יום שלישי, 9 באוקטובר 2018

גמדים, גמדים ועכשיו חדש במקרר- סקוויז גמדים


מאחר ורוב ילדי כבר בוגרים יוצא לי רק כפעמיים בשבוע לצאת עם זאטוט הבית לגינה ו/או לחוגים בשעות אחר הצהריים, אם פעם הייתי שמה בתיק עימי חטיפים והמון שטויות, היום תמצאו בקופסת ההפתעות שלנו: ירקות חתוכים, פירות חתוכים,  שקית עם פירות יבשים, כריך עם גבינה,חטיף אנרגיה המותאם לכל ילד (כל אחד והעדפותיו הוא), ולעיתים ממש רחוקות, אם אני יודעת שהיציאה תמשך יותר זמן מהרגיל לוקחת עימי גם מעדן.

כן, מודעת לבעיית המעדנים, יש שיגידו שיש בהם המון סוכרים, יש שיגידו שעדיף לוותר על דברי חלב- אולם אני אמא שמקשיבה לילדיה ויחד עם זאת שומרת על אורח חיים בריא (רק לאחרונה השלתי כ-20 ק"ג) על כן תמצאו אותי רוכשת עבורם מעדנים שמצד אחד יכילו כמה שפחות סוכר ומצד שני יהיו להם טעימים.

אחד המעדנים שתמיד תמצאו אצלינו במקרר (על שלל גווניו וטעמיו) הוא מעדן גמדים- הילדים (כולם) מאוד אוהבים את הטעמים השונים (גם את אלו שנטולים סוכר), ממש לאחרונה השיק המותג גמדים סקוויז- ללא צורך בכפית, רק מסובבים את הפקק ומתמוגגים מהטעמים הנפלאים.



האמת את הסקוויז אנו מכירים מטיולינו בעולם ותמיד חשבתי לעצמי: "איך לא חשבו על זה קודם?" הרי זה הפתרון האידיאלי למוצר "לדרך", לא אחת הרי קורה שהילדים רוצים נשנוש קליל ליציאה מהבית- כזה שיהווה פתרון מושלם למשהו קטן על הדרך.



אורח החיים המהיר והמגוון מעלה את הצורך בפתרונות לאוכל בריא ומזין שיאפשר לקחת אתנו ולאכול תוך כדי תנועה, "על הדרך". כולנו מחפשים פתרונות נוחים שיאפשרו לנו לשמור על תזונה מאוזנת שלנו ושל ילדנו. לכן, לא מפתיע שבשנים האחרונות אנו רואים צמיחה והתרחבות בטרנד ה snacking בארה"ב ובאירופה. 

מאחר ואני חברה בהמון קבוצות של אמהות שאלתי אמהות מה הדברים שחשובים להן במוצר החדש, מה הן רוצות לשאול ואחת השאלות הבולטות הייתה על כמויות הסוכר- אז בדקתי וחזרתי עם תובנות (מצרפת לכם גם את כל הערכים התזונתיים של המוצר)- גמדים סקוויז- מעדן גבינה לבנה עם פרי המכיל את ההרכב הייחודי של גמדים מכיל כחצי כפית סוכר, כיום נמכר בשלושה טעמים: תות, תות-בננה, תפוח-בננה. 




אצלי הנסיך כל כך אהב שהוא אוכל פעמיים ביום את הגמדים סקוויז- האחד בקופסת האוכל שלו והשני בשעות הערב לאחר הארוחה ו/או כאמור כאשר יוצאים לגינה/לחוג.



גמדים לדרך (סקוויז) יימכר כמארז הכולל 4 יחידות (במשקל 70 גרם כל אחד) במחיר 17.90 ש"ח.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה