יום שלישי, 27 ביוני 2017

"גרב היציבה 26 " הגיעה לישראל- מתאימה במיוחד לסובלים מאי יציבות הקרסול, נקעים ופגיעות הליכה וספורט



בשנים האחרונות אני סובלת מאוד מכאבים בקרסול , עברתי אין ספור בדיקות ואף הובחנה אצלי בעיה (מקווה שהרופא שלי לא יקרא את הפוסט הזה כי מאז שהובחנה הבעיה ועד היום טרם ביקרתי במרפאה), אי לכך ובהתאם לזאת אני נמנעת כמעט לחלוטין מפעילות גופנית (מלבד שחייה ומעט הליכות ששם לא מפעילה לחצים רבים על הקרסול).

לאחרונה מושקת בישראל "גרב היציבה 26" אשר נותנת פתרון חדשני לסובלים מאי יציבות במפרק הקרסול באופן שמשפר באופן משמעותי את היציבות של הרגל ואני יצאתי להתנסות אישית (די סקפטית יש לומר אך הופתעתי).



ערב ערב בנותיי יוצאות להליכה של שעה וחצי והפעם בחרתי להצטרף אליהן, ללא הגרב בדרך כלל לאחר כעשרים דקות / חצי שעה אני פורשת, הפעם הצלחתי להחזיק מעמד כל השעה וחצי- התאהבתי בגרב אין לי כלל ספק, מהיום נגמרו לי התירוצים.

שמה של "גרב היציבה 26 " נובע מהעובדה שבכף הרגל האנושית ישנן 26 עצמות שנתונות לאינספור פציעות ברמות שונות, אשר זקוקות לתמיכה ושיפור היציבה בזמן הפעילות הספורטיבית, במטרה לנסות ולמנוע פציעות הקשורות באי יציבות הקרסול. מסתבר שיותר מ50%- מהאוכלוסייה סובלת ברמה כזו או אחרת מאי יציבות הקרסול בגלל פציעות בעבר שמותירות פעמים רבות את הקרסול רגיש לפציעה עתידית. "גרב היציבה 26 "מתאימה כמובן למתאמנים בסוגי ספורט רבים, אך גם לכל אחד שסובל מאי יציבות הקרסול ורוצה להרגיש בטוח יותר בהליכה היום יומית. 

בגרב היציבה 26, אשר פותחה בקנדה בטכנולוגיה ייחודית, מושחלות משני ציידי הקרסול רצועות סיליקון אשר יוצרות את הלחץ הראוי לשמירה על הקרסול עם הנעל. בהתחלה פותחה גרב היציבה 26 בעיקר עבור שחקני הוקי קרח מקצוענים, ולאור הצלחתה בספורט אגרסיבי זה, אומצה גם על ידי ענפי ספורט רבים נוספים כמו כדורגל, כדורסל וטניס, וכמובן גם לאצנים מקצוענים, רוכבי אופניים, חובבי ריצות השדה, ההליכות והטיולים. 

את גרב היציבה 26 ניתן לרכוש תמורת 129 ₪ (כולל מע"מ) באופן בלעדי בישראל באתר https://www.stable26israel.com

גרב היציבה 26 פותחה ונחקרה על ידי JAY DICHARRY, מומחה קנדי בעל שם המלווה ארגוני וענפי ספורט גדולים בארה"ב ובקנה בתחומי הריצה, טריאתלון, אופניים, צבא ארה"ב. בהובלתו נערך מחקר בין אצנים בו נבחנה מידת היעילות של השימוש בגרב היציבות 26 לעומת שימוש בגרביים רגילות. תוצאות המחקר שנערך במעבדת ביומכניקה מבוקרת בבונד, אורגון ארה"ב, הראו כי השימוש בגרב שיפרה בשיעור של עד 15% את היציבה ובעקבות זאת את הביצועים של הרצים, כאשר השיפור שחל בקרב הנשים הרצות היה גבוה יותר מזה של הגברים. 

לדברי היבואן, הגרב הוכיחה את עצמה ברחבי העולם כמוצר שהשימוש בו משפר את היציבה הפנימית של הרגל, מונע זעזועים בלתי צפויים, מגביר את תחושת הנוחות, משפר את האחיזה של הרגל לנעל ומצליח להפחית את הסיכוי לפציעה. 

חברת PTX הקנדית הינה בעלת זכויות היצור והשיווק הבלעדיות (אין למוצר חיקויים) והוא משווק בישראל באמצעות הרשת בלבד באתר www.stable26israel.com. הגרב מורכבת מ-80% ניילון ו-20% ספנדקס. את המוצר ניתן לכבס במכונת כביסה וליבש במייבש והוא מיועד לשימוש רב פעמי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה