יום שבת, 3 ביוני 2017

עוגות יומולדת מעוצבות בהזמנה אישית רק אצל חלומות מתוקים

שבוע שעבר חגגנו בערב חג שבועות את יום הולדתה (העברי והלועזי) של בכורתנו, ההתרגשות הייתה גדולה עבורנו, בכל זאת הורים כבר 19 שנים, הנסיכה כבר חיילת ולא ילדה קטנה, במעמד החגיגה הבנו כי כפי שעברו חלפו להן 19 השנים כך יעברו ויחלפו השנים קדימה ועוד רגע והיא כבר תפרוש כנפיים- מעמד לא פשוט אך עם זאת מרגש בטירוף.

אז מסיבה גדולה לא עשינו (היא לא מחובבות המסיבות) אך בשל העובדה כי תאריך יום הולדתה חל בערב שבועות החלטנו להפתיע אותה עם עוגה יפה ומעוצבת בדיוק כמו שחלמה (חד קרן) בחיק המשפחה המורחבת והשמחה הייתה גדולה, היא לא ציפתה לכלום והופתעה בטירוף (ואף הוקסמה מהעוגה המדהימה).


אז לפני הכל חייבת לציין את השירות המהיר, האדיב והמקצועי של אוראל, אומנם הצפנו מעט (חדרה) אבל אם להודות באמת היה שווה כל ק"מ וק"מ.

כאשר פניתי לאוראל רק ציינתי בפניה את העובדה כי הנסיכה מעוניינת בעוגת חד קרן, את שמה ואת גילה- מלבד זאת את כל שאר האלמנטים היא יצרה בעצמה במקצועיות מדהימה, העוגה הייתה פשוט מפוסלת להדהים והטעם, או הטעם , תיכף נדבר עליו.

אוראל מנהלת את עוגות יומולדת מעוצבות בהזמנה אישית- חלומות מתוקים ביד רמה, אצלה ניתן למצוא מגוון רחב של כל סוגי העוגות המעוצבות מבצק סוכר וזילופי קצפת, עוגות שוקולד, עוגות גבינה, עוגות מוס, קאפקייקס, קינוחי כוסות, סוכריות בצק סוכר ממותגות, נשיקות ממותגות, פתי בר ממותגים, ביצי שוקולד ענק מעוצבות ועוד-. הכל ברמה גבוהה, עם חומרי גלם איכותיים והקפדה על כל פרט ופרט.



כפי שציינתי מעלה אוראל קיבלה ממני נתונים כלליים, בחרנו עוגה חלבית והיא ידעה כי האורחים הינם מבוגרים ולא ילדים קטנים ועל כן רצה עם עוגה מושקעת במיוחד, בעלת שכבות שכבות של עונג, העוגה נטרפה חיש מהר וזאת בעיקר בשל טעמה הנפלא.

קבלו הצצה פנימה:



כפי שציינתי מעלה הנסיעה בהחלט הייתה שווה כל ק"מ וק"מ צפונה, לא כל יום אתם נתקלים בשירות מעולה, יחס אישי ועוגה מדהימה שגם טעימה.

אז אם אתם חוגגים בקרוב יום הולדת/אירוע/מסיבה או סתם רוצים להתפנק הרימו טלפון לאוראל- מבטיחה לכם שאתם תתאהבו- 050-7846896.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה