יום שלישי, 30 באוקטובר 2018

מסיכת השיער של מורז – מסיכת פוליגונום לטיפול ושיקום שיער פגום ויבש



מוצר חובה לקראת החורף שבפתח -
מסיכת השיער של מורז – מסיכת פוליגונום לטיפול ושיקום שיער פגום ויבש 



כבר שנים שאני ושערי נמצאים ביחסי אהבה שנאה, אחת לתקופה אני מרוצה ממנו אך בשגרת היום יום לרוב לא! פשוט לא! כל מה שאני מנסה, כל מה שאני עושה והוא בשלו! תאמינו לי ניסיתי כל כך הרבה קרמים, מסכות, מרככים ומה לא בעצם? כל שינוי ולו הקטן ביותר בעיקר במזג האוויר משבשו עוד יותר.

בתקופת המעבר והחורף בעת שינוי מזג האוויר השיער מתייבש, נראה חסר חיים, לעיתים אף נשבר ומתפצל ובעיקר נושר, לאחרונה שמעתי רבות על מסיכת "הקסם"- ממש כך קראו לה חברותיי והחלטתי שאני חייבת לנסות גם.

מדובר במסיכה לשיער על בסיס צמח הפוליגונום מבית מורז אשר בעצם מעניקה טיפול, שיקום ובריאות לשיערנו. 

מסיכת השיער של מורז מיועדת במיוחד לטיפול בשיער יבש עד יבש מאד ולאחר טיפולי שיער (הבהרה, צביעה, סלסול או החלקה) מבוססת על צמח הארכובית - פוליגונום בלועזית, צמח גלילי המוכר בספרות העממית והמחקרית כבעל סגולות נפלאות לעור ולשיער. 

המסיכה מבוססת על 65% מיצוי צמח הפוליגונום, בשילוב חומצות אמיניות ותערובת שמנים המתהדקים על השערה ובכך תומכים בשיקום וריכוך השערה והזנה של השיער מהקרקפת עד לקצוות. 

אז לאחר כל ההמלצות פניתי לחברותי בפייסבוק והתייעצתי עימן, רובן מלבד אחת פשוט המליצו בחום, חלקן אף משתמשות במסכה באופן קבוע ועל כן דיברו מניסיונן, חלקן רק שיבחו את המותג (שאגב, גם אני מאוד אוהבת), אז החלטתי לצאת לדרך, הלוא מה כבר יכול להיות? מקסימום ניסיתי עוד מסיכה ובמקרה הטוב הצלחתי וניצחתי!!

אז יצאתי כאמור לדרך ובאמת הופתעתי, אומנם אין ספק, משימוש אחד לא התקבל מטה של קסמים אך יחד עם זאת ישנו שיפור משמעותי,  אני מניחה ששימוש קבוע ותדיר במוצר יעניק לשיערי את שאבד- שימוש במסיכת פוליגונום, פעמיים עד שלוש בשבוע ישקם את מבנה השערה ויקנה מראה שיער בריא, רך ומלא ברק, לאורך זמן. 

המלצת שימוש: לאחר החפיפה, יש למרוח בנדיבות את המסכה על השיער והקרקפת, תוך כדי תנועות עיסוי. יש להשאיר כ 10-15 דקות ולשטוף במים פושרים. לשיקום שיער יבש ופגום במיוחד מומלץ שימוש במסכה פעמיים עד שלוש בשבוע. עם שיפור מצב השיער, ניתן להפחית את השימוש בהדרגה לפעם בשבוע. מומלץ לשלב בשמפו טיפולי של מורז להחייאת השיער. 

ייתרונות נוספים חשובים מאוד:
מסיכת פוליגונום מתאימה מאוד לשיער שעבר החלקה. 
אינה מכילה SLS ,שמנים מינראליים ופרבנים.
ככל מוצרי מורז לא נוסתה על בעלי חיים. 

את מסיכת השיער "פוליגונום" של מורז כשאר מוצרי "מורז" ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי הטבע ובתי המרקחת המובילים, בפריסה ארצית, במחיר של 69.90 ש"ח, ל 350 מ"ל / גרם. 

לפרטים נוספים moraz.co.il. 

חברת מורז נוסדה בשנת 1984 והינה מהחברות הוותיקות והמובילות בישראל במחקר, פיתוח וייצור מוצרים לטיפול, טיפוח ושיקום העור והגוף, על טהרת צמחי מרפא שמקורם בגליל ובעמקי הצפון. מורז מתמקדת בחקר סגולותיהם הרפואיים של צמחים אילו ובשילובם בתכשיריה, בריכוזים פעילים גבוהים, לכדי יעילות מוכחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה