יום שישי, 30 ביוני 2017

הדור החדש של הבקבוקים לתינוקות משוודיה כבר כאן!



הדור החדש של הבקבוקים לתינוקות משוודיה כבר כאן!
Twistshake of Sweden- הבקבוק החכם
שיקיות אופנתית , צבעוניות המותאמת כמו כפפה
ליד הפעוט





לעיתים אני נתקלת במוצרים שאני שואלת את עצמי היכן הם היו קודם? בדיוק כך קרה לי שנתקלתי לראשונה בבקבוקים המקסימים והמעוצבים הנ"ל- מותג התינוקות השבדי הזוכה להצלחה מסחררת בכל העולם - Twistshake of Sweden , מביא עימו משב רוח מרענן וצבעוני בתחום עיצוב הבקבוקים ואף זיכה את החברה בפרסים בינלאומיים של שילוב עיצוב לצד פונקציונאליות. 

אם פעם היו אומרים : אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו , הרי שמוצרי "אפל" לא היו ועולם העיצוב לא היה מתפתח ועושה כברת דרך, עד אשר הכתיב כי הצורה קובעת יותר מהכל!


אם היינו רגילים לראות בקבוקים שקופים , הרי שהחברה השוודית הבינה שלהכניס צבע אל תוך עולם הילדים הוא אך טבעי. החברה מייצרת בקבוקים בצבע שחור, פוקסיה, כחול רויאל, צהוב ועוד (10 צבעים).

סדרת הבקבוקים ALL IN ONE כוללת 3 גדלים מותאמת לגיל התינוק והפעוט במבנה הפיה והגודל (180,260,330 מ"ל). כל בקבוק מכיל מחלק מנות נוח להרכבה. 

חידוש נוסף הוא: "המיקסר" המשולב בכל בקבוק, ממיס את האבקה ביעילות ועוזר למניעת גזים. המיקסר מאפשר גם הוספת פירות למים, כך שיום יום אפשר להוסיף פירות ולשקשק ולהפוך את המים למים בטעמים עם ויטמינים מפירות אמיתיים. 
פטמה ייחודית המונעת סתימות והיווצרות גושים (וכך מסייעת במניעת גזים (colic) אצל תינוקות . פטמה המדמה צורה טבעית של פטמה אנושית, מסיליקון משובח ורך במיוחד ללא BPA. 

קצה הפטמה גמיש במיוחד בדומה לשד והפטמה בעלת מבנה אנטומי קמור ונפוח העוזר במניעת גזים ומדמה שד אנושי. בסדרה 4 סוגים של פטמות ב-4 מצבי זרימה שונים לפי גיל. בנוסף יש עוד 2 סוגי פטמות: פטמה בזרימה איטית במיוחד – לפגים 0+

ופטמה לכוס מעבר – SPOUT פטמה זו היא פטמת האימון– ניתן לרכוש פטמת אימון למעבר מבקבוק לכוס לגילאים +4Mּ 

אז נכון שתמיד אומרים שאם המוצר יפה מידי הוא בוודאי לא פרקטי?  אז זהו שלא כך במוצר הנ"ל- הבקבוקים ניתנים לניקוי קל ויסודי, עיצוב הבקבוק מאפשר ניקוי קל ונוח עם פתיחה רחבה ושווה. 

עיצוב הבקבוק ייחודי וחדשני ובהחלט מקסים ומושך את העין.

הבקבוק בעל סרגל מידה ברור וקריא – לשליטה על כמות האוכל/ מים - כך שלמרות צבע הבקבוק עדיין הוא פרקטי ונוח.

מבנה הבקבוק נוח לאחיזה וזה בשל התחתית שמותאמת במיוחד ליד התינוק. 

פטמת אימון – ניתן לרכוש פטמת אימון למעבר מבקבוק לכוס לגילאים +4Mּ . 
מכסה מגן- מונע מלכלוך וחיידקים להגיע לפטמה. 
מיכל – כל אריזה מכילה מיכל נוסף, שיכול לשמש לאבקה, או בגילאים מאוחרים יותר לאחסון מוצצים פירות וחטיפים. תכולת מיכל 100 ml 

המיכלים ניתנים לחיבור זה לזה, ויוצרים "מחלק מנות" בגודל הרצוי. ניתן לחבר כמה מיכלים שרוצים.

מחיר מומלץ לצרכן : בקבוק 180 מ"ל 49.90 ₪, בקבוק 260 מ"ל 54.90 ₪ , בקבוק 330 מ"ל 59.90 ₪ .

הסדרה מוצעת בבלעדיות ברשת שילב. 

יבואן: בייבי סמארט בע"מ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה