יום שישי, 30 ביוני 2017

גלידת La Frutta מתחדשת



הקיץ כבר כאן ואתו שלושת כוכבי העונה האהובים על כולנו: הים, האבטיח והשלגון.

כל מי שחי פה בעשור האחרון כבר מכיר את ימי הקיץ החמים והשאיפה הבלתי נגמרת לשרוד את ימי החום והלחות תוך צינון הגוף גם מחוץ למזגן. 

אנו מרבים ללכת לים ולבריכה, פורסים פלחי אבטיח צונן עם או בלי גבינה בולגרית ומלקקים אינספור שלגונים שונים וגלידות שהם להיט הגדול של הקיץ. 

מאז שהושקה בשנה שעברה גלידת לה פרוטה השתנו בזכותה הסטנדרטים והטעמים. השנה התחדש מגוון הטעמים והתרחב להיצע של שלגונים המכילים עד50%  פרי ובמקסימום של 90 קלוריות לשלגון!



וכאמור חברת נסטלה לא נחה וממשיכה להפתיע ולהתחדש והשנה משיקה גלידה משפחתית בשלושה טעמים נפלאים: תמר,בננה ופקאן, תות ופירות יער, מנגו, פסיפלורה ואננס- שלושת הטעמים נפלאים ובעלי שילובים מוצלחים במיוחד- כאמור באריזה משפחתית- 680 מ"ל.

גם כאן, בדומה לשלגונים הגלידות מכילות 50% פרי, וכל כדור גלידה (סקופ) מכיל בין 42-57 קלוריות בלבד- אז מי אמר שלא ניתן להנות מגלידה איכותית, טעימה ומפנקת ללא הרבה קלוריות?


אין ספק שהבריאות הפכה להיות גורם צמיחה מרכזי המניע את פיתוח המוצרים החדשים בהתאם לדרישות הצרכנים. השאיפה של נסטלה לענות על הצורך הזה הביא לפיתוחן של גלידות לה פרוטה - גלידות עשירות בטעמים ושילובים. הגלידות והשלגונים בסדרה הנימוחה הם ללא תוספת סוכר, בצבעי מאכל טבעיים ומועשרים בסיבים תזונתיים. לשלגונים ולגלידות ערכים תזונתיים ממקור טבעי- למשל הבננה המעניקה לנו מגנזיום. חתיכות פרי ושילובים ייחודיים: תות בננה, ליצ'י פסיפלורה, מלון תפוח, אננס תפוז, תות שדה ומנגו.



6 שלגונים בטעמים שונים נמכרים כיום במארזים משפחתים במרכולים ולצדם גבעי הגלידה שמשתלבים באינספור קינוחים קלי הכנה שניתן להכין בדקות קצרות.

לאחרונה הוזמנתי עם חברי הבלוגרים לסדנת קינוחים עם גלידות לה פרוטה , קיבלנו המון טיפים ורעיונות מקוריים להגשה מקסימה ומיוחדת של הגלידה, קבלו הצצה:







אני התאהבתי ואתם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה