יום שבת, 10 ביוני 2017

מאפינס תפוזים טעים במיוחד

יום שישי לאחר שסיימתי לבשל התלבטתי מה להכין קינוח, מצד אחד חיפשתי משהו קליל וטעים, מצד שני לא עם התקשקשות אלא מהיר הכנה ומצד שלישי משהו שיתאים לימי הקיץ החמים.

בסוף נפלא ההכרעה- מאפינס תפוזים קליל וטעים שאף טעים קר, זאת לצד מיץ תפוזים קררררררררר עם המון קרח- שילוב מנצח- הכל לקערה ובמספר דקות יצאו כבר תבניות המאפינס ריחניות ומפנקות מהתנור.

אז שנתחיל?

המצרכים:
 4 ביצים שלמות
1.5 כוסות סוכר
1 כוס שמן
1 כוס מיץ תפוזים
1.5 כוסות קמח תופח
1 כוס קוקוס

להרטבה לאחר האפייה- חצי כוס מיץ תפוזים.

אופן ההכנה:
לערבב את המרכיבים לפי הסדר, להכניס לתבניות מאפינס ולאפות כעשרים דקות ב-180 מעלות.
כשהעוגות מוכנות לצקת מעט ממיץ התפוזים (כשהעוגות עדיין חמות).

להתענג ולהנות!


בוודאי אתם שואלים את עצמכם מהיכן התפוזים הטריים? אז זהו שהפעם השתמשתי במיץ תפוזים מבית "תומר" אשר משווקת בישראל את מותג המיצים האיכותי happy day של חברתRauch האוסטרית, מרחיבה את סדרת המיצים ומשיקה לכבוד הקיץ 7 מיצים חדשים המבוססים על פרי אמיתי. 

במגוון הטעמים: מיץ תפוזים 100%, מיץ אשכולית ורודה 100%, מיץ אשכולית 100%, מיץ תפוחי עץ 100% סחוט (לא מסונן), נקטר מנגו, נקטר אפרסק ונקטר משמש. המיצים 100% פרי, ללא תוספת סוכר, כוללים מיצים סחוטים 100% של הפרי ומיצים המיוצרים מרכז של הפרי. 

חברת Rauch האוסטרית היא חברה משפחתית הפועלת משנת 1919, ונחשבת ליצרנית מיצי פירות מובילה באירופה. מוצרי החברה משווקים ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. המוטו של החברה הוא שילוב של הערכים בריאות, טבעיות, טריות והנאה.

המיצים משווקים בקרטוניות של 1 ליטר. את המיצים יש לשמור בקירור לאחר הפתיחה.

הטעמים החדשים מצטרפים לקו המיצים במותג Happy day שמשווקת "תומר", בהם: נקטר אוכמניות, מיץ עגבניות, מיץ תפוחים, מיץ אננס 100%, נקטר דובדבן, משקה רימונים, מיץ מולטי ויטמין פירות אדומים 100%.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה