יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

מותג האיפור המינרלי מבית GAYA ממשיך להפתיע והפעם עם מבצע שווה במיוחד

את מותג האיפור והטיפוח המינרלי GAYA מניחה שרובכן כבר מכירות, מדובר במותג שנולד כבר בשנת 2010 מתוך מטרה למצוא פתרון בריא לטווח הארוך לשגרת האיפור היומיומית של נשות העולם. מקור השם ביוונית הוא "אמא אדמה". המוצרים מיוצרים באיטליה ומאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות הישראלי. המותג נוצר לאחר תחקיר מעמיק לגבי החומרים שחברות האיפור והקוסמטיקה ברחבי העולם מכניסות אל תוך מוצריהן שאינם מטיבים לעור הפנים ואף עלולים לעשות נזק בטווח הרחוק ולהזיק.

אני ובנותי רוכשות באופן קבוע את מוצרי המותג ומאוד אוהבות, מדובר באיפור באיכות גבוהה מאוד, נשמר לאורך שעות היממה, איכותי, עשוי מהמוצרים הטובים ביותר ודבר נוסף חשוב המחירים נהדרים, כל פעם יש להם מבצע שווה אחר שגורם לנו להמשיך ולרכוש עוד ועוד.

הפעם אני רוצה לספר לכן על מבצע שווה במיוחד - מגוון מוצרי עיניים במחיר של 49 שקלים בלבד!!! במגוון המוצרים ניתן למצוא: מסקרה, צללית מינרלית, צללית לגבות, צללית אפויה, צללית דחוסה, מברשת צלליות ומסיר איפור לעיניים.




אז כמובן שלא פיספסנו גם את המבצע הנ"ל וקפצנו אמש לסניף פתח תקווה שם ביצענו רכישה יפה של מגוון המוצרים.


אנחנו כבר ממש בנות בית בסניף פתח תקווה הנציגה המקומית בשם מאיה כבר מכירה אותנו ותמיד מקבלת את פנינו במקצועיות ובנדיבות, העניקה טיפול מסור ואיכותי הן בתחום האיפור, הן בתחום הטיפים והמקצועיות הרבה שבקאה מגרונה, ניכר כי היא מאוד אוהבת את עבודתה ובהחלט יודעת לעשותה על הצד הטוב ביותר.


כיום מונה הרשת 9 סניפים בפריסה ארצית ואתר לרכישה ואספקה עד הבית (ברכישה מעל 150 שקלים המשלוח חינם).בנוסף, המוצרים של Gaya Cosmetics משווקים ב- 10 מדינות ברחבי העולם כגון: אנגליה, פינלנד, מלטה, גרמניה ועוד. 



אז כפי שציינתי מעלה כיום הרשת במבצע שווה במיוחד - מבחר מוצרי עיניים במחיר מגוחך של 49 שקלים , המבצע עד 20.10.18- רוצו לחנויות ותהנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה