יום שישי, 30 ביוני 2017

פארק המים חוף גיא

לאחרונה הוזמנתי יחד עם משפחתי ליום כיף ומלא פינוקים בפארק המים חוף גיא השוכן על גדות הכנרת, מקום קסום ומיוחד, עם בריזה מטורפת, מגלשות מים והמון כיף והנאות, אז העמסנו את הילדודס, ציוד ויצאנו לדרך, רק שעה וחצי והגענו לחוף מבטחים.



אומנם זהו היה יום חם מהרגיל אולם בפארק בשל הסמיכות לים עדיין  ניתן להנות ממזג אוויר מושלם, נוף קסום ושפע אטרקציות:  10 סוגי מגלשות מים: מגלשות מים אתגריות, בהן מגלשות לולייניות, מגלשת טייפון שמעניקה חווית גלישה בזווית 90 מעלות ומגלשות קמיקזה. מגלשות מים משפחתיות ומגלשות לילדים וטף שהילדים לא רצו לעזוב, בריכת גלים הפועלת מידי כשעה, בריכת "עולם הילדים"- בריכת מים עם מים רדודים ומתקני שעשועים לקטנטנים.




הפארק מרווח מאוד- משתרע על פני 15 דונם, נקי ומטופח בצורה יוצאת דופן עם שפע רב של מקומות וכסאות נוח ללא הגבלה, לאוהבי חוף הים ניתן (ורצוי) לרדת לחוף (שם גם תמצאו מבחר רחב של אטרקציות ימיות כגון בננות/סירות סקי/אופנוע ים ועוד- בתוספת תשלום), מוזיקה קצבית מתנגנת לה ברקע על ידי DG איכותי (וצוות בידור אנרגנטי) שמפעילים את הקטנים והגדולים ובחודשי הקיץ משתף את הנופשים במשחקי מים, תחרויות ספורט נושאות פרסים מדליקים ושווים, ריקודים ועוד.









כמו כן אטרקציה חדשה נמצא בפארק- קולנוע 7 מימדים המעניק חוויה מרגשת ומדמה גלישה אמיתית ברכבות הרים ומפלים כולל אפקטים (גם כאן נדרש תשלום נוסף).



במזנון החדש ניתן להנות ממבחר ארוחות מפנקות, קפה ומאפה, חטיפים וארטיקים.


ביקרנו בפארק בשנה שעברה ואני חייבת לציין לטובה את המלתחות אשר עברו שיפוץ לאחרונה- חדישות, מרווחות, נקיות (לאורך כל היום)- כיף גדול להנות ממלתחות ושירותים נקיים לאורך היום (כידוע לכם זה לא קיים בכל פארק).




כתובת:
שדרות אליעזר קפלן 1
טבריה 1410201
חניה חינם בשפע
שעות פעילות:
כל ימות השבוע 09:30 - 18:00

מחירים:
מבוגר / ילד : 99 ש"ח 
תושב טבריה : 80 ש"ח 
חייל: 70 ש"ח
ילד מגיל 3 חייב בכרטיס


הזמנות כרטיסים 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה