יום שני, 5 ביוני 2017

הצטרפו למסע הקולינרי שלנו בבורגר קאבנה

הזוגי שלי קרניבור אמיתי, אם אני רוצה לפנק אותו אני מציעה לו דייט במסעדת בשרים איכותית - אמש לאחר סופ"ש גדוש בילדים, הפעלות ומשפחה בחרנו להדרים והפעם ליבנה למסעדת בורגר קאבנה- מדובר בבר דרום אמריקאי (כשר) המותאם לכל המשפחה , המקום מעוצב בעיצוב מקסים וניכר כאילו ונתנו קפיצה קלה לדרום אמריקה  לארוחת ערב מפנקת וכיפית, ברקע מתנגנת מוזיקה קיצבית , המלצרים מקסימים ולבושים גם הם בהתאם למקום בלבוש צבעוני - כיף אמיתי, שהינו במסעדה במשך שעה וחצי ותנועת האנשים לא הפסיקה לזרום- אין ספק כי המקום הפך לשם דבר באיזור.





אז כאמור מלבד אווירה יש למקום אוכל טעים ומגוון מאוד (אגלה לכם סוד בימי ראשון יש מבצע שווה במיוחד 1+1 על כל סוגי ההמבורגרים), ההמבורגרים איכותיים מאוד (נטחנים ונעשים במקום) , את השתייה ניתן לקבל ללא הגבלה (במילוי חופשי) או בבקבוקים לבחירה, השפע כאן חוגג, המנות גדולות ועשירות והכי חשוב טעימות וכל זאת במחירים נוחים וללא תחרות.

אז שנתחיל? התחלנו עם 2 מנות פתיחה נפלאות:

מוצ'אצ'וס- משולשי טורטייה פריכים המוגשים עם צ'ילי קון קארנה, גווקמולה וסלסה פיקנטית - טוב, זאת אחת המנות הטובות שאכלתי, מדובר במנה שאי אפשר להפסיק לנשנש, הצילי קון קארנה עם עקצוץ של חריפות ושילוב של 2 התוספות יוצרים יחדיו טעם אלוהי- אל תוותרו, זה אומנם נשמע לא מלהיב אולם זאת מנה מדהימה:



צוריסוס דיאבלו- נקניקיות דרום אמריקאיות עם בצל מטוגן ותפו"א ברוטב ברביקיו - חשוב לציין כי מאחר ומדובר באוכל דרום אמריקאי רוב המנות חרפרפות בצורה זו או אחרת אך נתון זה בהחלט תורם לטעם הנפלא של המנה.

גם מנה זו כקודמתה נחלה הצלחה מרובה- שילוב טעמים מצויין:


בגזרת ההמבורגרים הזוגי בחר ב-קופהקאבנה 160 גרם של בורגר בקר עם אווז מעושן, ריבת בצל וביצת עין- חיש מהר נרשמה התלהבות יתרה- מדובר בהמבורגר שנטחן והוכן במקום, עשוי במידת העשייה המדויקת , מוגש על לחמניה רכה ונימוחה שסופחת לתוכה את כל הטעמים הנפלאים, שפע ירקות - מנה מצוינת- מוגשת עם תוספת- ציפס ביתי עם מתכון סודי.

אני בחרתי בפיקאנטה עם פלפל צ׳יפוטלה חריף, אננס מקורמל צלוי וגוואקמולה- גם כאן מדובר בהמבורגר בן 160 גרם, עשוי במקום ובמידת העשייה המדויקת, שילוב טעמים חלומי לאוהבי המתיקות אך עם זאת בעלת ניגוד עז של חריפות- שלא תטעו סיימתי את המנה חיש מהר למרות חריפותה בשל טעמיה העזים והנפלאים- אוהבים שילוב של מתוק וחריף? זאת המנה המדויקת עבורכם- להיט, אני בחרתי להוסיף תוספת של סלט הוואי-חסות פריכות, עגבניות שרי, בצל סגול, אננס מקורמל ושבבי קוקוס קלוי ברוטב איולי אננס צילי וחרדל:







למרות שבשלב זה כבר לא ממש הצלחנו לנשום לא ויתרנו על הקינוח ובעיקר בשל העובדה כי מוטי הבטיח לנו כי זוהי מנה נוסטלגית מימי נערותי -ביץ' פאי קריספי פאי שוקולד עם שוקולד חם וגלידת וניל- תקשיבו- להיטטטטטט!!!! אי אפשר להפסיק לאכול:



אז אתם עוד פה? רוצו ותהנו- הנאה מרובה מובטחת לכם!!!


הנחשול 22 יבנה
08-6677027
שעות פעילות:
ראשון עד חמישי 12:00-24:00 או עד אחרון הלקוחות
שישי 12:00 עד שעה לפני כניסת שבת
מוצ"ש - שעה אחרי צאת שבת עד 24:00 או אחרון הלקוחות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה