מחפשים מסעדה איכותית, מפנקת וטובה לכו עוד היום לאלפרדו, מבטיחה לכם הנאה מרובה, רק דבר אחד אל תשכחו להזמין מקומות.

אם המושבות 94, פתח תקווה
שעות פעילות:
א’-ה’ – 09:00 עד לאחרון הלקוחות
ו’ – 09:00 עד כניסת שבת
ש’ – החל מצאת שבת ועד לאחרון הלקוחות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה