יום שבת, 27 באוקטובר 2018

הבריאות שבפינוק- חוויה לגוף ולנפש


מי שעוקב אחרי יודע כי שגרת היומיום שלי די מטורפת, אמא , רעיה, מנהלת שיווק במשרה מלאה (ולעיתים אף יותר), מנהלת בלוג פעיל, אמא ב-3 וועדי הורים ועוד היד נטויה, לעיתים אני מרגישה שרוצה לצעוק לעולם לעצור את הרכבת, רוצה לרדת להפוגה ולו הקצרה ביותר- לאחרונה עשינו זאת!! קבעתי עם הזוגי דייט - אחר הצהריים שלמים שלא עסקו בילדים ובמשימות אלא בזמן איכות שלי ושלו! זה התחיל בעיסוי מדהים- כזה שמפרק את הגוף אך מטעינו מחדש בהמון אנרגיות.

את אילנית מ"הבריאות שבפינוק" אני מכירה כבר מספר שנים, אוהבת אותה מאוד ועוקבת באדיקות אחר המקום האיכותי והמיוחד שלה, הקליניקה שלה נוסדה אי שם בשנת 2000 ושמה הולך לפניה, אילנית הינה מטפלת מוסמכת בעלת תעודות מקצועיות רבות בתחום, כיום מעסיקה צוות מטפלים רחב ומיומן, מקצועי, אדיב ואיכותי- כולם למדו והוסמכו ובעלי תעודות בתחום.



אם אתם מחפשים ספא סביר להניח שזהו לא המקום עבורכם אך אם אתם מחפשים חווית עיסוי אחרת- איכותית ומוקפדת זהו בהחלט המקום עבורכם!!

כאן ניתן להנות מהיצע רחב במיוחד של טיפולים כגון: עיסוי שוודי, טיפולי רפלקסולוגיה, עיסוי במבוק, עיסוי רפואי/שיקומי, טיפולי שיאצו, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי ארומטי, טיפול בכוסות רוח, פיטו סאונה ועוד, כמו כן ניתן להנות ממבחר חבילות מפנקות במחירים אטרקטיביים במיוחד.

הגענו אני והזוגי אחר הצהריים לזמן איכותי שלי ושלו, התמקמנו בחדר הזוגי וזכינו לטיפול מסור, מהנה ומפרק מצוות המטפלות האיכותיות, המקצועיות הרבה הורגשה בכל רגע נתון, שתיהן פשוט ידעו היכן לגעת ואיך לגעת, יצאנו מהעיסוי מפורקים ומשוחררים לחלוטין.




לצערי אני כל הזמן אומרת את זה אבל בארץ ישנה נטייה לחפף, לקצר תהליכים ועל כן לא אחת קרה לי שהגענו לספא וכאשר זמן הטיפול היה צריך להיות שעה הוא הפך חיש מהר ל-55 דקות ולעיתים אף ל-50 דקות, כאן זכינו לעיסוי במשך שעה שלמה!!

כמו כן דבר נוסף שלי באופן אישי חשוב ומשלים את הטיפול- מי שמכיר אותי יודע שאני בעייתית מעט וכי ניקיון הקליניקה הינו דבר חשוב ביותר, אז לכל הבעייתיים כמוני חשוב מאוד לציין כי הקליניקה נקייה מאוד, הכל אסתטי ומסודר- כיף אמיתי.


אסכם את הביקור כחוויה נפלאה לנפש ולגוף (וגם לזוגיות), מקום מקסים, חמים ונעים, עם שימת לב לפרטים הקטנים, צוות המקום מקצועי, אדיב ומיומן, לנו זהו הביקור השני אך בהחלט לא האחרון.

מחפשים עיסוי? רוצים לפנק את יקירכם? רוצו, הזמינו  ותהנו!!


"הבריאות שבפינוק" רחוב גרשון שץ 16 ת"א
(שכונת מונטיפיורי בין רח' המסגר לעזריאלי)

טלפון להזמנות. 072-395-4481 | 077-621-4988
050-7275286


שעות פתיחה:
א-ה. 9.30 עד 21.30
שישי. 8.30-1600




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה