יום שבת, 27 באוקטובר 2018

טרי על הבוקר- פינוק טרי עד הבית


שגרת היומיום שלי די עמוסה וצפופה, יוצא שכמעט כל מטלה שיש לי לעשות נרשמת ביומן על מנת שחלילה לא אשכח אותה אך למרות הכל יוצא לי לא אחת לפספס דברים חשובים (שעבור ילדי לעיתים די קריטיים)- אתן לכם דוגמא מהשבוע האחרון, ביתי יצאה ליום שלם לרמת הגולן לפעילות קדם צבאית , יום לפני נזכרה לומר לי על הטיול וכי העבירה רשימת מוצרים שתזדקק להם כגון: כריכים, שתיה, חטיפים ושות', אממה? שגרה מטורפת כבר הזכרתי? בדיוק לשם כך "טרי על הבוקר" נמצאים שם עבורי.

במיוחד לאנשים כמוני שלחוצים ויחד עם זאת אוהבים להתפנק- שירות טרי על הבוקר מהווה את הפתרון המושלם! שירות טרי על הבוקר מביא אליכם בכל בוקר מחדש, עד לפתח הבית או המשרד, מבחר דברי מאפה טריים, כריכים מוכנים, מיצים טבעיים ומוצרי חלב איכותיים ממגוון היצרנים המובילים בתחומם. אתם רק צריכים לבחור את הפינוקים שיעשו לכם את הבוקר טוב יותר, ולפתוח את הדלת ליום מפנק, טעים וטרי יותר.



"טרי על הבוקר" מאפשר לכם לפתוח את הבוקר עם אותם הפינוקים הקטנים שעושים את היום. השירות הוותיק והאיכותי מביא אליכם, עד לפתח הבית, מבחר דברי מאפה טריים, כריכים מוכנים, עוגות, מיצים טבעיים, מגוון מוצרי חלב ועוד מהיצרנים המובילים בתחומם- והכל במחירים נוחים מאוד (בהבדל מזערי מהסופרים) עם היצע גדול ומגוון כזה שיתאים לכל דייר מדיירי הבית וכל זאת בדמי משלוח בסך של 2.10 שקלים בלבד.

בפעולה פשוטה עם כמה קליקים על העכבר או בשיחת טלפון לנציגי השירות האדיבים מאוד, גם אתם תוכלו ליהנות מפיתרון אידיאלי שיחסוך מכם את הריצה בבוקר למכולת השכונתית.

שירות "טרי על הבוקר" מאפשר לכם לבחור את המוצרים שברצונכם לקבל מתוך מגוון מוצרים עשיר ואת תדירות ההזמנה, כך שמעכשיו לא תגיעו למצב שנגמר החלב או שלא יהיה לכם עם מה להכין סנדוויץ לילד לבי"ס או לעצמכם למשרד.

לאחר ניסיון שהוכרז כהצלחה מסחררת חייבת להמליץ בחום גם לכם, כי באמת שאין כמו האופצייה לפתוח את הדלת ולמצוא שם את כל הפרדוקטים המתאים לארוחת הבוקר ו/או המטעמים שיצטרפו למהלך היום.

יכולה גם לשתף כי בימים בהם "טרי על הבוקר" הגיע אלינו ילדי התעוררו בשמחה ובמהירות יתרה בציפיה דרוכה לראות מה יגיע הבוקר.

אנו דגמנו לחמים, דונטס, עוגת שמרים, רוגלאך, לחמניות, שוקו, מיץ תפוזים ועוד- כולם הגיעו טריים מאוד, טעימים ומפנקים.







בקטגוריית המוצרים ניתן למצוא: הישר מהמאפיה, טרי בריא וקר, נגיס ומתוק, כריך פריך, סוף שבוע מתוק, ללא סוכר, בריא וטבעוני ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה