יום חמישי, 1 ביוני 2017

"שוורצקופף פרופשיונל" משיקה את סדרת- BC EXCELLIUM Q10+



"שוורצקופף פרופשיונל" משיקה את סדרת-

BC EXCELLIUM Q10+

קו המוצרים המומחה לכל סוגי השיער הבוגר!



שנים שאני לא חיה בשלום עם שיערי, תמיד מרגישה שהוא לא מספיק מלא בברק ובריא, תמיד מרגישה שהוא נפוח מידי ו/או חסר צורה על כן לאורך השנים כל פעם מנסה מוצר חדש שמבטיח לי תוצאות, כך גם עם מוצרי שוורצקופף פרופשיונל שלאורך השנים תמיד לא איכזבו, כל מוצר מהפכני וטוב מקודמו וכך גם הסדרה הנ"ל אשר העניקה לשערי מלבד הניחוח הנפלא נפח משמעותי לשיער, בריא וזוהר.

הפעם קיבלתי להתנסות את סדרת המוצרים החדשה- אשר מכילה את אנזים האנטי אייג'ינג Q10+ - רכיב המפתח בקו המוצרים אשר מניח את הבסיס למבנה שיער חזק יותר.

הסדרה מכילה 2 קווי מוצרים לפי סוגי השיער הבוגר השונים: 
BC EXCELLIUM Q10+ Collagen העשיר ברכיב הקולגן – לשיער בוגר דק 
BC EXCELLIUM Q10+ Omega 3 העשיר ברכיב אומגה 3 – לשיער בוגר גס

כאשה שעוד רגע בפתחו של העשור הרביעי לחייה אני מבינה את משמעות הגיל, שיער בוגר צריך מומחה! ככל שאנחנו מתבגרים, מבנה השיער שלנו משתנה ומאבד מהגמישות ומהחוזק שלו. בהתאם לסוג השיער הטבעי וסגנון החיים שלנו, תהליך ההתבגרות של השיער יכול להיות שונה עבור שיער צבוע ושיער שאינו צבוע. כתוצאה מכך, שיער מזדקן עשוי להיראות בתחילה גס ונקבובי, אך הוא הופך לדק יותר עם הזמן ומאבד את הנפח והעמידות שלו. 

"שוורצקופף פרופשיונל" מבית קונצרן הנקל, משיקה את BC EXCELLIUM Q10+ (BC" אקסליום")- הסדרה ההוליסטית הראשונה לטיפול וגימור, המותאמת באופן מושלם לצרכים השונים של שיער בוגר, כדי לחשוף את היופי האמיתי של כל סוגי השיער הבוגר.

סדרת BC EXCELLIUM Q10+ החדשה מוקדשת לשיער בוגר ומיועדת לשני סוגי שיער שונים המופיעים בתור סימן להתבגרות:

1. קו המוצרים BC EXCELLIUM Q10+ Collagen שבסדרה, העשיר ברכיב הקולגן- פותח עבור שיער דק וצבוע, מגן על הצבע ומעניק נפח לשיער דק.

2. קו המוצרים BC EXCELLIUM Q10+ Omega 3 שבסדרה, העשיר ברכיב אומגה 3 - פותח עבור שיער צבוע וגס, מרסן ומגן על הצבע שלו.

מבט מעמיק על סדרת הטיפוח לשיער BC EXCELLIUM Q10+

סדרת BC EXCELLIUM Q10+ מחזירה את מחוגי השעון לאחור הודות לרכיב ה- Q10+. רכיב זה הינו חומר הנמצא בכל תא אנושי ומשמש לייצור אנרגיה כשהוא בריכוז גבוה ואפקטיבי. אנזים האנטי-אייג'ינג הזה, הוכח בתור גורם ממריץ של ייצור קרטין בשורשי השיער, שייצורו פוחת במהלך השנים ועוזר להשיב לשיער חיות ומראה צעיר. רכיב Q10+ הוא הרכיב המרכזי בקו המוצרים ומניח את הבסיס למבנה שיער חזק יותר.

הרחבה על קו המוצרים BC EXCELLIUM Q10+ Collagen לשיער בוגר דק


קולגן הנו חלבון טבעי המורכב מרשתות של פוליפפטיד. נוכחות הקולגן בעור אחראי לאלסטיות, מבנה וחיזוק. שיער בוגר וצבוע מאבד קרטין במהלך הזמן, מה שהופך אותו לדק וחלש יותר. קו המוצריםBC EXCELLIUM Q10+ Collagen משחזר נפח לשיער דק על ידי כך שהוא מאפשר לקולגן לחדור אל השיער ולחזק את מבנה השיער. קו המוצרים עוזר להגביר את המלאות והגוף של שיער בוגר וחלש, במקביל להגנה על צבע השיער.


הרחבה על קו המוצרים BC EXCELLIUM Q10+ Omega 3 לשיער בוגר גס



על רקע האפשרות לכך ששיער בוגר צבוע יהיה גס ויבש במהלך הזמן, הוא זקוק לטיפול מיוחד ואינטנסיבי. התוספת של אומגה-3 לקו מוצרי BC EXCELLIUM Q10+ יכולה לעזור לכך. החומצה השומנית המתומצתת - הנפוצה יותר בתעשיית המזון - מזינה את השיער והיא מסחררת באפקט האנטי-אייג'ינג יוצא הדופן שלה. החומר מחליק את פני השטח של השיער, משחזר את הברק הבריא שלו והופך אותו לניתן יותר לשליטה.


שמפו אקסליום להוספת נפח, לשיער בוגר דק
BC EXCELLIUM Q10+ COLLAGEN- Plumping Shampoo
ניקוי עדין לשיער בוגר דק. מחזק את המבנה הפנימי של השיער, מפעיל מחדש את ייצור הקרטין ומחליק את פני שטח השערה. 
מנקה בעדינות ומשחזר מראה צעיר לשיער בוגר דק, תוך שימור הצבע. מכיל פורמולה ייחודית המשלבת Q10+ וקולגן, מפחיתה סימני גיל נראים ומותירה את השיער מלא בכוח וחיוניות. 
הוראות שימוש: לעסות לשיער רטוב עד לקבלת קצף עשיר ולשטוף.
מחיר- 86 ₪ ל 200 מ"ל / 200 ₪ ל- 1000 מ"ל.



ספריי אקסליום להוספת נפח, לשיער בוגר דק
BC EXCELLIUM Q10+ COLLAGEN- Plumping Spray
חוזק והזנה לשיער בוגר, דק וחלש. הספריי הקל מעניק לחות, נפח ויכולת שליטה טובה יותר בשיער. 
מפעיל מחדש את ייצור הקרטין, משחזר מראה צעיר לשיער בוגר דק, תוך שימור הצבע. מכיל פורמולה ייחודית המשלבת Q10+ וקולגן, מפחיתה סימני גיל נראים ומרככת תוך הוספת נפח לשיער דק ודליל. לתחושת שיער מלא כוח וחיוניות.
הוראות שימוש: לנער היטב ולרסס כמות נדיבה מהשורשים ועד הקצוות לשיער לח שיובש במגבת. לסרק עבור חלוקה מלאה. להשאיר ללא שטיפה ולעצב כרגיל.
מחיר- 78 ₪ ל 200 מ"ל 



סופלה אקסליום להוספת נפח, לשיער בוגר דק
BC EXCELLIUM Q10+ COLLAGEN- Plumping Soufflé
סופלה עשיר וקרמי זה מעניק לשיער דק נפח, טקסטורה, קופצניות, חוזק, נוכחות וחיוניות.
משחזר מראה צעיר לשיער בוגר דק תוך שימור הצבע. מכיל פורמולה ייחודית המשלבת Q10+ וקולגן, המפחיתה סימני גיל נראים ומוסיפה נפח לשיער דק או דליל עבור עיצובי שיער שנשמרים לזמן רב יותר. התוצאה- השיער קליל וללא הכבדה, מלא בכוח וחיוניות.
הוראות שימוש: למרוח כמות נדיבה מהשורשים ועד הקצוות, להשאיר ללא שטיפה ולעצב כרצוי.
מחיר- 78 ₪ ל 200 מ"ל 


BC EXCELLIUM Q10+ Omega 3 לשליטה על השיער והגנה על הצבע של שיער בוגר גס:

שמפו אקסליום לשליטה בשיער בוגר גס
BC EXCELLIUM Q10+ Omega 3- Taming Shampoo
ניקוי עדין לשיער ולקרקפת. ממריץ ייצור קרטין לחיזוק, אלסטיות והחייאה של השיער. 
משחזר מראה צעיר לשיער בוגר גס. מרסן קרזול לטובת חיוניות וברק משופרים. מתאים לשיער צבוע. מכיל פורמולה ייחודית המפחיתה סימני גיל נראים, מזינה ונלחמת ב"פריז" לשיער רך ומלא חיות.
הוראות שימוש: לעסות לשיער רטוב עד לקבלת קצף עשיר ולשטוף.
מחיר- 86 ₪ ל 200 מ"ל / 200 ₪ ל- 1000 מ"ל.



מרכך אקסליום לשליטה בשיער בוגר גס
BC EXCELLIUM Q10+ Omega 3- Taming Conditioner
מרכך עשיר לשיער יבש וגס. שומר על שיער צעיר במקביל להגנה על הצבע שלו והענקת ברק. 
משחזר מראה צעיר לשיער בוגר גס, תוך שימור הצבע. מכיל פורמולה ייחודית עם Q10+ואומגה 3 המפחיתה סימני גיל נראים, מרככת ונלחמת בקצוות מפוצלים ו"פריז". לשיער מוזן, רך ומלא חיות.
הוראות שימוש: לעסות לשיער רטוב ולשטוף לאחר 2 דקות.
מחיר- 58 ₪ ל 150 מ"ל / 118 ₪ ל- 1000 מ"ל.



מסכת אקסליום לשליטה בשיער בוגר גס
BC EXCELLIUM Q10+ Omega 3- Taming Treatment
טיפול זה מרסן שיער יבש וגס על ידי אספקת חוזק והזנה עמוקה. 
המסכה ממריצה את ייצור הקרטין ומשחזרת מראה צעיר לשיער בוגר גס תוך שימור הצבע. המסכה מכילה פורמולה ייחודית עם Q10+ואומגה 3 להפחתת סימני גיל נראים, וכן היא מזינה לעומק את השיער ונלחמת ב"פריז" . לשיער רך, מלא חיות ובעל ברק בריא.
הוראות שימוש: לעסות לשיער רטוב ולשטוף לאחר 2-3 דקות.
מחיר- 98 ₪ ל 150 מ"ל / 200 ₪ ל- 750 מ"ל.


סרום אקסליום נגד יובש
BC EXCELLIUM Q10+ Omega 3- Anti-Dry Serum
השיער הבוגר צבוע, יבש ונקבוקי, בעוד שהקרקפת יבשה, מתוחה ולחוצה, בעלת תהליך התחדשות איטי. סרום אקסליום הינו סרום "הכל באחד" האולטימטיבי, לשיער ולקרקפת, להגנה, טיפוח ואלסטיות.
סרום ייחודי זה מספק הגנה מזינה ועוזר לשמור על הגמישות של השיער. ממריץ את ייצור הקולגן, משחזר מראה צעיר לשיער גס בוגר תוך שימור הצבע והענקת הרגשה נעימה ומרעננת. מכיל פורמולה ייחודית המשלבת +Q10 ואומגה 3 המפחיתה סימני גיל נראים ומסייעת במידיות ליובש בקרקפת ולריענון שנשמר לאורך זמן.
הוראות שימוש: לטפטף מספר טיפות, לעסות בעדינות לקרקפת ולהשאיר ללא שטיפה.
מחיר- 78 ₪ ל 30 מ"ל 




מוצרי "שוורצקופף פרופשיונל" משווקים במספרות המובחרות בכל רחבי הארץ, לבירור נקודות מכירה משרדי "שוורצקופף פרופשיונל": 1-800-33-33-22

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה