יום שלישי, 13 ביוני 2017

חדש ב 206 גריל בר בפתח תקווה – ארוחות עסקיות חדשות


הימים החמים והטרופים גורמים לי לריחוק קל מהמטבח, שלא תטעו בימי חמישי ושישי אני שעות על גבי שעות מבלה במטבח אולם באמצע השבוע משתדלת להפחית, גם הילדים מעדיפים אוכל קליל יותר ולא מבושל.

אמש החלטנו באופן ספונטני לצאת עם הילדודס הקטנים לאחר הצהריים של כיף שכלל ביקור במספר חנויות, סרט, ארוחה במסעדה ואף חשבנו לשלב גלידה (דבר שנגנז בסופו של דבר).

כתושבת פתח תקווה לא אחת עברתי על פני מסעדת 206 שהגיעה לעיר (ממוקמת במתחם הבילויים של פתח תקווה סמוך ליכין סנטר) ובכל הזדמנות שכזו אמרתי לזוגי שאנו חייבים לבוא לבקר, הלוא על אחותה הבכורה בצהלה גדלתי.

אם להודות באמת זו אחת המסעדות המיתולוגיות האהובות עלי (שנים אומנם לא ביקרתי שם אבל תמיד תיזכר כטובה ביותר בימים עברו), המסעדה חרטה על דגלה מספר עקרונות שלאורך השנים התנהלה בהם וכך גם אמש בביקורי בסניף פתח תקווה: איכות, חומרי גלם באיכות גבוהה, מקצועיות, שירות איכותי ואירוח לבבי.

המסעדה עצמה מעוצבת כמגרש כדורסל כיאה למסעדת הבית של מכבי תל אביב המיתולוגית, רחבת ידיים, מרווחת, מוארת, יש מבחר מקומות ישיבה בפנים, בחוץ ו/או על הבר.





בימים אלו המסעדה השיקה תפריט חדש שמיועד לארבעה סועדים- יש 2 סוגים שכאלה ועוד ארוחה שמיועדת לשני סועדים וכל זאת במחיר של 206 שקלים בלבד:



ארוחת שיפודים ל 4 סועדים: 
2 שיפודי פרגית, 2 שיפודי לבבות, 4 קציצות קבב ערבי, כבד עוף
שתי תוספות לבחירה מזטים וסלטים טריים חופשי
קנקן לימונדה / תפוזים / סודה / גזוז

קבב ערבי ללא תחתית ל 4 סועדים :
קבב ללא הגבלה שתי תוספות לבחירה מזטים וסלטים טריים חופשי
קנקן לימונדה / תפוזים / סודה / גזוז

בירה ללא תחתית ונשנושי בשר ל 2 סועדים:
בירה מהחבית ללא תחתית 
4 נקניקיות צ'וריסו, דלי כנפיים גדול 
מזטים וסלטים טריים חופשי

הארוחות מוצעות בימים א-ה במהלך כל היום

אמש כאמור הגענו עם שלושת הילדים (בגילאי 5,11 ו-16) , בחרנו בארוחת שיפודים לארבעה סועדים- ארוחה עשירה הן במבחר, בשפע והן בטעמים.

בתחילת הארוחה הגיעו חמוצים ופתיחים לשולחן, סלסלת פיתות ומבחר סלטים טריים, רעננים וטעימים: חצילים במיונז, טחינה ביתית, כריבית בטחינה (אליפות), סלט טאבולה מרענן וחמצמץ, סלט כרוב אדום, סלט כרוב לבן, סלט סלק, סלסת עגבניות, סלט תורכי,סלט ביצים, פלאפל חם וקריספי ועוד ועוד... חשוב לציין כי כל הסלטים מגיעים באופן חופשי לשולחן וכי המלצרית לאורך כל הארוחה הגיעה שוב ושוב לבדוק אם צריך עוד מילוי.










למנות עיקריות הגיעה לשולחננו פלטת בשרים עמוסת כל טוב עם מבחר שיפודים, ירקות צלויים על הגריל ותוספות (אנו בחרנו ב-2 מנות ציפס):






הארוחה בהחלט עשירה מאוד, היינו שלושה מבוגרים ו-2 ילדים ועדיין נשארו שיפודים, טעים , טרי ובמחיר מגוחך, אין לי כלל ספק כי נחזור לכאן עוד בהמשך .

קינחנו בקינוח המיתולוגי- בוואריה לזכר ימים עברו:



במסעדת  206 גריל בר מתקיימים אירועים פרטיים ועסקיים מגוונים, מפגישה אינטימית ואירועים מצומצמים ועד לארועים גדולים 120 איש. מגוון תפריטים רחב החל מ 80 שקל לסועד. ניתן לקחת TA ולהנות משרות משלוחים באזור פתח תקווה ובקעת אונו בכל שעות הפעילות. בנוסף, כרטיס חבר מועדון כולל מגוון הטבות.


כתובת : השחם 30, פתח תקווה
טלפון: 8206 * שלוחה 3 #




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה