יום שני, 26 ביוני 2017

האוס אין- כי על איכות לא מתפשרים

לעיתים אני שומעת על מותג זה או אחר ומצטערת שלא הכרתי אותו עוד קודם לכן, כך היה עם המותג "האוס אין" - ריהוט וחדרי ילדים מעוצבים, ברמה גבוהה, באיכות ללא תחרות ובמחירים נוחים.



בימים אלו אנו שוקדים על שיפוץ חדרי הבנות ועל כן גם נושא הריהוט עלה על הפרק, לאחר חיפוש ברשת החלטנו לבקר בחנות הדגל של האוס אין לבדיקה מדוקדקת של הרהיטים (כן, יש להם אתר מדהים אבל אין כמו מראה עניים ומגע ידיים). אז ראשית עוד לפני הכל אני חייבת לציין לטובה את הסניף רחב הידיים השוכן בא.ת בהרצליה, מדובר בסניף יפיפיה, גדול, המציג מבחר רחב ועשיר מריהוט המקום, החל בחדרי ילדים וכלה בריהוט לאמבטיה/סלון/מטבח ועוד.





למי שלא מכיר את הרשת מדובר בחברה מובילה בתחומה הקיימת בשוק כבר החל משנת 1991, עסק המנוהל על ידיהם הנאמנות של מולי ויובל, החברה מתמחה בעיצוב וייצור רהיטים מחומרים טבעיים ומעץ מלא לחדרי ילדים ונוער , ריהוט ופרטי נגרות לכל הבית בעיצוב אישי כפי שציינתי מעלה.



הזוג המקסים החל את דרכו כאשר פתחו לראשונה את רשת פוטון העיר תוך שהם מעצבים ומייצרים בעצמם מיטות וספות פוטון, כאשר נולדו ילדיהם יובל החל בעיצוב וייצור חדרי הילדים ומאז ועד היום הכל היסטוריה, הם הבינו כי זוהי אהבתם וכי ברצונם להשקיע ולהתמקצע והינם הראשונים בתחום הריהוט הישראלי שהתמקדו ביצירת רהיטים בריאים וזהו המוטו עליו הם שומרים מאז ועד היום.



מה זה רהיטים בריאים אתם שואלים? מדובר בחומרים מעץ מלא ומחומרים טבעיים, בעיקר בו'צר קרוליינה וליבנה, בכל הריהוט הקיים אין שימוש בחומרים המזיקים לבריאית כמו סיבית, מזונית, אם.די.אף, מלמין ועוד. האוס אין מקפידה על שימוש בצבעים, לכה וחומרים ידידותיים לסביבה, בטוחים לשימוש ושאינם מנדפים כימיקלים רעילים, צביעת הרהיטים הינה בצבע אקרילי על בסיס מים וחומרים מינרלים בלבד.



אצלינו באופן אישי הזוגי אחראי ומופקד על התהליך החל בשלב המדידות, התכנון ולעיתים אף הביצוע, אולם בפועל רובנו לא ממש מגיעים מהתחום ועל כן לא תמיד יודעים להתאים את הריהוט המתאים, לחשב מידות ולעצב, אך אל דאגה, בדיוק לשם כך צוות המקום ניחן בכשורים רבים, בסניפים תמצאו אנשי מקצוע מובילים בתחומם (מעצבים, אדריכלים ועוד) אשר יעזרו לתכנן, לעצב ולרהט את החדר המושלם.



אני לא יודעת איזה רהיטים יש לכם בבית אולם בזמנו כאשר אנו רכשנו את חדר הבנים נחלנו אכזבה מרובה, אומנם קנינו ברשת שהמליצו עליה בפה אחד, השקענו את מיטב כספנו אך התוצאות לא איחרו להגיע, מדובר באיכות ירודה , ללא אחריות, ללא אבא ואמא.



ברשת האוס אין יש הקפדה על התכנון הפונקציונאלי, העיצוב והתכנון המיבני, כל שיטות העבודה מבטיחות כאן את יציבות הרהיט ושמירה על חיזוקו לאורך שנים רבות, מלבד זאת לכל הרהיטים אחריות ארוכת טווח.



עכשיו לכבוד הקיץ יש באתר מבצעי קיץ מטורפים, הכנסו והזמינו עוד היום.

כל הייצור הינו כחול לבן ומיוצר במפעל השוכן בברקן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה