יום שבת, 27 באוקטובר 2018

פאנקי ססיליה, בר מסעדה ומתחם בילוי בלב הוד השרון


לאחרונה הוזמנתי להכיר מקרוב את פאנקי סיסיליה- בר מסעדה ומתחם בילוי הממוקם ברחובה הראשי של העיר הוד השרון, על המקום שמעתי רבות ומודה הסתקרנתי והגעתי להכיר מקרוב, מה אומר לכם? התאהבתי! 

כאשר מגיעים למקום נראה כי מדובר בעוד בית קפה/מסעדה רגילים אולם כבר כאשר נכנסים בדלקת הירוקה הממוקמת בחזית המקום מגלים חלל מדליק עם וייב יוצא דופן בעל מספר מתחמים: בר מסעדה רחב ידיים שפונה בחלקו לחזית הרחוב ובחלקו השני מוביל למרכז חלל במסעדה, מטבח פתוח סביבו מקומות ישיבה. וחצר רחבת ידיים- בחזית לצד הכניסה ישנו ה"פאנקי קבב", קנטינת קבב, עם מנות קבב הנצרבות על הגריל הלוהט המוגשות כמיטב המסורת בפיתה טרייה. במסעדה מוגש תפריט ים תיכוני ישראלי, רבגוני ומלא תשוקה.



מחלל המסעדה השמחה, יציאה לחצר פורחת רחבת ידיים, שהינה גן קסום, המהווה מפלט באמצע העיר ומהווה ניגוד עיצובי לחלל המסעדה. הגינה מעוצבת ותחומה לשני חלקים האחד חצר המסעדה והשנייה גינה פרטית לאירועים פרטיים. בחצר מספר רב של מקומות ישיבה מגוונים, נמוכה וגבוהה והאורחים יוכלו ליהנות מתפריט יינות עשיר, קוקטיילים ומוזיקה ותכנים משתנים מדיי ערב. החצר תהיה מיועדת גם לאירועים וערבים מיוחדים, כשהאג'נדה של המקום ליצור פלטפורמה ליוצרים צעירים אשר רוצים להביא את האמנות שלהם ולתת במה "לפאנקי". (*= מוזר, שונה, שאינו מיינסטרים)





בפאנקי מציג השף עובד אהרונוב (אידי באשדוד, ורטטוי), תפריט של מטבח מקומי בפרשנות אישית ושורשית עם טיפול מדויק בבשרים, דגה טרייה וירקות טריים ועונתיים, לצד מנות מקומיות משתנות - כל המנות היו טעימות להפליא, ניכר כי יש כאן דגש גבוה מאוד על חומרי גלם איכותיים וטריים.

חיש מהר הגיעו לשולחננו מבחר מנות מפנקות וטעימות, הצטרפו אלינו לחגיגה:

לחם הבית הנעשה בטאבון ומוגש עם חמאה, שום אפוי ומיקס זיתים- לחם חמים, קריספי, טרי וטעים:



מגוון מאזטים טריים ונפלאים: פלפלים חריפים צלויים בקונפי שום (חגיגה לזוגי), טחינה עם גרגירי חומוס מתובלים וחמים (טעים במיוחד), קרם פאווה, צזיקי (מוגש עם קוביות חציל מטוגן- שלמות), מטבוחה ביתית וסלט טאבולה גלילי חמצמץ וטעים:










מיקס פונגי - שלל פטריות צרובות על הגריל במרינדת חמאה, יין לבן, טימין ושום מוגשים בקדרה, קונפי שרי ותערובת גבינות צרובות- מנה מדהימה, מוגשת בפלטה חמה, בהחלט פתיחה מרשימה לארוחה מפנקת:




סביצ'ה פילה לברק ים תיכוני - מוגש עם פלפל טריקולור, שמן זית, פלפל צ'ילי, שום, גרידת לימון, כוסברה ובצל ירוק קצוצים דק - אחת המנות שאני הכי אוהבת וזו הייתה מדהימה, שילוב מאוזן ומדוייק מאוד של טעמים יצרו מנה חלומית- אל תוותרו:




קרפצ'יו פילה מוסר - ברוטב שמן זית, גרידת לימון, מיץ לימון, חרצני עגבניות שרי, צנונית ופלפל חלפיניו.- מנה מרשימה ומיוחדת מאוד, הפרזנטציה שלה מדהימה והטעמים נפלאים, לי באופן אישי היה חסר עוד קצת חמיצות ומליחות אולם שאר הסועדים טענו שהטעמים מדוייקים מאוד:





מניפת פילה בקר - פרוסות פילה בקר צרוב במעטפת פלפל שחור גרוס, בלסמי מצומצם ופולי קפה טחונים, קונפי שרי, שמן זית וקונפי שום שחור ולבן - מושלם! פרוסות דקיקות ומענגות, ניכר כי פילה הבקר טרי, איכותי ושילוב שאר הפרודוקטים יצרו מנה כזו שתגרום לכם ללונה פארק של טעמים לחיך:




סלוניקי -סלט שהכיל מלפפון, עגבנייה, בצל סגול, וגמבה חתוך גס ברוטב שמן זית ומיץ לימון. מוגש עם פלח פטה עשיר וזיתי קלמטה - סלט רענן וטרי, קראנצי עם גבינה איכותית וטעימה:




בטטה אפויה בטאבון- מוגשת עם גבינת עיזים צרובה ונגיעות של דבש סילאן- מנה חמימה, מתאימה לצמחונים/טבעוניים, מנה שכביכול פשוטה אך טעימה במיוחד- חגיגה אמיתית לאוהבי הבטטות (כמוני):



פאנקי קבב - 3 קבבוני הבית מבשר בקר עסיסי, מוגשים במשולשי פיתה על האש עם טחינת הבית- קבבים עסיסיים, מתובלים בעדינות ובמתינות, בעלי טעם וניחוח מושלם:




אסאדו - 300 גר' של נתח אסאדו שומני שנעשה בבישול ארוך, הוגש עם דלעת ערמונית הממולאת בכל טוב (לא טעמתי אך יכולה לספר כי שאר סועדי השולחן התמוגגו), נתח האסאדו נימוח ורך כחמאה, מתובל בטעמים מדוייקים וטעימים, חוויה אמיתית לאוהבי הנתח- אל תוותרו מנה חלומית:




 פילה מוסר ים - צרוב בגריל מוגש עם תפו''א מדורה וסלט שורשים לימוני - דג טרי, עסיסי , מתובל היטב, לרוב אני דוגלת בכך שדגים אוכלים רק במסעדת דגים על כן מאוד הופתעתי כאשר טעמתי את המנה וגיליתי טעמים נפלאים וטריות יוצאת דופן:




גם בגזרת הקינוחים ציפו לנו הפתעות טעימות במיוחד:

פאדג' שוקולד עשיר:



פאי ליים:




קראק פאי:



דרך רמתיים 54 הוד השרון 
טלפון להזמנות: 
09-7696480

שעות פתיחה (הרצה) : 
כל יום 18:00-01:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה