יום שבת, 27 באוקטובר 2018

צוק מנרה- כיף אמיתי בכל ביקור


בחופשת סוכות האחרונה בחרנו להצפין לחופשה משפחתית כיפית ומגבשת, כחלק מחווית הגיבוש בחרנו במספר מזערי של אטרקציות אשר ידענו מראש כי נהנה בהם במיוחד, אחת האטרקציות הכיפיות והמאתגרות בצפון זה צוק מנרה- מקום שמכיל בתוכו פעילות לקטנים ולגדולים כאחד, המון כיף, אקשן, אתגר והנאה (אגב, למי שלא מכיר יש במקום גם לינה קיבוצית כיפית ומיוחדת במינה- ממליצה בחום).

הפעילות בצוק מנרה מעוררת אדרנלין, מעלה את הדופק ויוצרת חוויה ייחודית, המותחת את גבולות הריגוש לאקסטרים, ומזניקה את כולנו לגבהים ושיאים חדשים. 
יופיו של הגליל העליון ורכס נפתלי נפרסים במלוא תפארתם ועוצמתם מכל המתקנים ויוצרים אפקט עוצמתי ומרגש. לתעצומות אלה חוברת המורשת, הסיפור הישראלי שעובר כחוט השני בצוק מנרה, ומרגש אותנו בכל פעם מחדש.

בכל גיל, בכל זמן אתם מוזמנים להגדיר מחדש את גבולות האקסטרים שלכם ולחוות שיאים חדשים של סיפוק התרגשות וחיבור לטבע.

בכל ביקור אני נהנית לראות את הילדים נהנים מהאטרקציות השונות, כל אחד לפי יכולתיו ולפי העדפותיו, בני בן ה-12 אתגרי מאוד ולכן כמעט ולא פסח על אף תחנה.

הפעילויות במקום מחולקות ל-3 איזורים :

התחנה התחתונה ממנה רוב הלקוחות מתחילים את הפעילות :

מגלשות הרים- מגלשות הרים אטרקציה כיפית במיוחד , מסלול הגלישה באורך של כ-1200 מטר, בנוף פנוראמי מרהיב ומתפתל, מסלול הגלישה הינו מעגלי ותחילתו במורד ההר, מהירות הגלישה יכולה להגיע עד ל-40 ק"מ (כאן כל אחד שולט במהירות בהתאם להעדפותיו).

ממגלשת ההרים היא קרונית קטנה ופתוחה הנעה על מסילת ברזל מפותלת, שמשתלבת כחלק מהנוף ועולה ויורדת לצד אילוצי הטבע, בתוך נופים, יש אפשרות לשלוט על מהירות הקרונית, כך שניתן להתאים אותה לצורכיכם. 

כאן אני חייבת לשתף, לא אחת יצא לנו להנות ממגלשות הרים בחופשותינו בחו"ל, אז כן, הרבה פעמים אני שומעת שהאטרקציות שלנו לא מגיעות באיכותיהן וברמתן לחו"ל אז חברים יש לי משהו לחדש לכם, מגלשות ההרים שלנו מגיעה ברמתה למקצוענות, לאיכות ולכיף של חברנו בעולם, כאן הילדים נהנו בטירוף ואף טענו שמאוד דומה למה שעשינו בחופשתנו האחרונה באיטליה.




טרמפולינה באנג'י- טרמפולינה ייחודית בעלת 4 עמדות קפיצה. הטרמפולינה מקורה בחלקה ומאפשרת הנאה כל ימות השנה. ניתן לקפוץ עד לגובה של 9 מ', 2 בניי מאוד אוהבים לקפץ להם בטרמפולינות השונות ועל כן לא חשבו פעמיים והכריזו כי גם כאן הם חייבים לקפץ, גם למרות התור הארוך שהשתרע במקום.




רכבל
הרכבל במקום הינו הרכבל הארוך במדינה, באורך של כ-1900 מטרים, הנסיעה ברכבל מציעה חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת של נופים קסומים ושלל צבעים, הרכבל מטפס ממבואותיה הדרומיים של קריית שמונה ועד לקיבוץ מנרה במרומי רכס נפתלי. 
לאורכו של המסלול ישנן 3 תחנות אשר בכל תחנה ניתן ליהנות מאטרקציות ייחודיות ומגוונות.




בתחנה האמצעית ניתן להנות מפעילויות אקסטרים שונות:

קירות טיפוס- בגובה של כ-7 מטר, המסלול עובר דרך רצף של אחיזות ממוספרות, 2 בניי מאוד אוהבים קירות טיפוס, בני בן ה-12 בכלל חובב מושבע ועשה את המסלול בהנאה מרובה במספר דקות בודדות, הוא אף טען כי המסלול בהחלט לא פשוט ומאתגר מאוד. 





סנפלינג- בגובה של כ-42 מטרים.

בצוק מנרה תוכלו למצוא את מתקן הסנפלינג המותאם ביותר להתנסות בגלישה. גלישה אנכית מהמצוק הגיאולוגי תביא לחיבור עוצמתי ליופי ולשקט של הטבע. הגלישה מתבצעת בשליטת הגולש, כאשר המדריך מנחה ומאבטח אותו מלמעלה. ציוד הבטיחות שאותו הצוות מתאים עבור כל אחד באופן אישי כולל רתמת מכנס, קסדה, מכשיר חיכוך מדגם שמינית ומדריך אישי שיאבטח וילמד לאורך כל הפעילות. בסיום הגלישה יש מסלול הליכה רגלית אל התחנה האמצעית שם החלה הפעילות (כ – 10 דקות הליכה). הגלישה בסנפלינג מתאימה לילדים מגיל 9- הפעם בחרנו לוותר על הפעילות הזו אבל לאלו האוהבים אקסטרים ממליצה בחום.

בתחנה האחרונה (העליונה) מצאנו עוד מספר פעילויות כיפיות, נוף עוצר נשימה ובריזה מטורפת.

רכבת הצוק- הסיור ברכבת בצוק מזמין אותנו המטיילים באזור לחוויה של סיור מודרך ממונע בטבע. הסיור משלב תצפית מרהיבה על לבנון, עמק החולה החרמון ומטעי ההר, בנוף עוצר נשימה, משך הסיור כ- 20 דק' והמבקרים זוכים להסברים רבים על הקיבוץ, על הסביבה לצד מוזיקה ארצישראלית נוסטלגית.



קיר בולדרינג - הפעם בביקורנו הצטרפו אלינו חברים עם ילדים קטנים אשר לא זכו להנות מקיר הטיפוס ועל כן מאוד נעצבו, מיד עודדתי אותם בתואנה כי מעלה בתחנה העליונה ישנו קיר שמותאם לילדים הקטנטנים (ואם חשבתם לעצמכם שהנסיך בן ה-6 ויתר על הטיפוס אתם  טועים).



כפי שציינתי מעלה בתחנה העליונה המבקרים זוכים לנוף עוצר נשימה, בריזה מטורפת אשר יוצרים חוויה צרופה ומהנה במיוחד.

אין לי כלל ספק כי כל המבקרים זוכים לחוויה איכותית וכיפית כאחד- ממליצים בחום!




אתר צוק מנרה נמצא על כביש 90, 
ראש פינה-קרית שמונה, בכניסה הדרומית של קרית שמונה.

טלפון: 04-6905830




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה