יום שישי, 30 ביוני 2017

אתם עושים שינויים באמצע החיים?



אני יושבת מול המסך ומנסחת רשומה נוספת בבלוג. משהו בחלק הזה של ניהול הבלוג, הכתיבה בו, סיקור אירועי התרבות הפנאי והאוכל ממלאים בי את החסר שהקריירה האישית ומקור מפרנסתי העיקרי אינם מספקים לי. הסקרנות להרחיב את הידע והעשייה שלי בתחום הדיגיטל מעוררים בי שוב ושוב את המחשבה על שינוי קריירה או הוספת תחום נוסף במקביל לעבודתי היום.

אני עוצרת לרגע ומנסה להביט לאחור לדור של הורי ואפילו לפניהם. נתיב החיים היה ברור עד שהשינוי והדינמיות לא היו חלק ממנו. אדם בחר כיוון עיסוק והתמיד בו לאורך כמה עשורים, שלא לומר כל חייו.

כיום כשקצב החיים שלנו דינמי, מהיר וחדשני ומה שהיה חדש היום הופך לכמעט ישן בבקר שלמחרת והמדיה החברתית כמו גם השיווק הדיגיטלי פותחים לפנינו אינספור אפשרויות אני שבה ובוחנת את האופציה להתחיל בהכנת הקרקע תוך נקיטת צעדים ראשונים בתחום הדיגיטל מה שיאפשר כמו גם לאימהות רבות אחרות ולא רק לפלס דרכן ולהיות עצמאיות.

פגשתי ואני מכירה מקרוב נשים שיצאו לקריירה שניה. אחת מחברותי שעסקה בהוראה וחינוך לאורך שנים רבות הגיעה לרגע של מיצוי מקצועי, בחרה לעצור, ללמוד תחום חדש ופתחה בקריירה עצמאית שניהש הובילה לעסוק במקביל גם בקריירה שלישית. החיים מנקודת מבטה כמו שאני רואה ומכירה קרבו אותה למקום הרבה יותר מספק מול עצמה. אני מאמינה שמי שמתעוררת בבקר עם שמחה ועניין בעיסוקה היומי משרה על עצמה ועל הסובבים אותה בני המשפחה והמעגלים האחרים תחושה של סיפוק והנאה. 

השבוע נחשפתי למיידע על קורסים לשיווק ודיגיטל במכללה לניו מדיה. האפשרות לקחת קורס מקצועי ולמנף את העבודה בבלוג למקום מקצועי שיכול להביא אותי צעד אחד קדימה לעבר קרירה שניה או קריירה עצמאית מקבילה לעבודתי היום, מעוררת בי עניין רב ואני רואה בו סוג של קפיצת מדרגה בלימוד תוכן מקצועי. 



אני מודעת ללבטים ולסך כל השיקולים שמלווים אותי כמו גם את כל האימהות והנשים השואפות לשנות קריירה. החשש לצאת מאזור הנוחות ואתו הפחד לשנות, רוצה ושואפת להתחדש ומה שמחזק אותי בדרך הוא הידיעה שהבחירה בקורס היא ההבטחה שתעניק לי את הבסיס הרחב לקריירה חדשה. 

עתה נותר לי רק להחליט.        

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה