יום שלישי, 2 באוקטובר 2018

קאבילון – תכשיר למניעת תפרחת חיתולים




קאבילון – תכשיר למניעת תפרחת חיתולים 
יוצר שכבת הגנה שמפרידה לחלוטין בין העור ליציאות למשך 3 ימים בטיפול אחד! 
קאבילון זמין ומסובסד בקופות החולים 



עם יד על הלב, כמה פעמים בתפקיד ההורות נתקלתם באדמומיות ובתפרחת חיתולים? לעיתים קשה מאוד? אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל ילדי מאוד רגישים, לארבעתם אף יש אסטמה של העור ועל כן העור שלהם מגורה יותר מעור רגיל.

כאם צעירה לא ממש הצלחתי להבין מהי המשחה האולטימטיבית ומה הכי טוב עבורם, לא אחת מצאתי את עצמי עומדת בסניפי הפארם השונים ופשוט רוכשת אין ספור תכשירים על מנת למצוא את האחד, אז כן, לרוב לא ממש מצאתי את תרופת הקסם ומה שהיה טוב עבור בכורתי לא היה טוב עבור בן הזקונים, אולם לאחרונה מצאתי את פתרון הקסם שעזר לטיפול בתפרחת חיתולים של אחייני הקטן.

אגב, שתדעו שהתכשיר מצויין גם לטיפול בשפשפת אצל מבוגרים ו/או ילדים גדולים.

קאבילון(CAVILON) הינו תכשיר ייחודי שיוצר שכבת הגנה "נושמת" מסיליקון, שקופה וגמישה, שמפרידה לחלוטין בין העור להפרשות התינוק למשך 72 שעות. התכשיר אינו מכיל חומרים משמרים, אלכוהול וחומרי ריח ולכן מתאים לעור רגיש. התזת תרסיס קאבילון על האזור המגורה מונעת מהפרשות נוספות להמשיך לצרוב את העור, ומאפשרת לעור להחלים בצורה טבעית. התכשיר אינו נשטף ברחצה, אלא מתפוגג רק לאחר 3 ימים, לכן אין צורך להתיז בכל החתלה. קאבילון מבית 3M, נבדק בלמעלה מ-70 מחקרים קליניים. 

בשימוש אחת לשלושה ימים, די בבקבוק קאבילון (28 מ"ל) אחד לחצי שנה (140 התזות). 

קאבילון זמין ומסובסד במרשם אחות, או רופא בקופות החולים מכבי, לאומית ומאוחדת. למבוטחי מכבי – חינם, מאוחדת 59 ₪ ולאומית - 69 ₪. ניתן לרכוש את התכשיר באופן פרטי בסופר פארם במחיר 185 ₪. 


מה גורם לתפרחת חיתולים? 

טיפול אנטיביוטי – אנטיביוטיקה עלולה להגביר סיכון לתפרחת, כי היא משמידה את אוכלוסיית החיידקים "הטובים" המגנה על העור. 

מוצרים חדשים - עור התינוק עלול לפתח תגובה אלרגית למוצרים חדשים כגון: מגבונים, טיטולים, תכשירי טיפול, סבון וסבון כביסה. 

פטרת - כיסוי המפשעות בטיטול יוצר חום ולחות שמהווים סביבה טובה להתפתחות זיהום פטרייתי. 

עור רגיש - ילדים עם אסתמה של העור או סבוריאה נוטים לפתח תפרחת חיתולים. 

שפשפת - חיתול או בגד צמודים מדי עלולים לגרום לשפשוף העור ולתפרחת. 

מגע ממושך עם הפרשות - חשיפה ממושכת לשתן או לצואה עלולה לגרום לגירוי העור העדין של התינוק, בדומה לכוויה כימית. בין הגורמים המגבירים את הסיכון לתפרחת חיתולים: שלשולים, גידול במספר היציאות בעקבות שינוי בתזונה והחלפה לא סדירה של חיתולים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה