יום חמישי, 25 באוקטובר 2018

רשת TNT משיקה את קולקציית סתיו חורף 2019/19 -בייסיק עם נגיעות אופנתיות




רשת TNT משיקה את קולקציית סתיו חורף 2019/19 -בייסיק עם נגיעות אופנתיות 


רשמו את הטרנדים הבולטים לצעירים לסתיו-חורף 2018-19: 


אם תשאלו את בנותיי וחברותיהן מהי רשת האופנה שהן מאוד מתחברות ואוהבות ללא היסוס מיד תתקבל התשובה -רשת האופנה TNT- כבר שנים שהן רוכשות את פריטי הלבוש שלהן ברשת ומרוצות מאוד (אגב, גם לאחר כביסות רבות הביגוד נשמר מעולה), השבוע הרשת חושפת את קולקציית סתיו חורף 2018-19 המתאפיינת במוצרי בייסיק עם נגיעות של הטרנדים הבולטים לעונה הקרה, בשלל השראות וסגנונות, צבעוניים שכולם מדברים בשפה משותפת אחת- אופנת רחוב. 



הקולקציה החדשה מתאפיינת בטרנדים שלקוחים מתוך עולם ה- Street Style מה שהפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מסיקורי האופנה הבינלאומיים. כך גם המותג לצעירים TNT עם מתן דגש של התאמת הפריטים לחורף הישראלי ובמחירים שווים לכל נפש. 



מעצבי הבית של רשת TNT מאמינים שבעידן בו אנו חיים, מה שקורה ברחוב מבחינה אופנתית חשוב ומעניין יותר ממה שקורה על המסלול. יותר מזה, אם בעבר מעצבי העל נחשבו לקובעי הטרנדים ומובילי הדעה, ניכר שהיום הם עצמם מושפעים מהלך הרוח האופנתי של הרחוב ומגיבים בהתאם. 



בין דגמי הקולקציה הבולטים ניתן למצוא לבנים/בנות מגוון רחב של ג'ינסים עם חידושים מעניינים, גוונים חדשים וגזרות מחמיאות. ליין הדנים של המותג מתבסס על הדעה שג'ינס מתאים לכל... ובעיקר לטי שרט הנכונה. הרשת מציעה מגוון ג'ינסים רחב בכל הסגנונות החל מקרעים וניטים ועד חלקים וקלאסיים, גבוהים ונמוכים, בכל מנעד צבעי הכחול- שחור המאפיין את הבד הדני. 



הטי שרט שנחשב לפריט האל זמני והנצחי בארון מתורגם העונה ברשת TNT במספר וורסיות, דגמים וצבעים: עם הדפסים גיאומטריים והדפסים צבעוניים, כאלו שנוטות לחולצת בטן וכאלו צמודות שמגיעות עד קו תחילת המכנס, טישרט עם שרוולים צמודים ורחבים ועוד. 




בקולקציה ניתן למצוא מגוון רחב של סריגים דקים וסריגי OVER SIZE שנכונים לכל הופעה. הסריגים קיימים במנעד צבעים רחב: אדום, שחור, לבן, אפור, תכלת, ירוק, צהוב ועוד . בנוסף, הרשת מציעה מעילים מחומרים עם פרווה או בלי, מעילי ניילון, מעילי פוך , מעילים עם רוכסנים גדולים, עם כובעים גדולים ועוד. 



TNT מציעה החורף הקרוב פוטרים של מכנסיים וקפוצ'ונים איכותיים. מכנסי הפוטר משלבים אלמנטים מדליקים המתכתבים עם אופנת הרחוב כמו: כיתובים גיאומטריים, גומי, רוכסים ועוד. כמו כן ניתן להשיג מכנסיים רחבים שנלקחו מעולמם של אותם זמרי פופ ידועים ונראה אותם מככבים מקולקציית הבנים והבנות . 





צבעוניות הקולקציה מציגה העונה את הטרנדים המובילים, עם פלטת צבעיים רחבה של לבן, שחור, אפור, כחול כהה, תכלת  חום, צהוב, אדום ועוד.. 

החדשות ברשת TNT: לראשונה ייכנסו מותגים מובילים בינלאומיים, כאביזרי אופנה משלימים, כמו: תיקי ג'אנס ספורט, נעלי אדידס, וואנס, לאקוסט וכן ישולבו אביזרי אופנה רבים כמו: גרביים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד. 




הקולקציה מתאימה לנוער מגיל 11 ומעלה ממידה 22-34 לבנות וממידה 24 עד 36 לבנים. בשאר פרטי הלבוש ממידה 0 ועד מידה 3 לבנות ומידה 5 לבנים. 






מחירים לצרכן: ג'ינסים: החל מ 99 ₪, טישרט החל מ 50 ₪, חולצות מכופתרות: החל מ 99 שח, מעילים החל מ 149 שח, סריגים החל מ 99 ש"ח, פוטרים החל מ 89 שח, כובעים החל מ 99 שח, סניקרס החל מ 149 ₪, תיקים החל מ 149 ₪, גרביים החל מ – 19 שח. 




ניתן להשיג ב27 סניפי TNT ברחבי הארץ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה