יום שישי, 26 באוקטובר 2018

DR. BRONNER’S מציגים




DR. BRONNER’S מציגים
תרסיס אורגני להיגיינת הידיים בניחוח לבנדר, ייחודי ורב שימושי 


מאז שהפכתי לאם (כבר למעלה מעשרים שנה) הפכתי להיות היסטרית יותר, חרדה לשלומם של ילדי וכמעט כל דבר נתפס עבורי מלוכלך, לא היגייני ומלא בחיידקים, לא אחת אני מוצאת את עצמי שולפת מגבונים מנקה את ידיות הנדנדה בגן השעשועים ו/או את הכסא והשולחן במסעדות בהן אנו סועדים, לא אחת אני מעירה לילדי שאסור לגעת כאן או כאן מחשש לחיידקים, אז לשמחתי, בשנים האחרונות הבינו שם למעלה את הצורך שלנו והשיקו עבורנו את התרסיסים השונים להיגיינת הידיים, הפעם אני רוצה לשתף אתכם במוצר מ-ע-ו-ל-ה!! שהכרתי ממש לאחרונה והתאהבתי.


ד"ר ברונר'ס, מותג הסבון הנוזלי והמוצק הטבעי הנמכר ביותר בצפון אמריקה, מציג לראשונה תרסיס אורגני להיגיינת הידיים בשוק הישראלי. התרסיס, שאינו ג'ל, משמיד חיידקים במהירות כאשר מים וסבון אינם בנמצא. 

התרסיס קל ונוח לשימוש, מותיר על העור תחושה נעימה ולחה ומפיץ ניחוח נפלא של לבנדר אמיתי. בנוסף לפעולת ניקוי הידיים וחפצים שונים- כגון צעצוע שנפל על מדרכה מלוכלכת או מושב האסלה בשירותים ציבוריים- התרסיס יכול לשמש גם כמרענן ומבשם אוויר, מצעים ובגדים ובשעת הצורך אפילו כדאודורנט. 

הבקבוק מיוצר מ-100% פלסטיק ממוחזר המכיל 59 מ"ל. התרסיס האורגני להיגיינת הידיים בניחוח לבנדר, משמיד חיידקים ומנקה באמצעות פורמולה של רכיבים צמחיים טהורים בלבד: אלכוהול אורגני, גליצרין אורגני ושמן לבנדר אורגני- זה הכל! 

המוצר מאושר על פי תקן למזון אורגני ותקן סחר הוגן ומספיק לכ-500 שימושים! הוא יעיל כמו מוצרים קונבנציונליים אך אינו מכיל כימיקלים מיותרים ומזיקים. התרסיס מנקה, מבשם ומוסיף ניחוח טבעי. הכל במצפון נקי ושקט. 

רכיבים: אלכוהול אורגני מפרויקט סחר הוגן (62%)*, מים, גליצרין אורגני, שמן לבנדר אורגני (*הרכיבים מאושרים סחר הוגן ע"י Fair for life). 

הצעות נוספות לשימוש: חיטוי כפות הידיים כשמים וסבון אינם בנמצא, בדרכים, בשטח ובחוף הים, במרפאה או בבית החולים, מושב אסלה בשירותים ציבוריים, חיטוי צעצועים וטלפון נייד ועוד. ניתן גם להיעזר בתרסיס למניעת ריחות לא נעימים ע"י ריסוס באוויר או על חפצים עם ריח לא נעים, כדי ליהנות מהניחוח הנהדר של הלבנדר. 
קומפקטי וקל- מומלץ בכל תיק. 



מחיר מומלץ לצרכן: התרסיס האורגני להיגיינת הידיים בניחוח לבנדר יימכר בכ-29.90 ₪. 

במהלך חודש נובמבר המוצר יימכר במחיר השקה של כ- 22.50 ₪ 

ניתן להשיג: בבתי הטבע וברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ. 

למידע נוסף אודות ד"ר ברונר'ס ומוצרי החברה, בקרו באתר https://www.drbronner.com/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה