יום שני, 15 באוקטובר 2018

ICEY GLIDA - רק תבחר


יש שיגידו שגלידה מככבת אצלהם רק בימי הקיץ החמים ויש כמוני שיגידו שגלידה מככבת אצלהם בכל ימות השנה 24/7, אממה? אם כבר לאכול גלידה עם המון קלוריות היא חייבת להיות איכותית וטעימה, הלוא אתם כבר יודעים שאני לא אבזבז סתם!

בשבת האחרונה העמסנו את הילדודס ויצאנו לעבר גלידריית  ICEY, מהגלידריות הוותיקות אשר שוכנת בגבעתיים (אגב הגלידריה בעלת וותק מרשים של למעלה מ-15 שנים) אסי אשכנזי, הבעלים ומי שהקים את החנות היה מהראשונים שייצר גלידה איטלקית אמיתית בארץ. הוא רכש את הידע המקצועי שלו באיטליה אצל המומחים של חברת CARPIGIANI, חברת הגלידה הגדולה והמובילה בעולם. לפני כארבע שנים התרחבה הגלידרייה לסניף נוסף בתל-אביב.




אז כאמור הגענו במוצאי שבת בשעה שבע בערב, לתומי חשבתי שלא יהיה עמוס מידי אולם הופתעתי והסניף היה גדוש בילדים ומשפחות שאוהבים גלידה איכותית, ניכר כי חלק מן המבקרים הינם בני בית ומכירים את הצוות המקומי. 

בגלידרייה מכינים שלושה סוגי גלידה עיקריים – על בסיס חלב באחוזי שומן נמוכים, על בסיס מים (סורבה) וגלידות דיאט ללא סוכר- במגוון ניתן למצוא  למעלה מ-20 טעמי גלידה שונים שמוכנים מידי יום במקום (ישנם מן הסתם טעמים שתמצאו בכל יום וישנם הפתעות שתמצאו בימים מסויימים).






עוד בגלידריית ICEY נמצא שורה ארוכה של מוצרים טעימים ומתוקים במיוחד. גולת הכותרת (כרגע, מכיוון שבקרוב צפויים להשיק במקום מנה מיוחדת במינה) היא האייסי באבלס, מעין וופל בלגי אוורירי, ממולא בכדורי גלידה, קצפת וים של תוספות לבחירת הלקוח- כמובן שילדי התלהבו ומיד הזמינו מנה לכל אחד עם הטעמים שהם אוהבים- מדובר במנה גדולה מאוד, עשירה בטעמים - שילוב בין החם לקר יצרו מנה מפתיעה וטעימה כאחד.





כאן כל אחד ימצא את מבוקשו מאחר והתפריט מאוד עשיר - מלבד הגלידות ניתן למצוא קרפ צרפתי עם מילויים שונים (בשילובים מדליקים), פרוזן יוגורט, יוגורט, מילקשייק, מיץ טבעי, ארטיקים בעבודת יד ועוד.





בגזרת היוגורט ניתן למצוא יוגורט רגיל, יוגורט ללא סוכר (מושלם עבורי) עם מבחר רחב של תוספות - פירות, שוקולדים, סוכריות, רטבים ועוד:






סניף גבעתיים – כצנלסון 49 I סניף תל אביב – וייצמן 22. פתוח מידי יום. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה