יום ראשון, 14 באוקטובר 2018

קלחים ומבוכים – מבוך התירס הראשון בישראל!




קלחים ומבוכים – מבוך התירס הראשון בישראל! 



אוהבים תירס? תירס טעים, מתוק ומיוחד? אם עניתם כן על שאלותיי זה המקום עבורכם!!

ביום שישי האחרון העמסנו את הילדודס ויצאנו לקטוף ולהנות בשדה תירס בניר עם (בשולי העיר הוד השרון), העברנו מספר שעות של כיף במקום, מלבד תירס טעים יש במקום מבחר אטרקציות וחוויות לקטנים ולגדולים.



בחודשים אוקטובר ונובמבר מידי שבת החל מה-13 לאוקטובר, יתקיים מיזם "קלחים ומבוכים" המאפשר למשפחות לחוות את הטבע בדרך מיוחדת של מבוך שכולו עשוי מצמחי תירס. ילדי ישראל מוזמנים לחוות את החיבור המחודש לטבע בתוך מבוך התירס הענקי, בעודם ילכו לאיבוד במעמקי המבוך וינסו למצוא את דרכם החוצה, יתמודדו הילדים עם משימות, חוויות ושלטי הסברה על התירס, מוצאו, תהליך גידולו ועוד פרטי טריוויה מעניינים. 


סמוך למבוך יתקיים קטיף עצמי של תירס מתוק מזן "סנטינל" של חברת "הזרע". הזרע מובילה בעולם בטיפוח, ייצור ושיווק של זרעי ירקות וגידולי שדה. החברה מציעה לצרכן הישראלי ז'אנר חדש של תירס, מדובר בתירס מתוק, איכותי, קריספי וטעים במיוחד. 



התירס שפותח על ידי ''HM CLAUSE'', חברה אחות של ''הזרע'' במשך מספר שנים, הינו בעל צבע צהוב עז, ובעל חיי מדף ארוכים, מתאים לגידול בכל העונות וטעמו נפלא ושונה מכל מה שאתם מכירים- התירס מתוק וטעים במיוחד- ניתן לאכול אותו כבר ישירות בשדה אך עם בישול קצר, מעט חמאה והרבה מלח תזכו לקלח חלומי. 



אורי וייס וניר קורקט אגרונומים בוגרי הפקולטה לחקלאות הקימו את מיזם "קלחים ומבוכים" במטרה לחבר בין ילדים לטבע ולחקלאות. החיבור, כך מקווים אורי וניר ייווצר בעזרת מבוך אדיר עשוי כולו מצמחי תירס, שנשתל וטופל בקפידה מראשית חודש אוגוסט. 



פעילות קלחים ומבוכים תתקיים החל מה - 13.10.18 בכל ימי שבת בחודשים אוקטובר ונובמבר. 

בין השעות- 9:00-14:00. מחיר - 40 ש"ח לילד, מגיל 3 (כולל קלח לקטיף) מבוגר 10 ₪,
עלות קטיף של קלח נוסף - 3 ₪ 




כתובת: מושב גני עם - רחוב יפה נוף (בתוך העיר הוד השרון) 


על חברת ''הזרע'': 

"הזרע" מהווה חלק מקבוצת "לימגרין", תאגיד חקלאי בינלאומי שבסיסו בצרפת, כקואופרטיב חקלאי, קבוצת "לימגרין" מבינה ומכירה את צרכי הלקוחות והינה חברת הזרעים הרביעית בגודלה בעולם והשנייה בגודלה בתחום זרעי הירקות. 

הזרע נמנית על החברות המובילות בענף החקלאות בייצור ושיווק זרעי מכלוא של ירקות וגידולי שדה. באמצעות מחקר ופיתוח מתקדמים, מספקת החברה למגדלים וצרכנים ברחבי העולם פתרונות ייחודיים וחדשניים ופותחת בפניהם אפשרויות חדשות של צמיחה ושגשוג. בהתאם לדרישות הצרכנים, "הזרע" מפתחת מוצרים בעלי טעם ומראה משופרים, שהינם בריאים יותר ובעלי חיי מדף ארוכים. עם זאת, החברה קשובה לצרכי המגדלים ועוסקת בפיתוח זנים הצורכים פחות מים, מניבים יבול רב יותר, עמידים בפני מחלות וידידותיים יותר לסביבה. זרעי מכלוא אלה ביססו את מעמדה של "הזרע" כמותג עולמי מוביל.



תגובה 1:

  1. לא מקום שווה בכלל.
    היינו בשבת האחרונה 09.11.2019.
    המקום עמוס מאוד - תורים גדולים בכניסה ודוחק בקטיף ובמבוך.
    האמת היא שממש לא מובן לי למה.
    פעילות סתמית לגמרי, ואם לא מגיעים מוקדם- לא ממש נשאר מה לקטוף. אנחנו לשם לא נחזור, יש מקומות הרבה יותר מוצלחים לקטיף.

    המבוך לוקח גג 30 דקות, וחוץ מזה אין באמת מה לעשות מלבד לקטוף את התירס (1 בלבד) ולצאת מהמהקום.
    שורה תחתונה - יקר וסתמי.

    השבמחק