יום שבת, 6 באוקטובר 2018

קלאב הוטל טבריה- לנפוש ולהנות

תקופת החגים הייתה מאוד אינטנסיבית- עברנו משבת לחג, מחג לשבת וחוזר חלילה, בכל ארוחת חג ו/או שבת העמדתי ארוחה לתפארת ללא קיצורי דרך ובכל ארוחה שכזו חשבתי רק על עוד ועוד מתכונים חדשים ואיך נפתיע את יושבי הבית והאורחים על כן מצאתי את עצמי יותר ויותר מבלה שעות רבות במטבח (שלא תטעו נהנתי מזה אבל בואו נודה באמת זה קשה!).

רגע לפני חג שמחת תורה הזוגי החליט שמספיק ודי! שגם אני צריכה לנוח וכולנו צריכים לשבור שגרה ולצאת לחופשה משפחתית כיפית ומהנה, שיטוט מהיר באינטרנט הוביל אותנו למספר דילים אולם יחד עם זאת הבנו שמדובר בעסקה מאוד יקרה וכבר כמעט וויתרנו על התענוג, ממש ברגע האחרון קפץ לנו דיל מהסרטים (אם אתם שואלים מהו הדיל - במחיר של 2,630 שקלים - 5 ימים, 4 לילות)  במלון קלאב הוטל טבריה   ( בו שהינו כבר מספר פעמים בעבר וזכרנו אותו לטובה, כן חברים לא מדובר במלון חמישה כוכבים אולם יחד עם זאת מדובר במלון מצוין עם שירות מעולה, אוכל טוב, חדרים מפנקים אז מי צריך יותר מזה? הזמנו ויצאנו לחופשה שהתבררה כיותר ממוצלחת.



למרות העומס הכבד שהיה במלון (המלון היה בתפוסה מלאה) אנשי הצוות היו שרירותיים מאוד, כולם קיבלו את החדרים כמחצית השעה לאחר שהגיעו (במקסימום), כל בקשה קטנה וגדולה נענתה באדיבות, בחיוך ובסבלנות (ובואו נודה באמת -לנו הישראלים יש נטייה להתלונן על כל דבר קטן כגדול ולצוות הייתה המון סבלנות).



מלון קלאב הוטל עבר בשנים האחרונות שיפוץ, הוא ממוקם על צלע הר ועל כן כל חדרי המלון משקיפים לנוף עוצר נשימה של הכנרת והרי הגולן, במלון ישנם כ-300 סוויטות משפחתיות מרווחות המתאימות לאירוח של זוג/משפחה (עד 5 נפשות), בכל המלון (בחדרים ובמרחבים המשותפים) יש אינטרנט אלחוטי ללא תשלום.

אנו שהינו בסוויטת דה לקס - סוויטה מרווחת עם 3 חדרים: חדר שינה זוגי ושני חדרי אירוח נוספים ובהם 3 מיטות נפתחות. 2 טלוויזיות, 2 חדרי אמבטיה, כספת, פינת אוכל, מקרר ,קומקום חשמלי וערכת קפה (שמתחדשת בכל יום).












מסעדת המלון מציעה ארוחות בוקר וערב בסגנון בופה עם תפריט ישראלי מגוון רחב ביותר, כל אחד ימצא כאן את מבוקשו, הארוחות טעימות ומפנקות (מאחר וכאמור כפי שציינתי מעלה המלון היה בתפוסה מלאה היו המון אנשים בחדר האוכל על כן לא צילמתי לכם את המבחר והשפע), באיזור הברכה ישנו סנייק בר המציע מגוון ארוחות: שניצלונים/נקניקיות/המבורגר/פרגיות/ציפס ועוד.




מתחם הבריכה כולל בריכה מרכזית גדולה, בריכת פעוטות מוצלת, משטחי צל, מיטות שיזוף וריהוט גן- רק דבר אחד הפריע לי כאן שבאיזור הבריכה יש המון שלטים האוסרים על העישון אולם בפועל אין מי שאוכף את הנושא כך שמה שקרה הוא שלצערי בכל רגע נתון יש המון אנשים מעשנים באיזור.




במלון קיים מועדון משחקים לילדים בעיצוב חדשני ומקורי- אומנם ילדי כבר בגרו ולא השתמשו בו אך זו אופציה מצוינת וחשובה במלון.
המועדון בנוי מחלל מרכזי המחולק במחיצות דקורטיביות מרהיבות עין, עיצוב הפנים הססגוני משלב צורניות ייחודית, ותאורה מודרנית.
החלל מאופיין בפינות עניין לילדים, כך שבכל אחת מהן מוצעת פעילות בעלת אופי שונה - משחק, יצירה, איפור, הפעלות מגוונות ותאטרון לילדים שיופעל בחופשות בית ספר וחגים (בהתאם להחלטת המלון).
מועדון המשחקים מלהיב את הילדים, ועיצובו הייחודי מעודד את עולם הדמיון של הילד ומספק הנאה רבה.



עוד במלון מגרשי קט רגל, חדר כושר, סופר מרקט (במחירים נוחים מאוד), לובי שמציע מגוון מאכלים ומשקאות, הפעלות בשעות הערב, בית כנסת.

אנחנו כאמור כפי שציינתי מעלה בילינו 5 ימים מלאים במלון, נהננו מכל רגע ורגע, המלון נקי (אולם יחד עם זאת הלכלוך שנמצא שם זה את שאריות המזון ו/או החבילות הריקות שהאנשים משאירים במקום), השירות אדיב ושרירותי מאוד, כל בקשה קטנה כגדולה נענתה במהירות, ניקוי החדרים מתבצע בכל יום בחדרים, האוכל היה טעים מאוד, האווירה כיפית ומהנה- היתרון המשמעותי מאוד וזאת שמעתי מהמון נופשים במקום זה המחירים הנוחים שיש למלון להציע למשפחות.



אז הזמינו גם אתם חופשה בקלאב הוטל, הנאה מובטחת לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה