יום שישי, 30 ביוני 2017

מותג בגדי הספורט הבינלאומי UNDER ARMOUR מתרחב בישראל



מותג בגדי הספורט הבינלאומי UNDER ARMOUR מתרחב בישראל
15 חנויות קונספט יפתחו בפריסה ארצית עד שנת 2020
בהשקעה של כ- 30 מיליון שקלים
בנוסף יפתחו חנויות אאוטלט


רשת UNDER ARMOUR האמריקאית השיקה לאחרונה את חנות הקונספט בקניון TLV בתל אביב בנוסף לחנות הקונספט שנפתחה בנמל תל אביב ואני הייתי שם על מנת להגיע ולבשר לכם את הבשורה (אגלה לכם בסוד כי עד סוף שנת 2017 ייפתחו עוד שתי חנויות קונספט ברחבי הארץ)



מותג בגדי הספורט הבינלאומי UNDER ARMOUR האוחז בחנויות קונספט ייחודיות ברחבי העולם, השיק חנות קונספט בקניון גינדי TLV בתל אביב בשטח של כ- 300 מ"ר בהשקעה של כ- 2.5 מיליון שקלים . זו החנות השנייה בישראל לאחר שנפתחה לפני פחות משנה חנות קונספט בנמל תל אביב.

החנות מעוצבת מאוד יפה, בצבעים נעימים לעין, מרווחת וגדולה, מחולקת לפי מחלקות וקטגוריות, בהחלט נותנת תחושת קנייה חיובית ואיכותית.



רוני גינזבורג, מנהלת השיווק של UNDER ARMOUR בישראל הודיעה כי הסניף החדש הוא חלק מתוכנית התרחבות כוללת של הרשת בישראל וכי עד שנת 2020 ייפתחו 15 חנויות קונספט חדשות בהשקעה כוללת של כ- 30 מיליון שקלים. כאשר עד סוף 2017 יפתחו עוד שתי חנויות קונספט ברחבי הארץ.



החנות בקניון TLV גינדי, כמו-גם, החנות בנמל תל אביב, מעוצבת בדיוק כמו כל חנויות הדגל של המותג בעולם ומציגה על קיר שלם את תצוגת נעלי הספורט הייחודיות של המותג עם הטכנולוגיות החדישות ביותר לצד קולקציות ביגוד מגוונות ועדכניות של המותג לגברים נשים וילדים.



לדברי רוני גינזבורג מנהלת השיווק של מותג בגדי הספורט UNDER ARMOUR בישראל: "המותג נמצא בתהליך התרחבות מואץ ברחבי העולם ואנו מתכוונים למנף את הצלחת המותג בעולם, כאשר פתיחת חנויות הקונספט הינה חלק מתוכנית הרחבת הרשת והעמקת פעילות UNDER ARMOUR בישראל. פתיחת החנויות בישראל עומדת בסינרגיה לאסטרטגיית החברה בעולם. בנוסף, הצמיחה המהירה של הרשת בישראל נובעת מכך שלמותג קהל לקוחות גדול בישראל, כחלק מתרבות הספורט שמתפתחת וגדלה בארץ. זיהינו ביקוש ודרישה גוברת לחנויות נוספות ואנו נפתח עד סוף 2020 15 חנויות, כאשר השאיפה למקסם במרכזים אסטרטגיים מובילים כדוגמת נמל תל אביב וקניון גינדי, הנהנים מתנועת קונים חזקה. חנויות הקונספט מאפשרות לחברה להציג קולקציה רחבה יותר ומגוונת של נעליים וביגוד ספורט".



מעצבי המוצר של מותג הספורט המוביל UNDER ARMOUR, שוקדים כל העת, על מציאת פתרונות חדשניים ואופטימליים לספורטאים ומתאמנים, בכדי להקל עליהם בפעילות הספורט ובהשגת היעדים הרצויים. 



החידוש האחרון מבית היוצר של UNDER ARMOUR היא טכנולוגיה חדשנית בלעדית של המותג THREADBONE המאופיינת בחשיבה מקסימאלית על כל הפרטים, המהווה חדשנות עד רמת סיב הבד. החומר ותפירת הבד טובים יותר יוצרים נוחות מושלמת.



ספורטאים הטובים ביותר בעולם יודעים כי על מנת להשתפר צריך כל המן חשוב קדימה ולהתחדש. לנסות טכניקות וטכנולוגיות חדשות. זה בדיוק הרעיון מאחורי סדרת הטכנולוגיה THREADBONE שלנו. על ידי דחיפת גבולות העיצוב והייצור, יצרנו סדרה חדשה לגמרי של בדים וחומרים כדי לרומם את החוויה של הספורטאי בנוחות, בתחושה וביצועים.

טכנולוגיית THREADBONE כוללת סוגי בדים חדשים, המיוצרים בלעדית עבור הקולקציה של המותג לקיץ 2017, הכוללת: גופיות וחולצות לגברים ונשים במגוון דגמים, דוגמאות וצבעים.

SIRO- דגש על בד זורם ומאוד נעים לגוף, מגע של כותנה עם נידוף זיעה מהיר כמו פוליאסטר.

SEAMLESS- בד בעל גמישות יוצאת-דופן, ללא תפרים, המאפשר תנועה ללא הגבלה וללא חיכוך.

MICROTHREAD- בד קל, נמתח, ללא ליקרה, סיב הבד בצורת סליל מאפשר לבד לנשום ולהתייבש במהירות ומעניק לבד תחושת גמישות ללא צורך בשימוש בחומרים אלסטיים. הבד מכיל 100% פוליאסטר משולב עם סיבי בד MICROTHREAD המעניק נוחות מקסימלית ותחושה נעימה של משי בשילוב כותנה. 

בנוסף ניתן למצוא בקולקציית הקיץ נעלי ריצה והליכה ולגברים ולנשים בעלי טכנולוגיות ייחודיות, לצד נישת ביגוד ספורטיבית, שבו מגלה החברה חידושים טכנולוגיים ואופנתיים מדי עונה, כמו: טייצים מחטבים, חזיות ספורט, גופיות, שורטים, בגדי אימון לחדרי כושר תיקים ואביזרים ספורטיביים ואופנתיים



להשיג בחניות הדגל של הרשת בנמל תל אביב וקניון גינדי TLV , ברשת חנויות גט פרו ובכל חנויות הספורט הנבחרות ברחבי הארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה