יום שישי, 30 ביוני 2017

אז בואו נברח- רשת חדרי הבריחה אסקייפ רום

הכל החל אי שם ברחבי העולם- משחקי המציאות המדומה או שמה חדרי הבריחה השתלטו על כולם וגם אצלינו החגיגה בשחקים- לא חשוב איך נקרא לזה- חדר בריחה או חדר מילוט - העיקר אסקייפ רום.

הבנות הגדולות שלי (והחבר של הבכורה) פשוט מכורים לחדרים הללו, אין שבוע שעובר והם לא ביקרו בלפחות חדר אחד, כך שהם מנוסים מאוד, ותיקים ושוחים בקלילות , אך אם זאת שלא תטעו בכל חדר האתגרים והקשיים שלו, בכל חדר החידות והאלמנטים שונים.



ברשת אסקייפ רום ביקרנו לא אחת, החדרים שלהם מקסימים ובנושאים שונים, הפעם בחרנו בחדר בריחה טיטאניק, יצאנו לזמן איכות עם הילדים בגילאי : 20,19,16,11 ו-5 שכולם נהנו מאוד, אומנם פחות מותאם לנסיך בן החמש (בשל חלקי החושך שמהם פחד) אך בסופה של השעה (או שמא 52 דקות אם נדייק ) הוא יצא מאושר ושמח.



למי שבכל זאת לא מכיר את הקונספט - מדובר בחדר ממנו צריכים לברוח תוך 60 דקות, ישנן כל מיני חידות, כתבי חידה, משימות והאתגר האמיתי שם הוא שיתוף הפעולה בין כל המשתתפים - רק כך ניתן לצאת מהחדר בקלות והכי חשוב בזמן , האדרנלין בשמיים (בכל זאת ישנן רק 60 דקות והשעון מתקתק).

אז כאמור הפעם בחרנו בטיטאניק (חדר נוסף כזה תמצאו באילת)- זה היה לילה קר באמצע אפריל 1912 כשהטיטאניק התנגשה בקרחון. אנשים התרוצצו חסרי אונים, צועקים, בוכים קוראים לעזרה.



מספר שעות לפני כן נתפסנו על ידי שוטרי הספינה בזמן גניבת חפצים מהמפלס העליון ולכן נעלו אותנו בחדר המכונות של הספינה. עכשיו, כשהטיטאניק מתחילה לשקוע ומים מציפים את המפלסים אחד אחרי השני, עלינו לברוח בזמן מחדר המכונות ואולי גם להציל את חייהם של שאר הנוסעים לפני שזה יהיה מאוחר מידי? מוזמנים לצפות בסרטון.

החדר למעשה מכיל  3 חדרים שונים, התחלנו את החדר הראשון כאשר כולנו אזוקים ועכשיו המשימה הראשונית הינה להשתחרר ולהתחיל לברוח, אין ספק כי כאן יש צורך לפתוח את הראש, לעמוד באתגרים ובמשימות- חלק מן המשימות היו ממש קשות ואף פעם אחת נעתרנו לקבלת העזרה.

אפילו נזרקנו אי שם לשנות הלימודים בהן למדנו על עבודה עם חוגה, הרחבנו אופקים, יצאנו מהקופסא וחשבנו קצת אחרת וכך הצלחנו לעמוד במשימה ולברוח מהחדר.

התפאורה במקום מקסימה, שימוש בהמון אלמנטים מה שגרם למיסתורין ולחוויה אלמנט אחר ומודגש יותר.

לדעתי חדר בריחה הינו המתאים ביותר לפעולת גיבוש הן משפחתית והן חברית.

לרשת מספר רב של חדרים ברחבי הארץ, ממליצה בחום, באתר ניתן לבחור בכל חדר שרוצים לפי תאריך ושעה רצויים, שם גם נדע אם החדר מאותגר יותר או פחות, מתאים לילדים קטנים או לא, מתאים לחדשים בתחום או לותיקים ששוחים ומכירים כבר המון סוגי חידות.

אז כאמור אנחנו עוד נחזור ואתם?



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה