יום שלישי, 27 ביוני 2017

רגע לפני החופשה קבלו רעיון להפעלה מתוקה עם הילדודס

שבוע שעבר גוזל הבית וגנו סיימו ללמוד את כל אותיות ה-א'-ב' לשם האירוע הגננת המדהימה שלו עשתה להם יומיים של מסיבת אותיות, עם המון הפעלות, יצירות והפתעות.



כחלק מהחוויה החלטנו ביחד לעשות עם הילדודס יום אפיית עוגיות עם חותכנים בצורת אותיות, כך הם שוב שיננו את החומר, יצרו והחכימו בצורה חוויתית.

לשם המאורע קפצתי לחנות פעמית סטור השוכנת בפתח תקווה והצטיידתי עם המון עזרים להפעלה (ועוד הרבה לרעיונות נוספים שניצור יחד בחופשה)- למי שלא מכיר בפעמית סטור ישנה מחלקה ענקית של מוצרי אפייה שבה ניתן למצוא את כל אשר חשקה נפשכם- החל מתבניות שונות, כלה בחותכנים/קורצנים, בצק סוכר, מזרקים, מזלפים, מפיות, סוכריות בכל הגדלים ובכל הצורות ועוד ועוד- אני באופן אישי תמיד מתבלבלת בחנות הזאת וקונה וקונה ללא רחמים.



החנות מרווחת וגדולה, מסודרת לפי מחלקות- כאמור הפעם הביקור התמקד במחלקת מוצרי האפייה, שם רכשתי חותכנים בצורת עוגיות, בצק סוכר, צבעי מאכל ועוד ועוד.. המבחר כאן עשיר ומגוון מאוד, אין אחד שלא ימצא את מבוקשו, גם בגזרת המחירים נמצא קשת רחבה.












מי שעדיין לא מכיר (למרות שקשה לי להאמין שיש מישהו כזה) פעמית סטור הינה רשת החנויות הגדולה והמובילה בישראל בתחום הכלים החד פעמיים. הם מציעים את מגוון פתרונות הכלים החד פעמיים לכל אירוע ולכל מטרה הן בעיצוב העכשווי והן באיכות ובמחירים ללא תחרות.




מעבר למגוון הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ ניתן להנות גם מחווית קניות באתר ולקבל את כל המשלוח עד הבית בנוחות ובקלות.

אז אם גם אתם חוגגים בקרוב או סתם מחפשים פעילויות לחגיגה עם הקטנטנים (והגדולים) ממליצה בחום לקפוץ לאחת מחנויות הרשת ולהצטייד במבחר מוצרי אפייה כיפים ומהנים.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה