יום חמישי, 29 ביוני 2017

חברת הקוסמטיקה הישראלית KB PURE מציגה את תכשירי ההגנה לקיץ 2017, פיתוח כחול לבן



חברת הקוסמטיקה הישראלית KB PURE
מציגה את תכשירי ההגנה לקיץ 2017, פיתוח כחול לבן


אם להודות באמת אין לי רגע דל, ממש מרגישה לעיתים שאילולא היו רק עוד שעתיים בכל יום החיים שלי היו קלים יותר, על כן נוטה לבצע מטלות לפי סדרי העדיפויות (אם להודות באמת קוסמטיקאית לא ברשימת המועדפות).

אי לכך ובהתאם לעובדה זו אני מקפידה להשתמש במוצרים מן השורה הראשונה- בטובים ביותר שיקלו עלי, שלא יצרכו ממני מאמץ יתר והכי חשוב שיהיו אפקטיביים וטובים- להגדרה הזו בדיוק עונים כל מוצריו של קובי ברוך- חברת הקוסמטיקה מספר אחת בישראל- KB PURE.

לרגל הקיץ החברה משיקה סדרת תכשירי הגנה לקיץ - כמובן פיתוח כחול לבן.



MULTI NEEDS PROTECTOR 

תכשיר לחות קליל ומרגיע משולב במייק אפ אוניברסלי המעניק גוון אחיד ובריא לעור הפנים. הקרם מכיל קומפלקס עשיר של רכיבים מן הטבע להזנה, ריכוך והגנת העור מפני נזקים סביבתיים. שימוש מתמיד בתכשיר מסייע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומותיר את העור חלק כמשי. מכיל מסנני קרינה פיזיקליים המגנים מפני קרני השמש.

מרכיבים פעילים: חמאת קקאו , פפטיד נחושת GHK, פוליסכרידים, תמציות אדלוויס האלפי, ג׳ינג׳ר, נבטי חיטה , חומצה היאלרונית, חלבון סומסום , מלח ים המלח וויטמין a,e.

מחיר מומלץ לצרכן 180 ₪ ל 50ml 


ULTRA PROTECTOR

קרם הגנה 50 SPF, בטכנולוגיה סננים מקופסלים, מה שמוביל לשמירה על בריאות העור, ללא גירוי. מרקם קליל המתאים לכל סוגי העור, כולל עור שמן. עשיר בנוגדי חימצון, תמציות צמחים.

מרכיבים פעילים: חמאת קקאו, פוליסכרידים, תמציות אדלוויס האלפי, ג׳ינג׳ר, נבטי חיטה , חומצה היאלרונית, חלבון סומסום , מלח ים המלח וויטמין a,e. 

מתאים לשימוש גם בפנים ולילדים מאחר ומכיל סננים מקופסלים שאינם מובילים לגירוי

מחיר מוצע לצרכן 130 ₪ ל 50ml




MULTI NEEDS SKIN RELAXER SPRAY 

תרסיס טיפולי עוצמתי המכיל חומרי לחות, הזנה, נוגדי חמצון, חומצות אמינו, חומרי שיקום, וויטמינים המעניקים הרגעה עוצמתית, קירור, הגנה על תאי העור ולחות חיונית.

מרכיבים פעילים נוספים: פנטנול, תמציות של זרעי תמרינד, מרווה, דו-שן, לוז מכשפה, פרח לילי לבן, אלנטואין וחומר הרגעה פטנטי.

התכשיר מיועד לשימוש לפני מריחת תכשיר הגנה וגם במהלך חשיפה לשמש. יש להתיז מהתכשיר על פני העור. לאחר ספיגתו בעור, האדמומיות תופחת באופן משמעותי עד להרגעה מלאה. מוצר חובה בכל בית.

מחיר מוצע לצרכן: 98 ₪ ל 50ml




קרם לחות משקם המותאם לאקלים הישראלי, מאט את קצב ההזדקנות של העור על ידי שילוב של נוגדי חמצון וחומצות שומן אשר מטפלים בנזקי הסביבה והשמש 

חברת הקוסמטיקה הישראלית KB PURE מרחיבה את סדרות התכשירים הקוסמטיים ומציגה את Simply Pure תכשיר לחות לעור צעיר- קרם עשיר בחומצות שומן חיוניות ממקור צמחי: שמן זית, זרעי ענבים, נר הלילה וחמאת שיאה משובחת, גורמי NMF ונוגדי חמצון המשפרים את טונוס העור ומפחיתים את קצב ההזדקנות. מכיל : תמצית פפאיה, חמאת שיאה, תמצית וניל, וויטמין E ותמציות צמחים משובחות. אינו מכיל פראבנים. 

Simply Pure for oily skin- קרם לחות בעל מרקם קל הנספג בקלות מותאם לעור מעורב עד שמנוני, משקם את המחסום האפידרמלי ומרגיע.



Simply Pure for dry skin- קרם לחות בעל מרקם עשיר (שמנוני) מותאם לעור חסר שומן מסיבות גנטיות ומפצה על כך באמצעות חמאת שיאה ושמן זית ומגוון חומרי שיקום 



הוראות שימוש: מריחה של הקרם מדי יום תעניק לעור מראה חיוני ומלא ברק

מחיר מומלץ לצרכן 160 ש"ח, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות


התכשירים מאושרים על ידי התקנים המחמירים ביותר של משרד הבריאות בישראל והתקן האירופאי, מיוצרים בישראל

להשיג אצל הקוסמטיקאיות המורשות, 

לאיתור קוסמטיקאית באזור מגורייך ניתן להתקשר לטלפון: 03-6742323

KB PURE הינה חברה קוסמטיקה ישראלית אותה ייסד קובי ברוך, מומחה בקוסמטיקה קלינית אשר מציעה סדרות תכשירים קוסמטיים לטיפול בבעיות עור כגון טיפול מאזן לעור בעייתי, בדגש על אקנה, פיגמנטציה ואנטי אייג'ינג- התכשירים מיועדים לכל גווני העור ללא הגבלת גוון/גיל, הינם מזרזים את הליך הטיפול וכן ניתן להשתמש בהם גם בתקופת הקיץ. לצד תכשירים אלו ישנם גם תכשירים להגנה מפני השמש, סבון לחות וקרם עיניים פורץ דרך. תכשירי החברה נמכרים אצל למעלה מ 2000 קוסמטיקאיות מרחבי הארץ ולא מוצעים ברשתות הפארם, מאחר ומדובר בתכשירים עם חומר פעיל (קוסמוצבטיים) ויש הקפדה להתאמת התכשיר למטופל, נושא עליו מקפידים בחברה.

תגובה 1: