יום שבת, 6 באוקטובר 2018

האם ידעתם כי 100 קלוריות מיותרות ביום - הם חמישה קילו עודפים בשנה?

מי שמכיר אותי יודע שבחצי שנה האחרונה אני שומרת על אורח חיים בריא - תזונה נכונה לצד ספורט באופן כמעט יומיומי, לא מוותרת לעצמי ועל עצמי, דואגת מראש שתמיד יהיה לי מה לאכול, רוכשת את הדברים הטעימים והבריאים ודואגת לא ליפול לפיתויים, כן, עדיין יוצאים לפחות אחת לשבוע למסעדה אבל גם שם כבר יודעת מה לבחור ועם מה להתמודד.

בסביבה הקרובה שלי יש כבר מספר קרובים אלי שנמצאים באותו אורח חיים כשלי ולא אחת אני שומעת אותם מתלוננים שאין מה לאכול, לא יודעים איך וכמה לאכול ועוד ועוד משפטים בסגנון, כאשר חברה טובה שלי התלוננה בפני שלא מצליחה לרדת במשקל כי היא לא יודעת לאכול במידה הנכונה מיד נזכרתי במועדון 100 קלוריות - הפתרון האידיאלי עבורה (עבורי ועבורך), כאן הכל שקול ומדוד- בכל מארז יש 100 קלוריות בלבד ועל כן המלאכה קצרה והכיף גדול, ניתן לאכול מהכל במידה המותרת ולהנות בגדול.

את רוני גורדון מייסדת מועדון 100 קלוריות אני מכירה כבר זמן מה והפעם החלטתי לנסות מקרוב את הערכות המקסימות והמיוחדות שלה.

מועדון 100 קלוריות נולד גם הוא כתוצאה מתוך חיפוש אחר הפתרון המושלם לבעיית המשקל של רוני, לפני שהיא ילדה את בכורתה מעולם לא התמודדה עם המשקל אולם לאחר הלידה הראשונה היא מצאה את עצמה נשאבת למעגל הדיאטות, עלתה, ירדה אבל בסופו של דבר מצאה את עצמה (כמו הרבה מאיתנו אגב) כמי שלא מצליחה להגיע ליעד הסופי.

בשנת 2001 רגע לפני שהיא מרימה ידיים מצאה את הפתרון המושלם והבינה כי אילולא מישהו היה מודד, שוקל ואורז עבורה מארזים של מוצרים מסויימים ומאכלים שהיא אוהבת הדרך הייתה קלה יותר, הלוא כולנו כבר יודעים שעל מנת לרדת במשקל, להתמיד באורח חיים בריא לא צריך תעודת דיאטנית ולא הסמכה אלא עם כי גישה ואכילה טובה ונכונה יותר.

קונספט 100 הקלוריות באריזה מושלם לימים של דיאטה, אך בעיקר לימים שלאחריה, כאשר האתגר הוא לשמור על המשקל החדש, ללא דאגות וחישובים מסובכים.

השקפת העולם של מועדון ה-100 היא שאפשר וכדאי גם להינות מכל סוגי המזון אותו אנו קונים ובמקביל, לשמור על משקל יציב ועל בריאות טובה באמצעות חישוב קלוריות פשוט וע"י הרכבת תפריט קלורי יומי התפור על פי טעמנו ואורח חיינו – אך לנו, הצרכנים אין זמן, סבלנות וידע לייצר עבור עצמנו אריזות 100 קלוריות אחידות. אלו הם תפקידם ואחריותם של יצרני המזון לעזור לנו לשמור על המשקל ויש ליצור כח צרכני חזק אשר יחולל את השינוי.

בחנות הבית של מועדון 100 קלוריות ניתן לרכוש בבודדים ו/או במארזים, הפעם אני רוצה לספר לכם על קיט ההיכרות  אשר מציע לטעום את שלל מוצרי המותג ולהחשף לטעמים אותם אנו אוהבים והכל במחיר מיוחד ושווה במיוחד- רק 127 שקלים, המארז מציע 29 מארזים של 100 קלוריות  עם המוצרים הבאים: ריבועי שומשום (3 סוגים), עוגיות גרנולה (5 סוגים), מיקסים של פירות יבשים ו/או פיצוחים (5 סוגים), שקדים טבעיים, חטיפי אדממה (3 סוגים), פולי קפה מצופים שוקולד מריר, קינואה תפוחה (3 סוגים), חטיפי זרעי חמניות (3 סוגים), חטיפי פול ( 2 סוגים), חטיף אפונה עם וואסבי, פקאן מקורמל, אגוז לוז עם סילאן. נ.ב. אם יש מוצרים שאתם רגישים אליהם, או שנדמה לכם שלא תאהבו, ניתן להחליף עד 5 מוצרים במארז במוצרים אחרים. פשוט כיתבו לנו את מה להחליף במה בהערות להזמנה.


היום לאחר שהשלתי ממשקלי כבר כ-21 קילוגרמים אני יכולה להגיד לכם שזה הפתרון האידיאלי והמושלם עבורי, תמיד תמצאו אצלי בתיק מוצרים מפנקים כגון מארז העוגיות/מארז נשנושים/מארז ריבועי שומשום ועוד, כך אף פעם לא אפול על קופסת עוגיות אלא אסתפק במארז של 4 עוגיות בלבד שערכם לא עולה על 100 קלוריות.








אז אם גם אתם שומרים על אורח חיים בריא/בתהליך של ירידה במשקל זה לדעתי הפתרון המושלם עבורכם, הכנסו עוד היום למועדון 100 קלוריות, למדו על שלל מוצרים בטווח המאה קלוריות (מסודר לפי הקטגוריות השונות כעזרה עבורנו הלקוחות), הזמינו את המארזים ו/או פריטים בודדים והתחילו להנות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה