יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

חדש חדש- מסעדת BOOST FM


לפני כחודשיים נפתחה לה מסעדה חדשה בתל אביב- BOOST FM שמה ואין לי כלל ספק כי היא הולכת להיות שם דבר בתל אביב, המסעדה מציעה טרנד חדש לבירת הקולינריה הישראלית, ובכך נכנסת למשבצת של מסעדות אווירה ייחודיות.

המסעדה רחבת ידיים ,השולחנות במסעדה מרוחקים ומקנים לקהל את האינטימיות הדרושה. בקצה המסעדה במה קטנה לאירוח להקות וציור קיר של רמי מאירי (בזמן שיפוץ המקום והכנת המבנה לפתיחה נתגלה ציור קיר יפיפה אך הרוס שהוסתר בעבר על ידי קיר גבס, חיש מהר הבינו כאן כי מדובר בלהיט ועל כן הוחלט לשחזר את ציור הקיר ולמסעדה הוזמן רמי מאירי ( האמן המקורי) -רמי שחזר את היצירה שהפכה לחלק מהקונספט והאווירה במסעדה.




תפריט המסעדה כולל מנות בשרים, דגים ופירות ים- כל חומרי הגלם באיכות גבוהה, טריים מאוד, איכותיים וטעימים- כל אחד ימצא כאן את מבוקשו - מתאים לארוחות חבר'ה , בעיקר לאלה שבדיוק יצאו ממשחקי מכבי תל אביב בהיכל ורוצים לחגוג ניצחון עם סטייק אנטרקוט ענק (600 גרם) ובירה איכותית מהחבית. לזוג בדייט רומנטי ולאנשים שרוצים ליהנות מאוכל איכותי ומוזיקה טובה.

שף איליה סוזין הינו שף המסעדה אשר התחיל את דרכו כעוזר מטבח במסעדת דיקסי אצל חיים כהן, עבד כסו שף במסעדת פטרה וכשף במסעדת קנקון . לפני כחודשיים קיבל טלפון מבעלי מסעדת BOOST FM ומאז כאמור החל לנצח על המטבח במסעדה התל אביבית החדשה. 

לדברי השף איליה סוזין: "אנשים אוהבים אוכל פשוט אך איכותי, אך יחד עם זאת לכל מנה אני חייב להוסיף מרכיב סודי על מנת ליצור טוויסט ייחודי למנות שאנחנו מגישים".

השבוע הוזמנו לאירוע השקת המסעדה, טעמנו מן המנות הנפלאות, נהננו מהאווירה ומזמר אורח שהנעים את הערב, הכרנו את רמי מאירי וזכינו להכיר עוד מסעדה טובה - האמת חייבים ביקור נוסף להכיר את שאר התפריט.



למנות פתיחה הגיעו לשולחננו מבחר סלטים נפלאים, כולם היו רעננים מאוד, הירקות טריים ובעלי שילובים מוצלחים, אהבתי מאוד.

סלט קיסר- אחת המנות המדהימות שטעמתי, כן, לא טעיתי מדובר בסלט אבל כאן הוא התעלה מעל כולם- חסה פריכה ורעננה עם קרוטונים קריספיים , שפע גבינת פרמזן, רצועות רצועות של אנשובי (בכל הסלטים שאכלתי עד היום האנשובי היה קיים רק ברוטב על כן כאן היה טוויסט מעניין ומיוחד מאוד)- אל תוותרו:


סלט גרוזיני- מבחר ירקות טריים ורעננים:



סלט יווני- גם כאן כל הירקות טריים, רעננים, לצד זיתי קלמטה וגבינת פטה נימוחה:



פיטריות בשמנת ויין ופיטריות ביין - 2 המנות מוגשות במחבת לוהטת, מנה קלילה טעימה ומיוחדת:




קרפציו סינטה - פרוסות דקות של סינטה כבושה עם גבינת פרמזן , המנה הוגשה עם טוסטונים- במנה הספציפית הזו היה חסר לי קצת חיזוק הטעמים- קצת יותר בלסמי, יותר מלח- אבל לשאר הסועדים בשולחן המנה הייתה מצויינת:


סביצה דג ים- ראשית הפרזנטציה של המנה יפיפיה, מאוד אהבתי את ההגשה, הדג טרי מאוד, גם כאן היה חסר לי קצת דומיננטיות של לימון אבל מלבד זאת המנה הייתה מאוד טובה, שילוב מרכיבים נפלא, פלפל הצילי נתן טאצ חרפרף במעט והקפיץ את המנה:



חציל קלוי - חציל נימוח עם טעם מעושן, הוגש עם טחינה ביתית חמצמצה וירקות 



למנת ביניים הוגשו מבחר דגים -  סלמון, לברק בקראסט  ומוסר ים- שלושת הדגים היו מצויינים, טריים מאוד, בתיבול מינימליסטי ומדוייק מאוד, הדגים הוגשו עם פירה נימוח וטעים:





לאוהבי פירות הים יש כאן מבחר רחב של טעמים (אנחנו לא אוכלים על כן בחרתי לא לשתף בפוסט) אך שותפי לשולחן התמוגגו מן הטעמים: קלמרי, שרימפסים, צדפות ועוד.

למנה עיקרית הגיע נתח אנטריקוט, משוייש במידה הנכונה, עסיסי, נימוח, עשוי במידת העשייה המדוייקת, הוגש עם פלפל שחור ומלח גרוס- מושלם:




גם בגזרת הקינוחים נחלנו הצלחה מרובה- טורט תפוחים (טעיםםם):


סופלה שוקולד עם גלידת וניל:



עוגת גבינה- מושלמת:


אז כפי שציינתי מעלה אנחנו נחזור ואתם? עוד פה? רוצו להזמין מקומות.

נירים 1, יד אליהו.
טלפון 03-946-3438


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה