יום שבת, 27 באוקטובר 2018

עונה חדשה של הסדרה המצליחה 'מיכל הקטנה והמפלצות' רק בערוץ הופ!




עונה חדשה של הסדרה המצליחה 'מיכל הקטנה והמפלצות' רק בערוץ הופ! 
עם מסר לילדים וגם להורים – הגיע הזמן לזוז! 



לא אחת אני טוענת (בעיקר בפני הזוגי) שהילדות של ילדינו סובבת רק סביב המסכים, אין להם אתגרים, הנעת הגוף ואינטרקציות עם החברים כפי שהיה לנו, לא אחת אני מוצאת את עצמי טוענת שהילדות שלנו הייתה יפה יותר משלהם.

בערוץ הופ! (הערוץ האהוב עלינו אגב גם עד היום כשהנסיך בן שש) הבינו את הבעיה והרימו את הכפפה ויחד עם מיכל והחברים מהיער הקסום השיקו סדרה מקסימה ומיוחד אשר תעודד את הקטנטנים (והגדולים) להתחיל לנוע ולהזיז יחד את הגוף.

כל פרק בסדרה יעסוק בפעילות פשוטה אחרת, מספורט, משחקי דמיון וחיקויי חיות ועד משחקי ילדות כמו קלאס או תופסת, שהצופים יכולים לעשות בבית מול המסך או בחוץ עם החברים- האמת? כיף אדיר לדעתי, לחבור לילדים ויחדיו לשחק במשחקים של פעם. 

בעונה החדשה ישנם כ-18 פרקים אשר ישודרו בשעות 07:00 בבוקר וב – 17:00 אחר הצהריים-  הפרק הראשון ישודר  כבר מחר 28 באוקטובר (אנו כבר צפינו בפרק הראשון ויכולים להמליץ בחום - אתם תהנו!! מבטיחה לכם).

כוכבת הילדים מיכל הקטנה חוזרת בעונה חדשה של הסדרה האהובה 'מיכל הקטנה והמפלצות' בערוץ הופ!. העונה החדשה תתמקד בשמחה שבתנועה ותעודד את הצופים לקום מהספה, לנוע, לזוז, לרקוד ולשחק יחד עם מיכל והחברים על המסך. זאת, גם בעזרת הפעילויות עצמן, שיהיו רעיונות פשוטים ומזמינים וגם בעזרת השירים, שיהיו קליטים, קצביים ומעודדי תנועה. הצופים הצעירים יכירו את השירים ואת תנועות הריקוד ויוכלו להצטרף בקלות ואף ללמוד פעילויות ומשחקים חדשים לשחק עם בני המשפחה והחברים. 



במהלך כל פרק מיכל, פוגו, טריק והמכשפה בו (בגילומו של יובל סגל הנפלא) נפגשים במועדון המשחקים של היער הקסום כדי לבלות יחד. תוך כדי שהם מתלבטים מה לעשות היום, הזוזו-פלצת, גאג'ט קסום שנמצא במועדון המשחקים, קורא שבדיוק עכשיו הגיע הזמן לזוז!. החברים נרגשים ושרים את השיר הקבוע "זמן לזוז!" בסוף השיר מכריז הזוזו-פלצת על הנושא והפעילות היומיים. לדוגמה: הנושא הוא 'זמן משחק' והפעילות היא קלאס או תופסת או הנושא הוא 'זמן חיות' והפעילות היא לקופים וכו'. הפעילויות הן פשוטות, כאלו שגם הצופים יכולים לעשות אותן בבית מול המסך. 

בכל פרק מיכל נרגשת להתחיל בפעילות אך המפלצות או המכשפה בו לא תמיד משתפות פעולה. מיכל מסבירה לחבריה איך לבצע את הפעילות ומראה להם שלנוע ולזוז זה כיף גדול. בסופו של דבר החברים משתכנעים, ויחד כולם עושים את הפעילות ונהנים מאוד. 



אז יצאנו גם אני והילדודס (בני ה-6,12,17) לשחק קצת במשחקים של פעם (גומי, קלאס, חבל, שבע מקלות, חמש אבנים, גולות ועוד. האמת הם קצת הופתעו לגלות שגם לנו היו משחקים והם היו מהנים.





אודות קבוצת מדיה הופ! 

קבוצת מדיה הופ! היא גוף התקשורת הדומיננטי והמוביל בישראל בעולמות התוכן לילדים עד גיל 12. הקבוצה יוצרת ואוצרת תוכן איכותי לילדים ומפעילה בישראל את הערוצים הופ!, לולי, הופ! ילדות ישראלית ו- WIZ. 

ערוצי הקבוצה משודרים באמצעות Hot ו- yes לכ- 1.5 מיליון משקי בית, והקבוצה מחזיקה בכ- 50% מנתח הצפייה של קהל היעד. הקבוצה מובילה גם בזירות הדיגיטל ובמדיה החברתית ומתפעלת באופן שוטף – אתרים, אפליקציות, ערוצי YouTube ועמודי Facebook, תוך שמירה קפדנית על סביבה בטוחה המציעה תוכן איכותי, חינוכי ומעשיר לילדים. בנוסף, לקבוצה גם פעילות נרחבת בשטח, המאפשרת מפגש עם למעלה מ- 250,000 ילדים בשנה באמצעות מופעי בידור, סדנאות, הפעלות, פעולות חינוכיות, סרטים, הצגות ופסטיבלים. 

הקבוצה יוצרת תוכן מקורי המותאם במיוחד לילדים בישראל ומשתפת פעולה עם כוכבי הילדים האהובים ביותר תוך עיסוק מעמיק בנושאים המתאימים מבחינה רגשית, פדגוגית וקוגניטיבית לקהל היעד. 

הסלוגן "לגדול בידיים טובות" עומד במרכזה של העשייה של הקבוצה בכל תוכן מקורי או רכש ובכל עשייה נשארים נאמנים לאחריות הנובעת מיצירת חוויות לילדים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה