יום שבת, 27 באוקטובר 2018

מסעדת רובינשטיין- הבית שלנו לבשר איכותי


ממש בימים אלו חוגגת מסעדת רובינשטיין הממוקמת בפולג יום הולדת 11,לכבוד המאורע משיקים במקום תפריט חדש עם המבורגרים יצירתיים, פלטות של נתחים מיוחדים וגם מנות בשר דרך המבורגרים מצויינים , כריכי בשר ועד לספריבס מעושנות (לאלו שלא שומרים).



מסעדת רובינשטיין התמקמה באזור התעשייה פולג כבר לפני מעשור ונפתחה על ידי משפחת רובינשטיין, למשפחה מפעל בשר בוטיק והם דור שלישי של קצבים. המסעדה הפכה לשם נרדף לבשר איכותי בכל האזור ומחוצה לו והתפרסמה בעיקר בזכות נתחי בשר מיוחדים. 

המסעדה בנויה כסטייק האוס קלאסי בעלת חלל גדול ומואר, קיר בריקים אדומים בולט בחלקה האחורי, בחלל פזורים מגוון שולחנות וכיסאות עץ, העיצוב פשוט, משרה אווירה נעימה ומאפשר להתמקד ולחוות את העיקר- בשר משובח, האווירה במקום כיפית ונעימה, שירות מוקפד ואיכותי מאוד, המלצרים מכירים כל מרכיב ומרכיב של כל מנה ומנה, האוכל טעים והמחירים נוחים.  





השף אטיאס עושה ברובינשטיין עבודה של טיפול בבשר, יישון, טחינה ומתבל את הכל ברטבים אותם רוקח במקום לצד ירקות טריים ותיבול מדויק. 

אז מה היה לנו?



קרפצ'יו סינטה -פרוסות סינטה נא מובחרות עם שמן זית כתית, חומץ בלסמי מיושן ונגיעות פרמיגיאנו ריג'יאנו מוגש עם לחם הבית- פרוסות דקיקות של סינטה, הבשר טרי וטעים מאוד, מתובל ב-ד-י-ו-ק כמו שאני אוהבת - מעט חמצמץ, מעט מלוח - שילוב מדויק ואיכותי של טעמים, לחם הבית קריספי, חמים, משוח בשמן זית איכותי וטעים:




ארטישוק בגריל -עם סלסת עגבניות שרי וחומץ בלסמי מצומצם- אחת המנות שאני מאוד אוהבת להזמין במסעדות אולם לצערי בהמון מקומות המנה היא רק "כמעט", כאן המנה הייתה מעולה, הארטישוק נצרב בגריל מעט עם שילוב החומץ הבלסמי המצומצם וסלסת העגבניות שהקפיצה את המנה יצרו מנה מושלמת:




סלט קיסר - עלי חסה פריכים, קרוטונים, גבינת פרמג'אנו ריג'יאנו ברוטב קיסר. תוספת רצועות עוף 12 ₪ (מוגש עם לחם הבית)- הסלט האהוב עלי ביותר, הרוטב היה מושלם, הקרוטונים, רצועות העוף וגבינת הפרמג'אנו כיכבו בנדיבות יתרה- סלט מושקע, איכותי, טעים ומפנק, כזה שניתן לזלול בהנאה מרובה מידי יום:




למנה עיקרית אני והזוגי בחרנו בפלטת בקר 1 ק"ג אנטריקוט, סינטה ופילה - פלטה של עונג קרניבורי אמיתי, מתאים אפילו לשלושה סועדים רעבים, מדובר בשלושה סוגי בשר עסיסיים- נתח אנטריקוט נימוח, עסיסי, משוייש, כזה שמשאיר טעם של עוד, 3 נתחונים של פילה בקר מובחר ללא שומן (מתאים לאלו השומרים על הגזרה כמוני) וסינטה עגל (גם הוא ללא שומן בכלל ופחות רך משאר הנתחים- כל הנתחים הגיעו בדיוק במידת העשייה המדויקת, טריים, טעימים, מתובלים במתינות עם מעט מלח גס בלבד, לפלטה צורפו 3 תוספות לבחירה (אנו בחרנו בציפס, פירה והום פרייז- שלושתם היו מצוינים) ו-2 רטבים- צימיצורי (מדהים) ורוטב פלפלת שמנת (מעט חרפרף):









את הארוחה המדהימה הזו קינחנו בקינוח ספיישל- עוגת גבינה אפויה, קטיפתית, מתקתקה במתינות וטעימה במיוחד:






בשעות הצהריים מציעים ברובינשטיין תפריט המחולק לפי מחירים החל מ – 56 ₪ בקטגורייה זו מציעים מגוון כריכי בשר, שניצל , נקניקיות בראוורסט, כבדים, קבב ביתי ועוד לצד ראשונה, לחם הבית ושתייה קלה לבחירה. 
קיימות גם קטגוריות נוספות עם מנות מורכבות יותר וגם קטגוריית נתחים דוגמא: נתח קצבים מישן 300 גרם בדיל העיסקי יעלה 93 ₪ (!) 

בערבים מוצע דיל של "לייט נייט" החל משעה 22:00 בלילה בימים ראשון- חמישי ומוצ"ש וביום שישי החל משעה 22:30 בלייט נייט במחיר 42 ₪ בין המנות: המבורגר, שניצל, צ'וריסוס, פיש&ציפס עם תוספת לבחירה. לצד שליש בירה טובורג מהחבית ב 15 ₪ או קנקן ליטר ב 40 ₪. 

במקום קיים גם חדר לאירועים פרטיים עם תפריט קבוצות שניתן להתאים לכל אירוע. 

גיבורי ישראל 17, נתניה

טלפון 09-7888838 

שעות פעילות:
א - ש 12:00 - עד הלקוח האחרון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה