יום ראשון, 18 ביוני 2017

"מרידול" meridol מציגה: מגוון פתרונות לטיפול בבעיות חניכיים



"מרידול" meridol מציגה:
מגוון פתרונות לטיפול בבעיות חניכיים

מוצרי "מרידול" מסייעים בטיפול ומניעה של בעיות חניכיים

את הפוסט הזה החלטתי לפתוח בוידוי - יש לי פוביה מטורפת מרופא שיניים, כן אפילו רק לשמוע את צמד המילים גורם לי לכאבי תופת.

אי לכך ובהתאם לזאת גם בבעיית החניכיים המטורפת שיש לי (נסיגת חניכיים ועוד) אני כלל לא טרחתי לטפל- הפוביה מנצחת גם כאן.

לאחרונה החלטתי לצאת למסע אמיתי, מסע של טיפול עצמי בבעיית החניכיים שלי יחד עם סדרת מוצרי "מרידול" אשר פותחה במיוחד עבור הטיפול בבעיות החניכיים. מוצרי הסדרה מסייעים להילחם ברובד החיידקים הנצבר בפה ולמנוע התפתחות בעיות חניכיים. הפעולה הכפולה נוצרת מצירוף ייחודי של שני חומרים פעילים: סטנוס פלואוריד ואמין פלואוריד, אשר מפחיתים את שאריות חיידקי רובד השן ומעכבים את היווצרותו של פלאק חדש (הגורם הראשי לרוב בעיות החניכיים).

אז אתם שואלים את עצמכם אם גם לכם ישנה בעיית חניכיים כזו או אחרת? 

תופעת בעיות החניכיים נפוצה מאוד וקיימת בקרב ארבעה מתוך חמישה אנשים כאשר רבים אינם מודעים כלל לבעיה ולנזקים שהיא יכולה לגרום. בעיות בחניכיים לעיתים קרובות נסתרות מהעין, עד שמופיעים סימפטומים כמו: דימום, נפיחות ואדמומיות. 

סדרת מוצרי מרידול, מתמחה כבר 30 שנה בפתרונות לבעיות חניכיים ומציעה מענה יומיומי מקצועי – משחה, מברשת ומי פה.

אז כפי שציינתי מעלה החלטתי להלחם בתופעה גם ללא הליכה לרופא השיניים והתחלתי טיפול עצמי יחד עם מוצרי מרידול, היום לאחר כשבוע שימוש אינטסיבי במברשת ומשחת השיניים של החברה יכולה להעיד על שיפור קל בדימומים מהם סבלתי, מניחה שלטפל בבעיות המשמעותיות יותר אצטרך זמן ארוך יותר אך הפעם יש לי סבלנות ולכם?


1.מברשת שיניים Parodont Expert meridol - מרידול פרודונט אקספרס 

מברשת שיניים רכה שעוצבה במיוחד לטיפול בחניכיים רגישות ומגורות. המברשת החדשה בעלת טכנולוגיה ייחודית של סיבים בעלי שלוש קצוות לניקוי עמוק אך עדין של השיניים והחניכיים. מתאימה לחניכיים רגישות ומגורות במיוחד. מדובר במברשת שיניים רכה בעלת טכנולוגיה חדשנית המעניקה טווח ניקוי בשלושה כיוונים שונים. המברשת החדשה מעניקה ניקוי יסודי ועדין לחלל הפה הודות לסיבים מחודדים הממוקמים בחלקה הפנימי של המברשת ולסיבים המתפצלים בחלקה החיצוני . המוצר החדש נבדק מדעית ומיועד לשימוש יומיומי.



2.משחת השיניים "מרידול" – מסייעת בטיפול ובמניעה של בעיות חניכיים 
מכילה צירוף ייחודי של חומרים פעילים סטנוס פלואוריד ואמין פלואוריד. מפחיתה לאורך זמן את רובד החיידקים המצטבר על שן (פלאק). יכולת ההצמדות הייחודית של רכיבים אלה לשטח השן מעכבת היווצרות מחודשת של הפלאק ומסייעת במניעת גירוי בחניכיים. נוסחת הפלואוריד הכפולה מעניקה הגנה יעילה מפני עששת בצחצוח יומיומי. הנוסחה פועלת ביעילות, מרגיעה בעדינות את החניכיים ושומרת על ניקיון ובריאות השיניים והחניכיים. 



לאתר מרידול: www.meridol.co.il
את מגוון מוצרי "מרידול" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם ברחבי הארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה