יום שלישי, 16 באוקטובר 2018

פותחים את הסוף שבוע בבופה הבוקר המפואר ב"אושימרקט"



פותחים את הסוף שבוע בבופה הבוקר המפואר ב"אושימרקט" 



כל ימות שבוע אנחנו נמצאים בטרפת אין סופית- עבודה, ילדים, זוגיות, ספורט, בלוג, וועדי הורים ומה לא? כך שכאשר מגיע יום שישי אנו אוהבים לעשות פסק זמן! לעצור את הטרפת ולרדת, להנות מזמן איכות זוגי ומפנק, כזה שלא מדברים על ילדים/עבודה ושות', זהו זמן זוגי בלבד! השבוע בחרנו לצאת לארוחת בוקר מפנקת.

מי שמכיר אותי יודע שאני אוהבת דברים שהם קצת שונים מהרגיל, לא עוד ארוחת בוקר שגרתית באחת מרשתות הקפה, הפעם בחרנו בארוחת בוקר שהיא בעצם בראנץ חופשי במתחם האושימרקט השוכן באושילנד בכפר סבא.







"אושימרקט" הינו שוק האוכל במתחם אושילנד אשר במהלך השבוע מציע מבחר מסעדות שונות ומפנקות ובכל בוקר שישי הופך לבופה חגיגי ומפנק ממש כמו בבתי המלון הכי טובים במחיר משתלם במיוחד. החגיגה הקולינרית שמחכה לסועדים כוללת את כל מה שאנחנו אוהבים: מאפים ולחמים טריים, קובניות עבודת יד, קישים, מאפה בצק עלים במילוי גבינות, אנטי פסטי במגוון רחב במיוחד, דליקטסים משובחים כמו זיתים מתובלים וחמוצים תוצרת בית, טפנד זיתים, ממרח חצילים ועוד. עמדת סלטים עשירה הכוללת מגוון משתנה של סלטים, כמו: סלט קפרזה, סלט כרובית, חצילים בטחינה ועוד לצד שקשוקות מהבילות, בלינצ'סים במילוי מלוח/מתוק, מגוון גבינות מהארץ ומהעולם ויש גם דגני בוקר, פנקייקים רכים, פירות טריים וקינוחים - אוכלים מה שרוצים וכמה שרוצים.







אחד הדברים שמאוד אהבתי זה המבחר,המגוון והטריות, הרבה פעמים אני מוצאת את עצמי בבראנץ מחפשת את עצמי מאחר וכיום שומרת על אורח חיים בריא,  לרוב נמצא דברים עתירי שומנים ושמנים, כאן היצע הירקות מגוון וגדול מאוד, כל המאכלים לא נטפו שמן, כל הירקות היו טריים ורעננים מאוד, ההיצע כפי שציינתי מאוד מגוון, טעים, טרי ואיכותי.







במקום מבחר פינות ישיבה- לזוגות ובודדים, לקבוצות ומשפחות.

על העמדה, השף מכין אומלטים ופריטטות עם התוספות שאוהבים לצד מיצים טעימים ועמדת בריסטה עם קפה איטלקי משובח ומשקאות חמים מפנקים.




המחיר: 129 ₪ לזוג 

שעות פעילות: ימי שישי 09:00-13:00






"אושימרקט" מתפרש על פני 2,500 מ"ר ומעל 800 מקומות ישיבה, הפזורים בשטח השוק ובחצר הצמודה. המקום מציע שילוב של מטבחים וטעמים מרחבי הגלובוס, עיצוב מושקע עד הפרט האחרון וחוויית שוק צבעוני ותוסס המציבים אותו כמתחם האולטימטיבי לאירועים פרטיים, חברות וארגונים. החל מקבוצות של 30 אנשים באזורי ישיבה נפרדים ועד 800 אנשים על פני המתחם כולו. 

אושימרקט. בתוך מתחם אושילנד 

רח' עתיר ידע 4, א.ת כפר סבא 

חנייה חינם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה