יום שישי, 26 באוקטובר 2018

שׁשׁשׁ... בַּלַּיְלָה יְשֵׁנִים



שילב רשת החנויות לתינוקות וילדים הגדולה בישראל משיקה: 
שׁשׁשׁ... בַּלַּיְלָה יְשֵׁנִים 
איך ללמד תינוקות וילדים לישון 



אומנם ילדי כבר בגרו אבל לאורך כל שנות גידולם כתינוקות תהיתי ביני לבין עצמי מי ימצא עבורנו את הסוד להיות הורים מאושרים, נינוחים ועירניים יותר, עם יד על הלב, כמה מאיתנו לא חשבו כמוני? כמה מאיתנו כאמהות צעירות לא ייחלו רק ללילה שלם של שינה? זה היה החלום שלי ומניחה שגם שלכן.

אני זוכרת את שלושת החודשים הראשונים שלי כאם, לילות ללא שינה, לילות של בכי ונדנודי עגלה, לילות של הליכה על קצות אצבעות שמא חלילה הנסיכה תתעורר, לילות שלמים של תסכול.

השבוע הוזמנתי לאירוע השקת הספר ששש... בלילה ישנים ברשת שילב- רשת החנויות לתינוקות וילדים, המוסיפה, לראשונה, למגוון מוצריה את ספרה של גורו השינה, דורית קרייזר, המאפשר לכל המשפחה לחזור לישון לילות שלמים, גם כאשר יש תינוק בן כמה חודשים. 



שילב רשת החנויות לתינוקות ולילדים הגדולה בישראל מציגה את החדשנות בעולם התינוקות במגוון תחומים: חדרים, עגלות, אופנה וטקסטיל ועוד. הרשת מלווה את חווית ההורות החל מתהליך ההריון ובכל שלב לאחר בואו של התינוק לאוויר העולם. כרשת המובילה בתחום, שילב מחפשת אחר הערך המוסף עבור ההורים, כאשר איכות, מקצועיות וחדשנות הם מאבני היסוד. השקת הספר "ששש... בלילה ישנים" מאת דורית קרייזר, מפתחת השיטה הייחודית עליה מבוסס הספר, מרחיבה את המענה האיכותי והמקצועי של שילב לתמוך בהורים באופן מלא ומסייעת להם בהתמודדות בלילות ללא שינה. 

פייה, קוסמת וגורו הם רק חלק מהשמות בהם מכנים את דורית ההורים שהתנסו בשיטה שפיתחה וקיבלו חזרה את 12 שעות השינה הרציפות, כשילדיהם קיבלו הרגלי שינה טובים המשפיעים על התפתחותם הגופנית, הנפשית והשכלית. דורית היא פסיכוטרפיסטית, מדריכת הורים ומאמנת שינה לילדים ולתינוקות. השיטה הייחודית 'בלילה... ישנים!' פותחה על ידי דורית על סמך שנים של לימוד, ניסיון ומחקר, כאשר הרגע המכונן "היכה" בה במהלך שנות עבודתה כמיילדת בבית היולדות, כשצפתה בתינוקות והבינה מה הם יודעים לעשות לבד בתהליך ההירדמות, והיכן הם זקוקים ללימוד ועזרה. הבסיס לשיטה הוא שזירה עדינה בין תיאוריות למידה והתנהגות בשילוב הנחישות והעקביות של ההורים, מה לעשות ובעיקר מה להימנע מלעשות. 

הספר מסביר, מלווה ותומך בהורים ובילדים בתהליך קבלת הרגלי שינה טובים. הוא נותן את הכלים באופן קל ופשוט, שלב אחרי שלב - יד ביד החל מ"למה צריך לישון", חובת ההורים, סדר הפעולות לפני השינה, ועד, מה עושים כשהתינוק בוכה, "עשה" ו"אל תעשה" ועוד. הוא מכניס אמיתות ושובר מוסכמות, כי בסופו של דבר "עושים מה שהתינוק צריך ולא מה שההורה מרגיש". 


שילב חרטה על דיגלה להציג עולם ילדים ותינוקות שלם איכותי, מקצועי ומתקדם, במטרה להעניק לדור ההמשך את נתוני הפתיחה הטובים ביותר. כניסתו של הספר החדש "ששש... בלילה ישנים" ושיתוף הפעולה עם דורית קרייזר, מהווים כלי נוסף ששילב מציעה להורים הטריים כחלק ממערך הייעוץ, השירות וההדרכה של החברה. 

מחיר בלעדי ברשת שילב: 39.9 ₪ 

להשיג בסניפי הרשת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה