יום שישי, 30 ביוני 2017

חברת הענק אנרג'ייזר נכנסת לשוק חדש: SOS power card סוללת גיבוי בגודל כרטיס אשראי לטלפון הנייד



חברת הענק אנרג'ייזר נכנסת לשוק חדש:
SOS power card
סוללת גיבוי בגודל כרטיס אשראי לטלפון הנייד



ממש בקרוב אנו טסים לחופשה משפחתית בחו"ל, 10 ימים של כיף משפחתי, 10 ימים של אטרקציות, 10 ימים של טיולים והנאה והכי חשוב 10 ימים של צילומים אין סופיים על מנת להנציח את הרגעים הקסומים.

מי לא מכיר את אותם רגעים ארורים בהם נגמרה הסוללה ואין שום אפשרות לצלם יותר? כמה תסכול ועצבים יכולים להגרם ברגע אחר? אז זהו שלא עוד!! הפעם לטיול אני יוצאת מצויידת מתמיד והפעם עם סוללת גיבוי קטנה (בגודל של כרטיס אשראי שנכנס בקלות אפילו לארנק).



סוללת הגיבוי הינה בגודל כרטיס אשראי לטלפון הנייד, המספקת עד 3 שעות זמן שיחה ומוכנה לשימוש עד 10 שנים מתאריך ייצורה- בהחלט מוצר בסיסי שחובה שיהיה בכל ארנק. 

למוצרי מותג הסוללות המוביל בעולם, אנרג'ייזר (Energizer), מצטרף בימים אלו מוצר חדש, שיכניס את החברה לשוק חדש ומתפתח בעולם הסלולר, SOS power card, סוללת חירום לטלפון נייד בגודל כרטיס אשראי טעונה ומוכנה לשימוש מידי, הנכנסת בנוחות ובקלות לארנק ומספקת עד 3 שעות זמן שיחה. 

הסוללה עומדת בתקינה הבינלאומית CE ו- UL ובעלת חיי מדף של עד 10 שנים.

לאחרונה נוסף מוצר זה למוצרים בהסכם הזכיון (לייסינסינג) העולמי שמעניקה אנרג'ייזר בתחום הסלולארי. המוצר פותח ע"י Power Me Tech הישראלית, יצרנית סוללת הגיבוי לטלפון הנייד בגודל כרטיס אשראי, Battarix, שהשיקה את המוצר לפני מספר חודשים כפיתוח ישראלי ייחודי. במסגרת ההסכם, המותג אנרג'ייזר משיק את כרטיס הטעינה לחירום במתכונת חדשה ומשופרת בהתאם למפרט אנרג'ייזר והמוצר המשופר ישווק ויימכר ברחבי העולם. 

הרוח החיה שעומדת מאחורי יצירת החיבור בין שתי החברות, הינו גיל ישראלי, היבואן הרשמי של אנרג'ייזר בישראל ומי ששימש בעבר גם כיועץ וחבר בצוות הפיתוח העסקי של אנרג'ייזר העולמית מול חברות טכנולוגיה.

הסוללה הינה כרטיס טעינה לשעת חרום, מוצר חובה בכל ארנק, המהווה פתרון יעיל, אפקטיבי, נוח וזמין ל"רגעים הקריטיים של החיים"- אותם רגעים בדיוק בהם צריך את הטלפון הנייד, אך הסוללה ברגעיה האחרונים ואין אפשרות להטעין אותה באופן ה"מסורתי". 

חשוב להדגיש כי הכרטיס אינו מיועד להחליף את השימוש היומיומי באמצעי הטעינה המסורתיים (מטען קיר, רכב, פאוור בנק), אלא בא לתת מענה זמין ומידי למשתמשי הסמארטפון במצב בו אמצעי הטעינה הרגילים אינם בהישג יד.

מעבר ליתרון בגודל הפיסי (כרטיס אשראי), בניגוד למוצרי הטעינה הניידים הרגילים ((Power Bank, הסוללה אינה נפרקת באופן עצמאי, אורך חיי המדף שלה הינו עד 10 שנים והאנרגיה האצורה בה, מאפשרת עד 3 שעות זמן שיחה נוספות. היא ניתנת לשמירה בנוחות בארנק של כל אחד ואחת מאיתנו לכל צורך שיהיה, וניתנת לשימוש מספר פעמים בשימוש מצטבר, עד לפריקתה המלאה.

*** SOS power card מתאימה לכלל מכשירי האנדרואיד מיקרוUSB . 
מתאם אייפון או מתאם ל- USBC ניתן לרכישה בנפרד.

מחיר מומלץ לצרכן: 35 ₪

ניתן להשיג במאות נקודות מכירה ברחבי הארץ וברשתות מובילות. 

בימים הקרובים יפתח אתר בכתובת: WWW.SOSPOWERCARD.COM

באתר ישנה מפה אינטראקטיבית המפנה לנקודות מכירה בסמוך לאזור בו נמצא הלקוח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה